No höh. Sillä oli tietty mallikuva vieressä.Ihmettelen miten joku osaa tälläistä tehdä:
Toista se oli 20 vuotta sitten kun lapset katsoivat samoja ohjelmia kuin 40 vuotta sitten... eli Alfred J Kvakia. Eikun?Ihmettelen nykyajan lapsia. Kakkoselta tulee hyvin piirretty, juonenkin sisältävä ja oma suosikkini jo lapsena, Alfred J Kvak niin nää kattoo mielummin jostain lastenkanavalta jota en osaa edes lausua, saati kirjoittaa, jotain kökösti piirrettyä keijutappelupaskaa jossa ei oo mitään tolkkua. En jaksa ymmärtää.
Itse olin alkuperäisessä JWC-hommassa aktiivisesti mukana, mutta tätänykyä olen pudonnut täysin kärryiltä koko hommassa, kun en ole osallistunut näihin lukuisiin sivujuonteisiin, harrastekiekkoihin, turnauksiin, kolmiodraamoihin ja ryyppysetteihin. Ei sillä, että olisi ollut kamalasti tarvetta kärryillä pysyäkään, mutta jotenkin tuntuu kaukaisemmalta ja kaukaisemmalta asialta tämä JWC. Siitä alkuperäisestä tapahtumasta on toki jäänyt upeat muistot.
Tämä olisi minulle hyvin lähellä pahinta mahdollista henkilökohtaista helvettiä. Mikäli joskus neliraajahalvaus tai sokeus minua kohtaa niin tulen todennäköisesti tekemään kaikkeni saadakseni itseni pois päiviltä.Voiko olla perseemmästä? Mies 23 vuotta tajuissaan, muka koomassa:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1781114
obi-wan kirjoitti:Onko mielestäsi JWC nyt pilalla?
obi-wan kirjoitti:JWC 10-ketjussa kerrotaan pelipäivä, aika ja paikka sekä pelaajat.
Puolustusvoimat selvittää, mitä everstiluutnantti Jouni Tuominen sanoi siviilipalvelusmiehistä kutsunnoissa Laukaan seurakuntatalolla.
Kuulijoiden mukaan Keski-Suomen aluepäällikkönä työskentelevä Tuominen kertoi nuorille, että valitsemalla siviilipalveluksen pilaa elämänsä.
Siis minkälaisia nämä kutsuntatilaisuudet nykyään oikein ovat? Paikalla on niin pappia kuin poliisiakin! Mihin näitä oikein tarvitaan? Mellakantorjuntaan ja sielunhoitoon, vai? Mitä helvettiä, kysyn mä?Kutsuntoihin osallistui 60 nuoren lisäksi seurakunnan henkilökuntaa ja poliiseja. Paikalla ollut seurakuntapastori Kaisu Hirvonen... clip
Paikalla on niin pappia kuin poliisiakin! Mihin näitä oikein tarvitaan? Mellakantorjuntaan ja sielunhoitoon, vai? Mitä helvettiä, kysyn mä?
Jokerit voitti jääkiekko-ottelun.
Tuota ylläolevaa en niinkään ihmettele mutta tätä allaolevaa ihmettelen:
Siis minkälaisia nämä kutsuntatilaisuudet nykyään oikein ovat? Paikalla on niin pappia kuin poliisiakin! Mihin näitä oikein tarvitaan? Mellakantorjuntaan ja sielunhoitoon, vai? Mitä helvettiä, kysyn mä?
Tähän on vaikea vastata. Luulisi, että aikuiset ihmiset osaisivat olla roskaamasta luontoa, mutta ainahan näitä löytyy.Siis salmiakin ja chilin makuinen Domino-keksi! Kuten arvata saattaa niin ihan vitun pahaltahan tuo maistui ja loput lähti välittömästi auton ikkunasta pihalle.
Yksi kysymys: Miksi?
Tähän on vaikea vastata. Luulisi, että aikuiset ihmiset osaisivat olla roskaamasta luontoa, mutta ainahan näitä löytyy.
Tähän on vaikea vastata. Luulisi, että aikuiset ihmiset osaisivat olla roskaamasta luontoa, mutta ainahan näitä löytyy.
Pari keksiä ja pussukka. Varmaan se muovinen pussi on jätetty autoon kuten myös toinen keksi.
-OO- avautunut asiasta ennenkin?Ketkä keksii näihin uusiin kekseihin/karkkeihin yms. näitä täysin mielipuolisia makuyhdistelmiä ja miksi ihmeessä?