Ei ole minun avautumiseni asiasta, mutta allekirjoitan kyllä tuon avautumisen ihan täysin.
Ei tää voi olla näin vaikeeta.
En ihmettele yhtään, kun Röörin viestejä tipahtelee puolen vuoden välein tänne. Alkuaikoina taisi olla aktiivisempi, mutta aika harvoin häntä täällä on viime vuosina näkynyt.Ihmetyttää että joku tällä palstalla vielä ajelee Röörin miinoihin niin pahasti kuin Naisasiat-ketjussa kävi. Liikaa viettänyt ilmeisesti hiljaiseloa kyseinen nimimerkki.
Chilistä on kyllä tullut viimevuosina jonkinlainen trendimauste. Joka paikkaan työnnetään nykyään chiliä. On chilihampurilaista, habaneroburgeria, habanero-Kabanossia, chilikolaa, chilisuklaata ja mitä ikinä. Onhan chili ihan hyvä mauste, ei siinä mitään, mutta joskus on minullekin tullut mieleen, että onko se keksitty vasta 2000-luvulla vai miksi sitä ei näin näkyvästi aiemmin ole käytetty.Ketkä keksii näihin uusiin kekseihin/karkkeihin yms. näitä täysin mielipuolisia makuyhdistelmiä ja miksi ihmeessä? Kävin tässä päivänä eräänä Hesburgerissa syömässä ja siellä myyjä tyrkkäsi käteen pari Domino-keksiä sisältävän pussukan. Ja voi helvetti että voikin olla järkyttävän paska makuyhdistelmä tuossa uutuuskeksissä: Salmiakki-Chili. Siis salmiakin ja chilin makuinen Domino-keksi!
Yksi kysymys: Miksi?
Ei ole minun avautumiseni asiasta, mutta allekirjoitan kyllä tuon avautumisen ihan täysin.
En ihmettele laisinkaan, kun kävin katsomassa kellä poikasella siellä kuppi meni nurin. Priceless.Ihmetyttää että joku tällä palstalla vielä ajelee Röörin miinoihin niin pahasti kuin Naisasiat-ketjussa kävi.
Ei vissiin ole tarpeeksi legenda että olisi nimimerkki jäänyt mieleeni. Nytpähän sitten tiedän että kaveri on joku metsänpeikko.
Lasketaanko yhden foorumin mittakaavasssa legendaariseksi, jos palstalta löytyy (syvältä, mutta kuitenkin) nimimerkin mukaan nimetty keskusteluosio?Saako legendan maineen sillä että käy kerran kaksi vuodessa trollaamassa ja osa sakista lyö kättä polveen kun joku on taas mennyt miinaan. Typerykset, eivät tunne legendaa.
Lasketaanko yhden foorumin mittakaavasssa legendaariseksi, jos palstalta löytyy (syvältä, mutta kuitenkin) nimimerkin mukaan nimetty keskusteluosio?
Lasketaanko yhden foorumin mittakaavasssa legendaariseksi,
PS. Älä parahin Nokkis sotke nimimerkkiä metsänpeikko tähän, saat pian linjan mukaista pelikieltoa kun epäilet metsänpeikon ja Röörin olevan yksi ja sama henkilö.
Iltalehden sivuilla kysytään, että pitäisikö rikkaiden maksaa päivähoidosta enemmän? 74% on äänestänyt kyllä. Minkä ihmeen takia pitäisi? Jotkut ihmiset vain sattuvat tienaaman enemmän, mutta se on heidän itse tienaamaansa rahaa, eikä heidän tarvi korkeiden verojen lisäksi enempää kärsiä!
Byääääh, opettaja, pojat kiusaa!!!!
Itselleni nimimerkki Röörin tarinat ovat tuttuja.
Suljettu osasto, sinne pääsi muiden suosituksesta. Kuoli sisäsiittoisuuteensa, onneksi.Mitenkä mulla on muistikuva jostain sellaisesta foorumiosioista mihin olisi päässyt jollain hakemuksella tai jotain vastaavaa? Joku promeininki-osio.
Mitenkä mulla on muistikuva jostain sellaisesta foorumiosioista mihin olisi päässyt jollain hakemuksella tai jotain vastaavaa? Joku promeininki-osio.
Ihmettelen, että tuossa Jatkoajan vuoden urheilija -äänestyksessä on vuoden joukkueeksi äänestetty vasta kaksi kertaa Suomen salibandymaajoukkuetta, joka kuitenkin voitti maailmanmestaruuden.
Ihmettelen, että tuossa Jatkoajan vuoden urheilija -äänestyksessä
Urheilijoita on tunnetusti vaikea laittaa paremmuusjärjestykseen. Kulta-Aikkua on vaikea sivuuttaa listalta, samoin myös maailmancupin haastavan kokonaiskilpailun voittanutta Anssi Koivurantaa. Myös Tanja Poutiaisella oli hyvä kausi, eikä Jukka Keskisalokaan pöllömmin juossut. Taitoluistelun EM-kulta ei ole kuitenkaan aivan MM-tasoa, vaikka hyvinhän se Lepistö MM-kisoissakin luisteli.Itse taas ihmettelen sitä, että taitoluistelun Euroopan mestari ja MM-kuutonen kuluvalta vuodelta, Laura Lepistö ei ole mahtunut kenenkään top 3 listalle!