Ihmettelyketju

  • 6 398 978
  • 38 814

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ja noiden vastapainoksi Cage on tehnyt ison kasan paskaa :)

Ihmetyttää vaan, kun Cage on yksi sukupolvensa lahjakkaimmista näyttelijöistä niin miksi hän tekee pääasiassa yhdentekeviä elokuvia. Samalla ihmetyttää se, että miksi hän tekee ne leffat mistä saa eniten massia. Kun vielä ennen vuosituhannen vaihetta teki ison liudan hyviä pienemmän budjetin elokuvia.

Itse asiassa minun mielestäni Cage on yksi iso syy siihen miksi hänen tähdittämät elokuvat ovat pääasiassa yhdentekeviä. Mies ei todellakaan ole sukupolvensa lahjakkaimpien näyttelijöiden joukossa, pikemminkin päinvastoin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ihmetyttää vaan, kun Cage on yksi sukupolvensa lahjakkaimmista näyttelijöistä niin miksi hän tekee pääasiassa yhdentekeviä elokuvia. Samalla ihmetyttää se, että miksi hän tekee ne leffat mistä saa eniten massia. Kun vielä ennen vuosituhannen vaihetta teki ison liudan hyviä pienemmän budjetin elokuvia.

Minua ihmetyttää miten joku voi ihmetellä tuollaisia asioita. Painotukset omat.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse asiassa minun mielestäni Cage on yksi iso syy siihen miksi hänen tähdittämät elokuvat ovat pääasiassa yhdentekeviä. Mies ei todellakaan ole sukupolvensa lahjakkaimpien näyttelijöiden joukossa, pikemminkin päinvastoin.

Minä olen vähän samoilla linjoilla. Oikeastaan aika yhdentekevä yhden ilmeen näyttelijä joka on tehnyt ainoastaan pari hyvää roolia koko uransa aikana.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä olen vähän samoilla linjoilla. Oikeastaan aika yhdentekevä yhden ilmeen näyttelijä joka on tehnyt ainoastaan pari hyvää roolia koko uransa aikana.

Itselläni on hieman vaikeuksia löytää edes sitä toista hyvää suoritusta Leaving Las Vegasin lisäksi, vaikka Arizona Baby olikin ihan kelpo elokuva.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itselläni on hieman vaikeuksia löytää edes sitä toista hyvää suoritusta Leaving Las Vegasin lisäksi, vaikka Arizona Baby olikin ihan kelpo elokuva.

Itse tykkään Wild at Heartista, vaikka siinäkin Willem Dafoe vetää pidemmän korren. Tosin Dafoe on yksi ehdottomista suosikeistani.

Jotenkin tuntuu, että vaikka Cage olisi leffan pääosassa, joku toinen tekee pienemmässä roolissa paremman/näkyvämmän suorituksen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Palstaa varttitunnin luettuani, täytyy nyt ihmetellä ääneen, että kuka hitto on Rachel Kauppila? Takiaisen tuttavia mitä ilmeisimmin, mutta kuka tai mikä tuokin sitten lienee, että täällä palstalla joku sen nimetä osasi. Never heard.
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Palstaa varttitunnin luettuani, täytyy nyt ihmetellä ääneen, että kuka hitto on Rachel Kauppila? Takiaisen tuttavia mitä ilmeisimmin, mutta kuka tai mikä tuokin sitten lienee, että täällä palstalla joku sen nimetä osasi. Never heard.

Rachel Kauppilahan on tämä "maajussi-Timon" entinen naisystävä, jolla on sormessaan Timon ostama sormus. Sormus joka on ostettu lainarahoilla.

Rachelia haastateltiin myös Radio Rockin Korporaatiossa silloin kun Ja Rule niminen artisti oli suomessa keikalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Rachel Kauppilahan on tämä "maajussi-Timon" entinen naisystävä, jolla on sormessaan Timon ostama sormus. Sormus joka on ostettu lainarahoilla.

Rachelia haastateltiin myös Radio Rockin Korporaatiossa silloin kun Ja Rule niminen artisti oli suomessa keikalla.
No voi vittu.

Nyt se vasta ihmetyttääkin, että miksi joku tämän nimen tiesi.
 

TML

Jäsen
Ei hajua onko tämä ollut ihmetyksenä jo, mutta minua rupesi juuri puoli minuuttia sitten tämä ihmetyttämään.
Eli joku nordenströmin kirurgi-klinikka mainostaa itseään bannerilla jatkoajan sivuilla. Mietin vain että onko jatkoajassa olevat henkilöt/kirjoittajat juuri sitä sopivaa kohdeyleisöä joka näitä palveluita käyttäisi?
 
Ihmettelen ihmisten laiskuutta. Lähes päivittäin bussissa joku jää siinä keskustan pysäkillä bussiin istumaan ja hyppää pois sitten sitä seuraavalla pysäkillä. Ei siinä muuten mitään ihmeellistä, mutta näin kesäaikaan sitä aikaa jää odoteltavaksi siinä keskustan pysäkillä odotettavaksi n. 5-10 minuuttia. Siinä ajassa ehtisi kevyesti kävellä siihen sadan metrin päässä olevalle seuraavalle pysäkille. Mutta kai se on kiva istua kuumassa bussissa. Ei tuo minua haittaa, tottakai jokainen saa jäädä pois siinä missä itse haluaa, mutta ihmettelen vaan että onko ne tosiaan niin laiskoja. Kyseessä on yleensä kuitenkin ihan normaalisti liikkumaan kykenevät ihmiset. Eräskin pappa tulee aina tietyltä pysäkiltä kyytiin ja menee päätepysäkille asti, mutta ei nousekaan siinä pois. Hän istuu kyydissä niin kauan kuin lähden siitä ja seuraavalla jää pois. Jos jäisi päätepysäkkiä edeltävällä pysäkillä niin ylimääräistä kävelyä tulisi alle 100 metriä. Ja tuolla päätepysäkillä jää odotteluaikaa aina n. 5-15 minuuttia. Ja kyllä hän ihan hyvin pystyy liikkumaan.

Toinen ihmettelyn aihe liittyy myöskin bussimatkustajiin. Miksi joku aina painaa pysähtymisnappia ennen sitä keskustan pysäkkiä? Joo se varmaan haluaa pois, mutta kyllä se bussi joka kerran siihen pysähtyy ihan muutenkin, koska siinä on aina ihmisiä tulossa kyytiin. Ja niistä ei tiedä mihin bussiin ne on tulossa, joten tietenkin siinä on pysähdyttävä. Ja koska oletuksena on myös että siinä jää joku aina pois. Ja myöskin että sitä aikaa yleensä jää sen verran että pakko siinä on pysähtyä ja odotella ainakin pari minuuttia. Ja ainakin minulla ja myös muilla kuskeilla on kyllä tapana avata kaikki ovet siihen keskustaan tullessa, joten ei sekään voi olla se syy. Kerran olen ajanut siitä keskustan läpi pysähtymättä, mutta se oli keskellä yötä eikä kyydissä ollut ketään, eikä myöskään niillä pysäkeillä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hajua onko tämä ollut ihmetyksenä jo, mutta minua rupesi juuri puoli minuuttia sitten tämä ihmetyttämään.
Eli joku nordenströmin kirurgi-klinikka mainostaa itseään bannerilla jatkoajan sivuilla. Mietin vain että onko jatkoajassa olevat henkilöt/kirjoittajat juuri sitä sopivaa kohdeyleisöä joka näitä palveluita käyttäisi?

Tämä on näitä Google-mainosten jännittävyyksiä. Sehän toimii niin, että kun sivulta löytyy jokin tietty ennaltamääritetty sana tai vastaava, olettaa se, että potentiaaliset asiakkaat ovat tavoitettavissa.

En tiedä, huomasivatko muut, mutta Jere Karalahti-casen ollessa talvella kuumimmillaan, ketjun alalaidassa komeili Kari Uotin asianajotoimiston mainos...
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
No voi vittu.

Nyt se vasta ihmetyttääkin, että miksi joku tämän nimen tiesi.

No eihän tuon tietämiseen tarvi kuin kuunnella Radio Rockia ja käydessä lähikaupassa katsoa päivälehtien lööpit. Noissahan tuo nimi on pyörinyt siinä missä Tukiainenkin.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ihmettelen ihmisten laiskuutta. Lähes päivittäin bussissa joku jää siinä keskustan pysäkillä bussiin istumaan ja hyppää pois sitten sitä seuraavalla pysäkillä. Ei siinä muuten mitään ihmeellistä, mutta näin kesäaikaan sitä aikaa jää odoteltavaksi siinä keskustan pysäkillä odotettavaksi n. 5-10 minuuttia. Siinä ajassa ehtisi kevyesti kävellä siihen sadan metrin päässä olevalle seuraavalle pysäkille. Mutta kai se on kiva istua kuumassa bussissa. Ei tuo minua haittaa, tottakai jokainen saa jäädä pois siinä missä itse haluaa, mutta ihmettelen vaan että onko ne tosiaan niin laiskoja. Kyseessä on yleensä kuitenkin ihan normaalisti liikkumaan kykenevät ihmiset. Eräskin pappa tulee aina tietyltä pysäkiltä kyytiin ja menee päätepysäkille asti, mutta ei nousekaan siinä pois. Hän istuu kyydissä niin kauan kuin lähden siitä ja seuraavalla jää pois. Jos jäisi päätepysäkkiä edeltävällä pysäkillä niin ylimääräistä kävelyä tulisi alle 100 metriä. Ja tuolla päätepysäkillä jää odotteluaikaa aina n. 5-15 minuuttia. Ja kyllä hän ihan hyvin pystyy liikkumaan.

Mua taas ihmetyttää, että joku vielä nykyhinnoilla käyttää julkista liikennettä, kun täällä Tampereella saa vielä kaupan päälle usein jonkun laitapuolen kulkijan (tai muuten vaan sekasen tapauksen) siihen viereen istumaan.

Nimimerkillä yhdeksän vuotta Tampereella ja kolme kertaa julkista liikennettä käyttänyt. (taksit tosin asia erikseen)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mua taas ihmetyttää toi Janne Niinimaa Collection-ketju, se on pinnalla koko ajan, vaikka Niinimaa on viimeksi pelannut maajoukkueessa joskus välirauhan aikaan. Jotkut vaan jaksaa.

edit. Jos internet olisi keksitty 80-luvulla, niin varmaan jatkoajan viestimäärältään suurin ketju olisi "Arto Ruotanen - ihminen ja pelaaja". No, kyllä siellä varmaan olisi muutama HIFK-ketju kuitenkin edellä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihmetyttää se, että joku ei vaivaudu vetämään vessaa, vaikkei mitään kiinteää sinne pönttöön jättäisikään. Melko riski Rion tuoksu siitä yön aikana kehkeytyy. Eikä täällä lisäkseni ole juuri muita tällä hetkellä, ja minähän en tunnusta. Varmasti joku markkinoinnin egopelle käynyt tekemässä kepposen meille asiantuntijoille, saatana.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toinen ihmettelyn aihe liittyy myöskin bussimatkustajiin. Miksi joku aina painaa pysähtymisnappia ennen sitä keskustan pysäkkiä? Joo se varmaan haluaa pois, mutta kyllä se bussi joka kerran siihen pysähtyy ihan muutenkin, koska siinä on aina ihmisiä tulossa kyytiin. Ja niistä ei tiedä mihin bussiin ne on tulossa, joten tietenkin siinä on pysähdyttävä. Ja koska oletuksena on myös että siinä jää joku aina pois. Ja myöskin että sitä aikaa yleensä jää sen verran että pakko siinä on pysähtyä ja odotella ainakin pari minuuttia. Ja ainakin minulla ja myös muilla kuskeilla on kyllä tapana avata kaikki ovet siihen keskustaan tullessa, joten ei sekään voi olla se syy. Kerran olen ajanut siitä keskustan läpi pysähtymättä, mutta se oli keskellä yötä eikä kyydissä ollut ketään, eikä myöskään niillä pysäkeillä.

Itse asiassa Lappeenrannassa tuohon oletukseen ei ainakaan voi luottaa. Lähes aina nuo siihen keskustan pysäkille pysähtyvät, mutta kerran suht täydessä bussissa eräs vanhempi nainen ei painanut nappia ja siirtyi vain oven eteen. No, bussi jatkaa matkaa pysäkin ohi ja alkaa huutelu bussin toisesta päästä toiseen päähän:

-Eikös bussi pysähdykään keskustaan?
-No ei se pysähdy kun ei ole nappia painettu!!
-Luulin, että keskustaan pysähtyy aina ilman muuta...
-No ei se nyt tietenkään mihinkään pysähdy, jos ei erikseen pyydetä. Painetaan sitä nappia!!

Eli ei kannata matkustajan luottaa siihen automaattiseen pysähtymiseen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos internet olisi keksitty 80-luvulla, niin varmaan jatkoajan viestimäärältään suurin ketju olisi "Arto Ruotanen - ihminen ja pelaaja". No, kyllä siellä varmaan olisi muutama HIFK-ketju kuitenkin edellä.

Itse epäilen, että se olisi "Ville Siren - Ei kylmää hikeä laatikossa"
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Mua taas ihmetyttää, että joku vielä nykyhinnoilla käyttää julkista liikennettä, kun täällä Tampereella...

Ihmettelen miten joku voi, varsinkin näillä bensan hinnoilla, pitää 1,4 euron bussilippua kalliina. Opiskelijalle vastaava hinta on 1,05 euroa. Tietysti riippuu mistä ja minne meinaa kulkea. Omalle kohdalle ajattelin tätä ja yleisin matka on Hervanta - Keskusta, tai Keskusta - Hervanta. Vaihtoehtoina on huristella omalla bensarohmulla ja maksaa vielä pysäköinnistä keskustassa, tai maksaa bussista hieman reilu euro.

Itseasiassa ihmetyttää miten hinnat on noinkin alhaalla..
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tämä on näitä Google-mainosten jännittävyyksiä. Sehän toimii niin, että kun sivulta löytyy jokin tietty ennaltamääritetty sana tai vastaava, olettaa se, että potentiaaliset asiakkaat ovat tavoitettavissa.
Jaaha, se varmaan selittää myös että kun surffasin Saksasta käsin oli mainoskentissä saksalaisia mainoksia. Tosin vähän hassua kun sivusto on täysin suomeksi.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ihmettelen miten joku voi, varsinkin näillä bensan hinnoilla, pitää 1,4 euron bussilippua kalliina. Opiskelijalle vastaava hinta on 1,05 euroa. Tietysti riippuu mistä ja minne meinaa kulkea. Omalle kohdalle ajattelin tätä ja yleisin matka on Hervanta - Keskusta, tai Keskusta - Hervanta. Vaihtoehtoina on huristella omalla bensarohmulla ja maksaa vielä pysäköinnistä keskustassa, tai maksaa bussista hieman reilu euro.

Itseasiassa ihmetyttää miten hinnat on noinkin alhaalla..

Mukavuuskysymyksiä.

Oma työpaikka on tosin sen verran sivussa ihan ydinkeskustasta, että parkkipaikasta ei tarvitse maksaa.
 

tutzba

Jäsen
Eikö missään vielä herätellä keskustelua tämän iltaisesta TamU:n pelistä? Vai eikö täällä vain uskota voittomahdollisuuksiin? Gloryhuntaus käyntiin heti jos TamU voittaa!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mua taas ihmetyttää, että joku vielä nykyhinnoilla käyttää julkista liikennettä

No itse en ihmettele sitä yhtään, varsinkaan juuri näillä nykyhinnoilla. Bussimatka maksaa kaupungissa 2 euroa ja pääset siellä kiertämään vaikka koko sen bussin lenkin, mutta autolla kun ajat ja maksat 1,60 euroa litralta, niin kyllä pääset bussilla halvemmalla.

No, eipä sillä, että itse käyttäisin bussia, mutta silti. Pyörä on paljon hyödyllisempi ja mukavampi tapa kulkea.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Ihmettelen ihmisten välinpitämättömyyttä.
Kävin ensimmäistä kertaa verenluovutuksessa ja parin kilometrin kotimatka taisi olla liikaa.
Kotipihan parkkipaikalla kävi tuntumaan, että nyt lähtee taju. Huomasin naapurin rouvan olevan tupakalla ulko-oven luona juuri kun tipahdin maahan, hän katsoi kohti ja lähti sisälle. Muitakin ihmisiä meni ohi tai jatkoivat omia puuhiaan.
No mitäpä siitä jos joku tuupertuu parkkipaikalle, selviytyköön siitä itse...
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ihmettelen, että mitä ihmeitä nuo kammottavat "isot hyttyset" oikein oikeasti olevat nimeltään? Ja jos löytyisi puistatusketju, postaisin mielipiteeni noista sääskistä varmastikin sinne. Hyi olkoon, tuollainen kun liitelee päin niin kiljaisuhan sitä pääsee (kuten äsken..). Isot ötökät ja muut ötömölliäiset ovat muutenkin helvetin kammottavia. Lähinnä juurikin nuo edellämainitut, sekä koppakuoriaiset ja lukit. Hyhhyh, jo ajatus puistattaa.

Ihmetyttää myös, että nuorempana olin kovinkin luontoystävällinen, lukin saatoin joskus ottaa jopa käteenkin. Pyörin tuossa lähimetsässä ja mökkeilystäkin pidin hyvinkin paljon - luonnossa siis pyörin paljon, ja tuollaisten pikkuelukoiden kanssa olin useinkin tekemisissä. Nykyään ei vaan uppoa yhtään, ei sitten ollenkaan. Mistä lie tuokin kammo tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös