Ihmettelyketju

  • 6 402 813
  • 38 832

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
On Suomen Jaakiekkoliitolla vaan arogantti puheenjohtaja. Sita ihmettelen. Huonot puheenlahjat, aksy, piilovittuilija, etova jannu kertakaikkiaan. Puhuukin "suomea" varsin valttavasti.

Huh huh!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt täytyy ihmetellä, jos vaikka Jatkoajan japat osaisivat valottaa hieman asiaa.

Seuraan tarkasti meneillään olevaa Guns N' Rosesin Pohjois-Amerikan kiertuetta. Jatkuvasti ihmiset valittavat siitä, että seuraavana aamuna on töitä ja keikan katsominen kärsii siitä. Monet lähtevät jopa kesken pois, vaikka samalla sanovat, että olihan loistava keikka siihen asti.

Mikä (tähän kirosana) siinä on, että aikuiset ihmiset eivät a) osaa järjestää töitään tai b) elää yhtä päivää elämästään muutamaa tuntia lyhyemmällä yöunella?

Ja kuka helvetti lähtee keikalta, missä viihtyy, kesken pois?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
pernaveikko kirjoitti:
Mikä (tähän kirosana) siinä on, että aikuiset ihmiset eivät a) osaa järjestää töitään tai b) elää yhtä päivää elämästään muutamaa tuntia lyhyemmällä yöunella?

Niin, ainakaan omassa työpaikassani ei katsota kovin hyvällä, jos pölähtää töihin tukka pystyssä ja vanhalta viinalta haisten.

Vanha totuushan on, että vain parin kaljan kiskominen keikalla kuin keikalla on pelkkää itsensä kiusaamista.

Täältä tähän
 

Salama44

Jäsen
1Timer kirjoitti:
Kaikki tietaa toki Dougin saavutukset SM-liigassa (4. sija), mutta etta ihan maajoukkueeseen asti
Shedden valmensi Hifk:n välieräjoukkueeksi suhteellisen heikolla pelaajamateriaalilla eikä Hifk ollut mestarisuosikki. Jos vertaa sitä edeltävän kauden valmentajan saavutuksiin sillä NHL pelaajien tähtisikermällä joka hänellä oli käytettävissään, niin onhan Sheddenin valmentajan taidot aivan eri planeetalta. Suunta on jatkunut tällä kaudella myös Jokereissa.
 

ath0s

Jäsen
Suosikkijoukkue
FCB,Ottawa Senators,HIFK
Olen huomannut,että jotkut käyttävät joidenkin palstalle kirjoittamia pätkiä allekkirjoituksenaan... onko se olevinaan jonkin sortin henkistä taistoa vai muuten vain vittuilua?
 

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Miksi joidenkin ihmisten verisuonet kämmenten selkämyksissä ja jalkapöydissä ovat valtavia harmaita "putkia" ja joillakin niitä ei näy juuri lainkaan?
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Mikä siinä on kun pitää aina ajatella, mitä muut sun tekemisistä ajattelee. Itse olen yrittänyt päästä tästä ajattelutavasta irti, mutta ei vaan onnistu. Tottakai joissakin tapauksissa pitää ottaa vastaan palautetta. Pitäisi vaan olla helvetin itsevarma omaan tekemiseen ja olla tyytyväinen juuri siihen ratkaisuun minkä ite tekee.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Komppaan MikGo:a koska sama kysymys on hiertänyt mua erittäin pitkään,olisko itseluottamuksella osuutta asiaan vai mikä ratkaisee tämän kiperän kysymyksen?
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksi yhä useammat fanit haluavat jääkiekkoon ylilyöntejä?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
MikGo ja Jazze Gazza: Tämä kun on ihmettelyketju, niin eikös nämä ole retorisia kysymyksiä joihin ei vastausta edes odoteta. Ihmetellään vaan. Sekalaiset kysymykset -ketju sitten vastaa kysymyksiin.

Sen verran vinkkiä, että kun on vähän enemmän elämää nähnyt niin ei sillä enää juuri ole merkitystä mitä muut itsestä ajattelee. Käyttäytyä silti aina pitää hyvin ja asiallisesti, eikä muita ihmisiä saa tahallisesti loukata.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin tänään kaupan pakastealtaassa valmiita jääpaloja kilon pusseissa myynnissä. Ei ollut mitään kauppiaan itse virittelemiä normaaleja jääpalapusseja, vaan irrallisena olevia lohkoja ihan myyntipakkauksessa.

Kuka helvetti ostaa valmiita jääpaloja kaupasta talvella? Kesällä tuon voisin vielä jotenkin ymmärtää, mutta tähän vuodenaikaan ei mahdu mun kuuppaan. Hintaa nyt ei ollut kuin 70 senttiä, mutta silti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
spertti kirjoitti:
Näin tänään kaupan pakastealtaassa valmiita jääpaloja kilon pusseissa myynnissä. Ei ollut mitään kauppiaan itse virittelemiä normaaleja jääpalapusseja, vaan irrallisena olevia lohkoja ihan myyntipakkauksessa.

Kuka helvetti ostaa valmiita jääpaloja kaupasta talvella? Kesällä tuon voisin vielä jotenkin ymmärtää, mutta tähän vuodenaikaan ei mahdu mun kuuppaan. Hintaa nyt ei ollut kuin 70 senttiä, mutta silti.

Uusavuttomia koetellaan jälleen, oma veikkaukseni.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
spertti kirjoitti:
Näin tänään kaupan pakastealtaassa valmiita jääpaloja kilon pusseissa myynnissä. Ei ollut mitään kauppiaan itse virittelemiä normaaleja jääpalapusseja, vaan irrallisena olevia lohkoja ihan myyntipakkauksessa.

Kuka helvetti ostaa valmiita jääpaloja kaupasta talvella? Kesällä tuon voisin vielä jotenkin ymmärtää, mutta tähän vuodenaikaan ei mahdu mun kuuppaan. Hintaa nyt ei ollut kuin 70 senttiä, mutta silti.

Kyllä minä voisin ostaa. Ei tarvitsisi jäädytellä hirveää kasaa sampanjacooleriin, vaan sais palat valmiina.
 
Taas muutama pissis onnistui jäämään junan alle. Tytöt olivat istahtaneet kiskoille puhumaan puhelimeen, eivätkä jostain kumman syystä kerenneet väistää 120km/h vauhdilla päin tulevaa junaa.

Ehkä nyt pitäisi tarttua ideaan, jonka Tarmo Mannin roolihahmo esitti Puupää-elokuvassa: Junat eivät liiku, vain asemat liikkuvat. Tai sitten vain yksinkertaisesti kielletään kaikki junat, koska ne ovat hengenvaarallisia.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hazardipakki kirjoitti:
Taas muutama pissis onnistui jäämään junan alle. Tytöt olivat istahtaneet kiskoille puhumaan puhelimeen, eivätkä jostain kumman syystä kerenneet väistää 120km/h vauhdilla päin tulevaa junaa.

Ehkä nyt pitäisi tarttua ideaan, jonka Tarmo Mannin roolihahmo esitti Puupää-elokuvassa: Junat eivät liiku, vain asemat liikkuvat. Tai sitten vain yksinkertaisesti kielletään kaikki junat, koska ne ovat hengenvaarallisia.

Ne remppanat taisivat kyllä olla tyttö ja poika.

En kyllä tajua, miksi he kiskoilla istuivat, mutta kamala tragedia kaikenkaikkiaan eikä kaipaa mitään mollaamista.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
spertti kirjoitti:
Näin tänään kaupan pakastealtaassa valmiita jääpaloja kilon pusseissa myynnissä. Ei ollut mitään kauppiaan itse virittelemiä normaaleja jääpalapusseja, vaan irrallisena olevia lohkoja ihan myyntipakkauksessa.

Kuka helvetti ostaa valmiita jääpaloja kaupasta talvella? Kesällä tuon voisin vielä jotenkin ymmärtää, mutta tähän vuodenaikaan ei mahdu mun kuuppaan. Hintaa nyt ei ollut kuin 70 senttiä, mutta silti.
Oltaisiinko me suomalaiset vihdoin amerikkalaistumassa?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Alamummo kirjoitti:
Ne remppanat taisivat kyllä olla tyttö ja poika.

En kyllä tajua, miksi he kiskoilla istuivat, mutta kamala tragedia kaikenkaikkiaan eikä kaipaa mitään mollaamista.

Niinhän ne olivat.. Itsekkään en tuota ylempänä ollutta mollaamista ymmärrä, nuoret 15-vuotiaat lapset jää junan alle, ja täällä joku leimaa heidät pissiksiksi ja tyhjäpäiksi jotka eivät kuule lähestyvää junaa.

Kyllähän tuon junan alle on ihan aikuisetkin sattuneet jäämään, en tiiä ovatko hekin olleet henkisesti pissiksiä..
 
K

kiwipilot

Hazardipakki kirjoitti:
Taas muutama pissis onnistui jäämään junan alle. Tytöt olivat istahtaneet kiskoille puhumaan puhelimeen, eivätkä jostain kumman syystä kerenneet väistää 120km/h vauhdilla päin tulevaa junaa.

Aika vittumainen kommentti. Varmaan tunnet ko. uhrit kun leimaat pissiksiksi? Todella surullinen tapaus, vituttaa jo iltakökköjen otsikot.
 
Minusta vaan on käsittämätöntä tuollainen toiminta, että mennään junaradalle hillumaan mahdollisimman huonolla säällä ja yritetään vielä mahdollisimman vähän kuullostella onko junaa tulossa.

Varmasti omaiset ovat hyvin surullisia jne., mutta en silti lakkaa ihmettelemästä moista touhua.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Hazardipakki kirjoitti:
Minusta vaan on käsittämätöntä tuollainen toiminta, että mennään junaradalle hillumaan mahdollisimman huonolla säällä ja yritetään vielä mahdollisimman vähän kuullostella onko junaa tulossa.

Varmasti omaiset ovat hyvin surullisia jne., mutta en silti lakkaa ihmettelemästä moista touhua.

Joo siis on tietysti kornia alkaa heittämään jotain sarkasmia tällaisesta uutisoinnista, mutta kyllä joskus vaan kelaa, että junarata ei kai ole yleensä ensimmäinen paikka, mihin mennään istumaan. Yksi ihan vakaa ihmettelijä ilmoittautuu ainakin täältä.
 
K

kiwipilot

Hazardipakki kirjoitti:
Minusta vaan on käsittämätöntä tuollainen toiminta, että mennään junaradalle hillumaan mahdollisimman huonolla säällä ja yritetään vielä mahdollisimman vähän kuullostella onko junaa tulossa.

Tästä minäkin olen samaa mieltä. Itse asun n. 10 kilometrin päässä tapahtumapaikalta ja lentosään mukaan näkyvyys oli sumun vuoksi huimat 200 metriä. Kyllähän tuo raitella istuminen -varsinkin yo. näkyvyyden vallitessa on aika pölkkypäistä touhua. Valitettava juttu, kertakaikkiaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
avatar kirjoitti:
Joo siis on tietysti kornia alkaa heittämään jotain sarkasmia tällaisesta uutisoinnista, mutta kyllä joskus vaan kelaa, että junarata ei kai ole yleensä ensimmäinen paikka, mihin mennään istumaan. Yksi ihan vakaa ihmettelijä ilmoittautuu ainakin täältä.

Ihmettelen myös sitä että vaikkei vanhemmat olisikaan varoitttaneet junan vaaroista, niin luulisi äidin kertoneen lapsukaisille sen että kylmillä kiskoilla istumisesta saattaa saada virtsaputkentulehduksen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Ohmi kirjoitti:
Ihmettelen myös sitä että vaikkei vanhemmat olisikaan varoitttaneet junan vaaroista, niin luulisi äidin kertoneen lapsukaisille sen että kylmillä kiskoilla istumisesta saattaa saada virtsaputkentulehduksen.

Täällä ilmoittautuu ihmettelijöiden kerhoon myös uusi jäsen. Mitä näille nykyajan penskoille oikein opetetaan? Mennään viettämään aikaa junaraiteille, jätetään kaveri pakkasella lumihankeen nukkumaan, tehdään hassunhauskoja jekkuja pyörätielle sillä edellytyksellä, että uhrilta hajoaa lonkka jne...Noh, kaipa tässä on aika kullannut muistot ja kirkkain silmin tässä kulkija kolmekymmenvuotias väittää, että: "ei meidän aikanamme". Tai sitten se on niin, että kun ei noita omia mukuloita ole, niin sitten tässä ollaan experttejä mitä lasten kasvatukseen tulee. En tiedä, mutta ihmettelen.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Individual kirjoitti:
En tiedä, mutta ihmettelen.

Sama täällä.

Ainahan "aikuiset" ovat nuorison dumanneet huonoksi ja epäkelvoksi sukupolveksi, mutta nyt epäilen, että ensimmäistä kertaa maailman historiassa meillä on oikeasti huono nuoriso. Alkeellinen järjenkäyttö on todellakin sallittua. Ja tämä koskee niin Idols-karsintoihin osallistumista, kuviensa postaamista irc-galleriaan, pipon käyttämistä kesällä kuin myös ratakiskoilla istuskelemista.

Ruvetkaa prkle vaikka uskovaisiksi, jos tuntuu ettei järkevämpää tekemistä keksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös