Uutisissahan noita sitten näkee ihan useampana kappaleena.Mitä? Eikö vappuna esitetä ollenkaan Uunoa? Mun mielestä vappuna PITÄÄ tulla Uuno telkkarista.
Uutisissahan noita sitten näkee ihan useampana kappaleena.Mitä? Eikö vappuna esitetä ollenkaan Uunoa? Mun mielestä vappuna PITÄÄ tulla Uuno telkkarista.
Muhahahahahahahahahahahahahahahaha!Uutisissahan noita sitten näkee ihan useampana kappaleena.
Jaa, voi hyvin olla - oma kokemus asiasta on 2000-luvun alkupuolelta, kun noita tuli pariin otteeseen selviteltyä. Anyway, perunkirjoitus on tehtävä ajoissa ja siinähän tuo asia käy selville jos käy. Liekö tässä tapauksessa käynytkään sitten? Perunkirjassahan pitäisi löytää jokainen vara ja velka.
Mitä? Eikö vappuna esitetä ollenkaan Uunoa? Mun mielestä vappuna PITÄÄ tulla Uuno telkkarista.
Ihan OK korvike, mutta silti...pitääkö mun ostaa se Uuno DVD-boksi?Pitääpä katsoa sitten TV2:lta 13:40 Tähdet kertovat, komisario Palmu. Vaikkapa Helge Heralan muistoksi.
Ihmetyttää, että mistä helvetistä tässä ny repästään 1,7 miljardia?
Tuntuu siltä, että tänne foorumille pitäisi laittaa alkolukko. Sen verran riidanhaluista/-hakuista on muutaman käyttäjän viestit olleet tänään. Tähän kiva nauruhymiö perään.
Millaistahan se oikein sitten on jos ja kun Lukko tässä joku kevät pelaisi vaikka ihan välierissä? Kuinka helvetissä sitä kestää ne mahdolliset jatkoaikaottelut ja riivatun pitkät ottelusarjat?...Mun pitää kai alkaa jonkinlainen henkinen valmennus itsekseni - "kuinka kestän Lukon mahdollisen välieräpaikan tuoman henkisen paineen".
Otetaan riemu irti siitä että kerran kaudessa kaadetaan lauantai-iltana Jokerit tai Kärpät kotona. Paikallispeleissä on ihan kauhean kiihkeä tunnelma ja laskeskellaan kovasti sitä kumpi vei ne keskinäiset tällä kaudella. Muistellaan myös sitä kumpi takavuosina olikaan ämmä, Nickerson vai Topo. Tärkeintä on se, että ollaan taulukossa korkeammalla kuin vihollinen, vaikka ne sijoitukset olisivatkin taas ihanasti kymmenes ja yhdestoista.Nii että jos elämässä muuten on asioita, joihin pitää keskittyä, niin on kaikkein helpointa kun omat vaan neppailee häntäpäässä sopivasti siten, ettei ole pelkoa sen paremmin menestyksestä kuin putoamisestakaan.
Voipi muuten hyvin olla pesuaineesta kiinni. Vaihdoin juuri vähän aikaa sitten pesuainetta. Kiitoksia tant gredulinille viisauksien jakamisesta!