pernaveikko kirjoitti:Mikä (tähän kirosana) siinä on, että aikuiset ihmiset eivät a) osaa järjestää töitään tai b) elää yhtä päivää elämästään muutamaa tuntia lyhyemmällä yöunella?
Shedden valmensi Hifk:n välieräjoukkueeksi suhteellisen heikolla pelaajamateriaalilla eikä Hifk ollut mestarisuosikki. Jos vertaa sitä edeltävän kauden valmentajan saavutuksiin sillä NHL pelaajien tähtisikermällä joka hänellä oli käytettävissään, niin onhan Sheddenin valmentajan taidot aivan eri planeetalta. Suunta on jatkunut tällä kaudella myös Jokereissa.1Timer kirjoitti:Kaikki tietaa toki Dougin saavutukset SM-liigassa (4. sija), mutta etta ihan maajoukkueeseen asti
spertti kirjoitti:Näin tänään kaupan pakastealtaassa valmiita jääpaloja kilon pusseissa myynnissä. Ei ollut mitään kauppiaan itse virittelemiä normaaleja jääpalapusseja, vaan irrallisena olevia lohkoja ihan myyntipakkauksessa.
Kuka helvetti ostaa valmiita jääpaloja kaupasta talvella? Kesällä tuon voisin vielä jotenkin ymmärtää, mutta tähän vuodenaikaan ei mahdu mun kuuppaan. Hintaa nyt ei ollut kuin 70 senttiä, mutta silti.
spertti kirjoitti:Näin tänään kaupan pakastealtaassa valmiita jääpaloja kilon pusseissa myynnissä. Ei ollut mitään kauppiaan itse virittelemiä normaaleja jääpalapusseja, vaan irrallisena olevia lohkoja ihan myyntipakkauksessa.
Kuka helvetti ostaa valmiita jääpaloja kaupasta talvella? Kesällä tuon voisin vielä jotenkin ymmärtää, mutta tähän vuodenaikaan ei mahdu mun kuuppaan. Hintaa nyt ei ollut kuin 70 senttiä, mutta silti.
Hazardipakki kirjoitti:Taas muutama pissis onnistui jäämään junan alle. Tytöt olivat istahtaneet kiskoille puhumaan puhelimeen, eivätkä jostain kumman syystä kerenneet väistää 120km/h vauhdilla päin tulevaa junaa.
Ehkä nyt pitäisi tarttua ideaan, jonka Tarmo Mannin roolihahmo esitti Puupää-elokuvassa: Junat eivät liiku, vain asemat liikkuvat. Tai sitten vain yksinkertaisesti kielletään kaikki junat, koska ne ovat hengenvaarallisia.
Oltaisiinko me suomalaiset vihdoin amerikkalaistumassa?spertti kirjoitti:Näin tänään kaupan pakastealtaassa valmiita jääpaloja kilon pusseissa myynnissä. Ei ollut mitään kauppiaan itse virittelemiä normaaleja jääpalapusseja, vaan irrallisena olevia lohkoja ihan myyntipakkauksessa.
Alamummo kirjoitti:Ne remppanat taisivat kyllä olla tyttö ja poika.
En kyllä tajua, miksi he kiskoilla istuivat, mutta kamala tragedia kaikenkaikkiaan eikä kaipaa mitään mollaamista.
Hazardipakki kirjoitti:Taas muutama pissis onnistui jäämään junan alle. Tytöt olivat istahtaneet kiskoille puhumaan puhelimeen, eivätkä jostain kumman syystä kerenneet väistää 120km/h vauhdilla päin tulevaa junaa.
Hazardipakki kirjoitti:Minusta vaan on käsittämätöntä tuollainen toiminta, että mennään junaradalle hillumaan mahdollisimman huonolla säällä ja yritetään vielä mahdollisimman vähän kuullostella onko junaa tulossa.
Varmasti omaiset ovat hyvin surullisia jne., mutta en silti lakkaa ihmettelemästä moista touhua.
Hazardipakki kirjoitti:Minusta vaan on käsittämätöntä tuollainen toiminta, että mennään junaradalle hillumaan mahdollisimman huonolla säällä ja yritetään vielä mahdollisimman vähän kuullostella onko junaa tulossa.
avatar kirjoitti:Joo siis on tietysti kornia alkaa heittämään jotain sarkasmia tällaisesta uutisoinnista, mutta kyllä joskus vaan kelaa, että junarata ei kai ole yleensä ensimmäinen paikka, mihin mennään istumaan. Yksi ihan vakaa ihmettelijä ilmoittautuu ainakin täältä.
Ohmi kirjoitti:Ihmettelen myös sitä että vaikkei vanhemmat olisikaan varoitttaneet junan vaaroista, niin luulisi äidin kertoneen lapsukaisille sen että kylmillä kiskoilla istumisesta saattaa saada virtsaputkentulehduksen.
Individual kirjoitti:En tiedä, mutta ihmettelen.