"Vie lapsesi lääkäriin, jos hän on ärtyisä eikä tahdo pysyä sylissä", huutaa päivän IS liittyen sikainfluenssaan: http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1749401
Onko tosiaan näin? Täytynee hankkia kausikortti lääkäriin.
Kenen 14-vuotias lapsi röhnöttää vielä sylissä?
Aamusella kokeilin, eikä kylläkään pahemmin sattunut. Ennemminkin tuntui varsin nautinnolliselta.Aikuinen nainen sylissä sattuu jo palleihin sanon ma.
Aamusella kokeilin, eikä kylläkään pahemmin sattunut. Ennemminkin tuntui varsin nautinnolliselta.
Todettakoon jo tässä vaiheessa, ettei kenenkään tarvitse laittaa ylettömän hauskaa kommenttia. Ei, en nauti kivusta.
Näin se K-Kauppias siirtää ALV:n laskun tuotteen hintaan. Mainostetaan että hinnat laskee, sitten salaa nostetaan taas.Jaahas, sitä ollaan oltu Koivuniemellä kylässä =D
Itse ihmettelen sitä, kun kävin tänään K-Marketista ostamassa Pirkan valmiin kalakeiton hintaan 3,81€, niin juuri kun olin viimeisen pussin napannut hyllystä, laittoi kaupantäti uuden päivitetyn hinnan tilalle, ja tämä uusi hinta oli 5,25€. Sanoisin, että suolainen hinnannousu.
Onko nyt niin, että TPS on edelleen suosikki ja sillä on paikkansa sarjan kärjessä? Tää on niin kuin itsestäänselvyys.
Ihmettelen vähän Minni Blomqvistin suoraa kommenttia siitä, että tuleva lapsi oli vahinko. En varsinaisesti tarkoita sitä, etteikö tuollaista voisi esim. kavereilleen todeta mutta lehtihaastattelussa moinen on vähän ajattelematon lausahdus. Ajatellaan nyt vaikka, että lapsi törmää kymmenen vuoden kuluttua tuohon uutiseen ja lukee sen. Oletettavasti ymmärtää, että syntymällään vähän sekoitti vahnempiensa suunnitelmia, mutta ei ole varmasti kovinkaan kiva sitä tuossa muodossa tietoonsa saada. Nykyisin ihmiset kyllä muutenkin laukovat haastatteluissa niin järjettömiä asioita, että tuskin kovin moni tällaista tulee lainkaan edes ajatelleeksi.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009110410540838_vi.shtml
Kuten kirjoitin, pointti oli nimen omaan siinä, että lapsi voi hyvinkin saada asian tietoonsa juuri tuon lehtijutun välityksellä. Mielestäni se on aivan väärä tapa. En todellakaan menisi antamaan mahdollisesti tulevista lapsistani vastaavia kommentteja mihinkään mediaan, olisipa ne sitten sinällään ihan selkeästi järkiperusteisiakin. Mikä idea tuollaisen tiedon jakamisessa koko Suomelle on?Mikäs tossa nyt on niin ihmeellistä. Itse tiedän, ettten ollut suunniteltu. Eipä tuo ole kuitenkaan kasvattamiseen tai rakkauden määrään vaikuttanut mitenkään.
Varsinkin nykyään, kun abortti on ihan oikea vaihtoehto, on lapsi yleensä haluttu, vaikkei suuniteltu, jos pääsee syntymään.
Kuten kirjoitin, pointti oli nimen omaan siinä, että lapsi voi hyvinkin saada asian tietoonsa juuri tuon lehtijutun välityksellä. Mielestäni se on aivan väärä tapa. En todellakaan menisi antamaan mahdollisesti tulevista lapsistani vastaavia kommentteja mihinkään mediaan, olisipa ne sitten sinällään ihan selkeästi järkiperusteisiakin. Mikä idea tuollaisen tiedon jakamisessa koko Suomelle on?
Tässä lähipäivinä oli muuten tv:ssä juttua siitä, että isät hoitavat yllätyslapsenkin kohdalla velvoitteensa jopa yllättävän hyvin. Se on tietysti hienoa.
Ja nyt kun mollattiin jo Elisaa niin heitetään lisää vettä kiukaalle.
Ja nyt kun mollattiin jo Elisaa niin heitetään lisää vettä kiukaalle. Olen omistanut ko. konsernin ja sen edeltäjän ennen nimenvaihdosta matkapuhelinliittymän 10 vuoden ajan yhtä jaksoisesti.
Kaikille ketkä haluavat etuja niin ei muuta kuin "vaihtamaan operaattoria" niin johan tarjotaan vanhan operaattorin puolelta jos jonkinlaista etua.
Kaikille ketkä haluavat etuja niin ei muuta kuin "vaihtamaan operaattoria" niin johan tarjotaan vanhan operaattorin puolelta jos jonkinlaista etua.
Itse taas olen äärimmäisen tyytyväinen tällä hetkellä liittymääni, ei ole mitään syytä vaihtaa sitä. Se on kyllä totta, että uhkailemalla saa jotain, mutta se ei taas kuulu tapoihini. Pitäisi olla häijympi.
Ainakaan nopealla etsinnällä Solovieviä ei löytynyt Ketterästä tai muistakaan Suomi-sarjan joukkueista. Ketterän A-nuorissa hän on sen sijaan pelannut ikäluokan II-divisioonaa 3 ottelua.B2 1 div: Ketterä - Red Wings 37-2
Tuli vähän semmonen mitä vittua olo.. Oliskohan kyseisen sarjan systeemissä lievästi vikaa? RW:n veskari ei näköjään edes jaksanut maalille luistella kolmanteen erään.. Muistanko väärin jos sanon että tuossa pelissä tehot 10+11=21 tehnyt Jevgeni Soloviev on tällä kaudella pelannut Suomi-sarjaakin?