Ihmettelyketju

  • 6 380 872
  • 38 790

Rocco

Jäsen
Mistä johtuu, että häät kumoavat kaiken muun menon?
Ihan mikä tahansa tapahtuma vedetään puihin, jos sattuu nyt olemaan häät (ihan kenen tahansa, ei edes lähisukulaisen).
Siksi koska puihin vetävän kaverin tyttökaveri haluaa häihin, ja silloin ei puolisolla ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä tai pistää naisen kanssa poikki.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Siksi koska puihin vetävän kaverin tyttökaveri haluaa häihin, ja silloin ei puolisolla ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä tai pistää naisen kanssa poikki.

Ok. Jos poikki laittaminen on tällaisesta kiinni, niin sitten on laitettava poikki.. Säälittävää jos tossuttaminen on tuolla tasolla. Kyllä sitä pillua löytyy ilman tosuttamistakin.
 

Rocco

Jäsen
Ok. Jos poikki laittaminen on tällaisesta kiinni, niin sitten on laitettava poikki.. Säälittävää jos tossuttaminen on tuolla tasolla. Kyllä sitä pillua löytyy ilman tosuttamistakin.

Niin no, miehiä on monenlaisia, mutta kaikkia yhdistää yksi asia. Jos naiskumppani haluaa mennä häihin, miehellä ei ole päätäntävaltaa. Ja lähes aina mies joutuu laittamaan vaaleanpunaisen paidan, tai ainakin kravatin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ilomielin kerron vastauksen tähän kysymykseen. Näitä pehmokoiria sai aikaisemmin R-Kioskilta. Kun kävit riittävästi hakemassa kaljaa Ärrältä, sait jokaisen 5€:n ostoksesta jotain helvetin tarroja johonkin vitun kuponkiin. Kun kuponki oli täynnä, sait ilmaiseksi tuollaisen pehmokoiran.

Voit siis miettiä näin, että yksi tuollainen pehmokoira maksoi omistajalleen ainakin 100€ vähintään. En tarkemmin tiedä, mutta silloin harvoin, kun menin hakemaan 8-packin kiskalta, kieltäydyin ottamasta vastaan noita tarroja helvetistä.

Tästä voi siis päätellä, että ainakin Porissa ihmiset ovat pehmokoira-päissään ostanut R-kioskilta aivan älyttömästi tavaraa, jotta saa kilpavarusteltua autojensa hattuhyllyt isommalla määrällä pehmokoiria kuin naapurinsa. Mikä tätä kylää vaivaa? Kai se hopeahuuma sitten sekoitti näiden ihmisten päät kokonaan. Kiva se silti on ajaa 500 € pehmolelut ikkunalla. Ihan jees.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Voit siis miettiä näin, että yksi tuollainen pehmokoira maksoi omistajalleen ainakin 100€ vähintään. En tarkemmin tiedä, mutta silloin harvoin, kun menin hakemaan 8-packin kiskalta, kieltäydyin ottamasta vastaan noita tarroja helvetistä.
Kuulemma aika hätäseen serkun perheelle on myös tullut noita koiria, kun perheen faija tykkää pelata veikkauksen pelejä.

Sitä en kyllä tiedä mitä ne siellä hattuhyllyllä tekee häiritsemässä näkyvyyttä... Eipä ole täällä etelässäpäin näkynyt. Oikeastaan haluisinkin nähdä yhden miltä näyttävät.
Tarroja helvetistä=pehmokoirat?, heh.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tarroja helvetistä

Minulla oli noita kerran, kun myyjä kysymättä antoi kuitin mukana ja laitoin taskuun vain noteeraamatta niitä sen kummemmin. Helvettitarrat heitin pois havaittuani asian, mutta niitä löytyi vielä myöhemminkin liimaantuneena taskusta.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Antti Aarnio pelasti hukkuvan miehen merestä! Hieno otsikko, mutta kun lukee loppuun asti, saa hiukan erilaisen kuvan.

Ihmettelen vaan tätä otsikointia, joka on mielestäni ollut viime aikoina niin harhaanjohtavaa kuin vain voi olla. Myönnän toki, ettei "Aarnio nosti känniläisen laiturilta" myisi yhtä hyvin, kuin tuo meritarina.

Höm..Kyllä minun sisälukutaidollani tuosta jutusta saa sen käsityksen, että se känniläinen meni ihan sinne mereen asti. Aarnio itse ei tosin mennyt vaan nosti kännikalan kuiville laiturilta käsin. Mutta kyllä se oli silti pelastus merestä.

Vai enkö osaa enää lukea?
 

tutzba

Jäsen
Höm..Kyllä minun sisälukutaidollani tuosta jutusta saa sen käsityksen, että se känniläinen meni ihan sinne mereen asti. Aarnio itse ei tosin mennyt vaan nosti kännikalan kuiville laiturilta käsin. Mutta kyllä se oli silti pelastus merestä.

Menihän se, ja olihan se. Otsikon luettuani en vain ensiksi ajatellut, että kyseessä olisi nostaminen laiturilta. Ei siinä kuitenkaan mitään, Aarnio teki hienon työn!
 
Taisi niissä ärrän koirissa olla sellainenkin juttu, että kun on kerännyt 5 tarraa sai sen koiran ostaa 5 eurolla tai jotain. Eli ei niitä pakko ole täyteen kerätä. Itse taisin saada jotain kymmenen merkkiä kun tuli silloin välillä ärrältä haettua kahvi mukaan töihin. Eli ei myöskään tarvinnut välttämättä sitä 5 euron ostosta, vaan kahvista ja vissiin kokiksesta sai myös tarran. Meinasin lunastaa yhden koiran tuolla vitosen hinnalla, mutta en sitten jaksanut. Nyt siellä on kai joku uusi kampanja, josta saa jotain palloja (tennispalloja, jalkapallo ym.)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voit siis miettiä näin, että yksi tuollainen pehmokoira maksoi omistajalleen ainakin 100€ vähintään.

No ei sitä nyt välttämättä noinkaan voi laskea, kun kyllähän monella tulee Ärrältä ostettua joka tapauksessa, esim. kun vie veikkauksia ym. ja niitä tarroja on saanut siinä sivussa. Joten periaatteessa se koira on kuitenkin ilmainen. Eri juttu on tietysti silloin jos on alkanut oikein asiakseen käydä ostamassa Ärrältä jotain tarpeetonta että saisi noita merkkejä, mutta ei kai noin pöljiä nyt kovin paljoa voi olla? Eihän??
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Otetaan esimerkkiin vaikka pillifarkut. Aluksi karsastin niitä kovastikin, enkä pitänyt ollenkaan. Niiden yleistyessä silmä alkoi pikkuhiljaa tottua, jopa niin paljon, että ne näyttivät oikein hyvältä. En laittanut niitä jalkaani sen vuoksi, että muillakin oli, vaan pidin niistä. Eiköhän jokainen ihminen poimi omaan tyyliinsä juuri sen oman verran samankaltaisuutta ja erilaisuutta, kun oma silmä sanoo. Jokaisella ihmisellä on kuitenkin oma tyyli vaikka se samankaltaiselta muiden vastaavaan näyttäisikin, ei kukaan pistä mitään päälle pitämättä siitä. Jos joku sattuu pitämään samantyylisistä vaatteista kuin suurin osa, on se hänen oma valintansa, oma tyylinsä.

Se on ihan oikeasti jännää miten joku vaate voi muuttua tyylikkääksi kun riittävän moni ihminen sitä kantaa. Ja ainahan se alkaa siitä että joku riittävän kovalla karismalla varustettu hahmo laittaa sen ensimmäisenä päälleen, erottuakseen joukosta. Kyllä omalla kohdalla on tullut oltua ihmeissään kun joku aikaisemmin täysin vastenmielinen vaate onkin yhtäkkiä ihan hieno. Ja voi sitä yhteenkuuluvuuden hurmaa kun muillakin on samansuuntaista rättiä päällä.

Oli se ryhmä mikä tahansa, niin kaikissa taitaa olla omat muoti-ilmiönsä. Puhutaan sitten hevareista, punkkareista, rokkareista tai normi kaduntallaajista niin aina sieltä jotain yhtenäisyyttä, ja ryhmän kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluvia juttuja löytyy.

Siltikään, en edelleenkään voi ymmärtää miesten halua pukeutua pinkkiin pikee-paitaan tai pinkkiin kauluspaitaan. Ja vielä vähemmän näyttää Jesper Parnevikilta tuolla kaduilla dallaillessa. En myöskään ymmärrä että miksi jotkut tosiaan vaihtavat sitä tyyliä nanosekunnissa kuuluakseen johonkin hienoon joukkoon, tästä loistavana esimerkkinä mm. jääkiekkoilijat jotka orjallisesti noudattavat kulloistakin villitystä, ja myös heidän seurassaan liikkuvat wannabet jotka pitävät samanlaista vaatekertaa, tosin kaljamahalla varustettuna. Esimerkiksi sock-trickit eli sukkatemput, eli suomeksi puntit sukkiin muoti oli kyllä koomisen näköistä. Sitten vaan biitti huuleen ja pinkki lippis väärinpäin ja äijien kanssa peliin istumaan leveästi omille a-junnujoukkueen paikoille. Uuh aah ja uuh.

Valtavirtamuotia on kiva seurailla, ensin luulet ettei mikään mahti maailmassa saa sinua laittamaan neonvihreää paitaa päälle, ja sitten kun seuraavan kerran selailet Stockmannin kuvastoa, niin huomaat että tänä keväänä pitäisi vissiin ostaa sellainen neonvihreä paita. Ja kuten miehet yleensä, innokkaasti käydään kerran vuodessa tekemässä se pakollinen rätinpäivityskeikka keskustan hienoihin muotiliikkeisiin. Sieltä sitten ostetaan se neonvihreä paita ja hetken tuntee olevansa parempi ihminen, joka tietää miten pukeudutaan ja varmasti seuraa aikaansa.

Sitten voidaan lähteä uutena ja freesinä kohti kuuminta biletyspaikkaa jossa kaikki muutkin ovat ostaneet uusia vaatteita. Ja kas, siellä on muitakin neonvihreitä paitoja, onpa jokunen neonkeltainen ja pinkkikin. Tärkeää on ehdottomasti että malli on kuuminta tuulta sillä hetkellä, väri sinällään on toisarvoista, kunhan se on vain räikeä. Siinä ne likat katselevat muodikasta miestä ja tämä tunteekin olevansa heti kuuma ja haluttava pakkaus, jonka lihakset juuri mahtuvat paidan sisälle. Voi niitä parkoja, jotka tulevat vanha Pantera-paita päällään baariin, ja kaikki vain siksi että he ovat sinut oman Panteramaisen olemuksensa kanssa. Kesken tiukkojen keskuteluiden voit muodikkaasti heittää että ostin tämänkin Stockalta ja naurat sisäisesti kun vastapuoli ilmoittaa hakeneensa paitansa jostain Swampista.

Tätä jatkuukin parhaimmillaan jopa kuukauden tai kaksi, kunnes mies huomaa että neonvihreä paita onkin vitun ruma eikä sitä enää saakaan pitää. Tytöt kaatelevat kaljaa päälle ja tunnet yhteenkuuluvuuden tunneta Pantera-miehen kanssa. Tämä ei tosin edelleenkään pidä sinua minään, koska nyt olet hänen mielestään ajastasi jäljessä. Muillahan on jo pinkki farkkupaita ja lappuhaalarit, ja sinä onneton et ole huomannut niiden selkeästi vetovoimaista vaikutusta. Sen sijaan edelleen kuvittelet että neonvihreä paita ja viimeksi ostamasi muodikkaat valkoiset farkut ovat tyylikkäät.

Näin mies havahtuu että vuosi 2008 onkin pyörähtänyt vuoteen 2009, ja on aika jälleen palata Stockmannin kuvaston pariin. Sitä selaillessaan mies miettii: "Hmmm... pinkki farkkupaita. Aika hieno...".
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No ei sitä nyt välttämättä noinkaan voi laskea, kun kyllähän monella tulee Ärrältä ostettua joka tapauksessa, esim. kun vie veikkauksia ym. ja niitä tarroja on saanut siinä sivussa. Joten periaatteessa se koira on kuitenkin ilmainen. Eri juttu on tietysti silloin jos on alkanut oikein asiakseen käydä ostamassa Ärrältä jotain tarpeetonta että saisi noita merkkejä, mutta ei kai noin pöljiä nyt kovin paljoa voi olla? Eihän??

Kyllähän asia lienee niin että ei se R-kioski huvikseen niitä merkkejä ja koiria jaa. Kyllä kai tuolla toiminnalla joku tavoite on, enkä keksi muuta tavoitetta kuin myynnin edistäminen.

Kaikkein ärsyttävimpiä ovat juuri nuo osta X eurolla, jolloin saat taas jotain tarroja. Kun tarroja on riittävästi, voit ostaa jotain täysin tarpeetonta ja ylihinnoiteltua "normaalihintaa" halvemmalla. Taannoin City-Marketissa mainostivat jotain Jamie Oliver paistinpannua, jossa oli kullattu kahva 100€:lla, kun olit ensin kerännyt noita merkkejä riittävästi. Huhhuh.
 

Fordél

Jäsen
Siltikään, en edelleenkään voi ymmärtää miesten halua pukeutua pinkkiin pikee-paitaan tai pinkkiin kauluspaitaan. Ja vielä vähemmän näyttää Jesper Parnevikilta tuolla kaduilla dallaillessa. En myöskään ymmärrä että miksi jotkut tosiaan vaihtavat sitä tyyliä nanosekunnissa kuuluakseen johonkin hienoon joukkoon, tästä loistavana esimerkkinä mm. jääkiekkoilijat jotka orjallisesti noudattavat kulloistakin villitystä, ja myös heidän seurassaan liikkuvat wannabet jotka pitävät samanlaista vaatekertaa, tosin kaljamahalla varustettuna. Esimerkiksi sock-trickit eli sukkatemput, eli suomeksi puntit sukkiin muoti oli kyllä koomisen näköistä. Sitten vaan biitti huuleen ja pinkki lippis väärinpäin ja äijien kanssa peliin istumaan leveästi omille a-junnujoukkueen paikoille. Uuh aah ja uuh.

Niin...Ensinnäkin en ymmärrä mikä vika pinkissä värissä on vaatteissa. Värihän se on siinä missä punainen tai sininen. Kyllä se on kantajasta kiinni että miltä se näyttää; homolta vai heterolta, hyvältä vai pahalta jne.

Mitä taas tulee tuohon muodin mukana menemiseen niin jokainenhan se on jonkin muodin "seuraaja"; niin myös sinä J.Grönvall. En näe sillä mitään merkitystä, että seuraako juuri sen hetkistä muotia, meneekö valkosilla Leviksillä vai rockabilly lookilla vai millä. Paljon tärkeämpää on se, että pystyy kantamaan niitä vaatteita mitä on ylleen laittanut. Se on mielestäni noloa ja hupaisaa kun näkee ihmisiä, joista pystyy heti sanomaan, että he eivät ole sinut vaatteidensa kanssa. Sen sijaan se, että menee viimeisten villitysten perässä ei itsessään ole typerää jos vain pystyy kantamaan niitä vaatteita. Itse en siihen pysty läheskään aina.

Ja sitten vielä itse ketjun otsikkoon niin ihmettelen sitä, että Matti Nykäsellä on kaksi lasta. Tämä oli mulle ihan uusi tieto ja selvisi vasta kun katsoi v-loppuna Matti elokuvan.
 

tutzba

Jäsen
Pidin äsken lakisääteisen hengailutauon pihalla. Vastaan tuli kaksi noin 10-vuotiasta tyttöä, joista toisella oli t-paita tekstillä Wanna have threesome?. Niinpä niin, tähänkö ollaan tultu?
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Pidin äsken lakisääteisen hengailutauon pihalla. Vastaan tuli kaksi noin 10-vuotiasta tyttöä, joista toisella oli t-paita tekstillä Wanna have threesome?. Niinpä niin, tähänkö ollaan tultu?

Sulla on vain likainen mielikuvitus, voihan se tarkoittaa esim. kolmanneksi Afrikan tähti-peliin...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Niin...Ensinnäkin en ymmärrä mikä vika pinkissä värissä on vaatteissa.

Kyseessä on suurin kusetus mitä naiset on keksinyt miehille. Eli siis tämä "pitää olla miehinen mies, että pystyy pitämään pinkkiä". Vitut, tyhmä sitä pitää olla, samaa mieltä J.Grönvallin kanssa näistä. "Hymiö jolla peukku pystyssä. "
 

Fordél

Jäsen
Kyseessä on suurin kusetus mitä naiset on keksinyt miehille. Eli siis tämä "pitää olla miehinen mies, että pystyy pitämään pinkkiä". Vitut, tyhmä sitä pitää olla, samaa mieltä J.Grönvallin kanssa näistä. "Hymiö jolla peukku pystyssä. "

Vai oisko sittenkin peukku perseessä kun niin hymyilyttää.

Mutta vielä tuohon ihmetykseen pinkistä niin ei se myöskään mitään miehisyyttä vaadi vaan lähinnä itsetuntoa kantaa sitä vaatetta. Ihan samalla tavalla kuin muutkin vaatteet. Mulla ei riitä muna pitämään valkoisia 501:ä, mutta pinkki-paita menee helposti päälle. Enkä edes usko, että pinkki on mitenkään naisten keksimä juttu miehille. Monen miehen päällä pinkin värinen paita näyttää yksinkertaisesti vain helkkarin hyvälle.
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
... Monen miehen päällä pinkin värinen paita näyttää yksinkertaisesti vain helkkarin hyvälle.

Eikös kaikki näytä hyvältä päällä jos on tarpeeksi hyvännäkönen mies tai miksei nainenkin tietty.

Ja kaikki paidat, housut ym:hän on oikeasti samanvärisiä. Niiden absorptio ominaisuudet vain on erilaisia, jolloin ne heijastavat eri aallonpituista sähkömagneettista säteilyä, minkä ihmisen aivot muuttavat väriksi.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Mitä taas tulee tuohon muodin mukana menemiseen niin jokainenhan se on jonkin muodin "seuraaja"; niin myös sinä J.Grönvall. En näe sillä mitään merkitystä, että seuraako juuri sen hetkistä muotia, meneekö valkosilla Leviksillä vai rockabilly lookilla vai millä. Paljon tärkeämpää on se, että pystyy kantamaan niitä vaatteita mitä on ylleen laittanut. Se on mielestäni noloa ja hupaisaa kun näkee ihmisiä, joista pystyy heti sanomaan, että he eivät ole sinut vaatteidensa kanssa. Sen sijaan se, että menee viimeisten villitysten perässä ei itsessään ole typerää jos vain pystyy kantamaan niitä vaatteita. Itse en siihen pysty läheskään aina.

Juu, siitähän juuri kirjoitin kuinka ihmeellistä tämä elämä sillä saralla on. Ja vaikka olisit aiemmin vihannut sitä rättiä, niin yhtäkkiä oletkin sinut sen kanssa koska sitä voi julkisesti pitää.

Oletko koskaan miettinyt että pitäisitkö pinkkiä paitaa jos kellään muulla ei olisi sellaista?
 

Fordél

Jäsen
Oletko koskaan miettinyt että pitäisitkö pinkkiä paitaa jos kellään muulla ei olisi sellaista?

En ole miettinyt, mutta tuskin mulla tulisi edes koko ajatusta mieleen ellen olisi nähnyt sitä jonkun päällä ensin. Näin on lähes kaikkien vaatteiden kanssa enkä näe siinä mitään ongelmaa. Mulle se on ihan sama, että onko ko. vaate hittituote vai ei kunhan se tuntuu ja näyttää mun päällä hyvältä.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
En ole miettinyt, mutta tuskin mulla tulisi edes koko ajatusta mieleen ellen olisi nähnyt sitä jonkun päällä ensin. Näin on lähes kaikkien vaatteiden kanssa enkä näe siinä mitään ongelmaa. Mulle se on ihan sama, että onko ko. vaate hittituote vai ei kunhan se tuntuu ja näyttää mun päällä hyvältä.

Heh, no niinpä. Paita on nyt hyvännäköinen kun joku tai jotkut on tehneet siitä ensin hyvännäköisen. Mutta tuntisiko mies olevansa komeassa paidassa jos olisi ainoa jolla on pinkki paita? Jotenkin tuntuu että ainakin kovasti vähemmän olisi niitä näkyvillä.

Eihän tämä nyt maailman tärkein asia ole, mutta kyllä sitä monet kerrat on katsonut itseään peiliin nähtyään vanhoja valokuvia, ja samalla miettinyt että: "Mitä helvettiä JG ajattelit silloin?". No, muuttuhan se musiikkimakukin vuosien varrella.
 

scholl

Jäsen
Ei voi kuin ihmetellä miten paljon tuota Batman elokuvaa oikein kehutaan.

Ihmiset kaipaavat nuoruuttaan. Sarja tuli 60 luvulla telkkarista ja nyt haluavat sitten verestää muistojaan. Itse katselin ihan leppoisin mielin sarjaa, kun se tuli uusintana varmaan joskus 80-luvulla, muttei todellakaan tulisi mieleenkään mennä mitään leffaa katsomaan, mikä on nyt tehty. Ei sovi tähän aikakauteen.

Mistä johtuu, että häät kumoavat kaiken muun menon?
Ihan mikä tahansa tapahtuma vedetään puihin, jos sattuu nyt olemaan häät (ihan kenen tahansa, ei edes lähisukulaisen).

Vika on siinä, ettet tunne tinkimättömiä ihmisiä. Itse olen esim. ollut 3krt elämässäni häissä ja kiintiö alkaa olla täysi. Nyt kesällä minut kutsuttiin aveciksi häihin, enkä luonnollisesti mennyt. Sellaiseksi hinttariksi en ala, että avecina pitäisi mennä yhtään minnekään. Sekin aika meni sitten rennosti terasseilla tai keitottamassa, eikä tarvinnut olla jossain häissä.

Siltikään, en edelleenkään voi ymmärtää miesten halua pukeutua pinkkiin pikee-paitaan tai pinkkiin kauluspaitaan.

Se näyttää ruskettuneella iholla hemmetin hyvältä, joten kesällä sopii pinkki paita hyvin. Tosin kyllähän totuus on niin, että paidoissa värit kiertävät. Eli nyt ei pikeepaidoissa juuri pinkkiä näy, mutta oranssi on sen sijaan suosittu, joten ehkäpä pinkkiä nyt näkyy vähemmän kuin vaikkapa 2002. Itse olen tosin sitä mieltä, että pikeepaitaan pinkki ei sillä tavalla sovi, vaan se pitää olla kauluspaitamatskua.

Epävarmat vässykät eivät uskalla ostaa värikkäitä paitoja. Toyota-jengiä ns.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Enkä edes usko, että pinkki on mitenkään naisten keksimä juttu miehille. Monen miehen päällä pinkin värinen paita näyttää yksinkertaisesti vain helkkarin hyvälle.

Ja tarpeeksi kun jotain asiaa uskottelee itselleen niin näyttäähän se hyvältä päällä.
Itsetuntokysymykseksihän tämäkin taas kääntyi... voiko olla niin kova itsetunto, että stringit ja rintalliivitkin alkavat kohta näyttämään hyviltä miehellä... siis jos on hyvän näköinen mies? Huomaa, että aika monesta kodista puuttuu se miehinen malli ja roolit otetaan yksinhuoltajaäidin tilaamista metroseksuaali-tyyppisistä-aikakausijulkaisuista. Noo eihän siinä mitään, kyllä tähän maailmaan mahtuu ja naisilla kasvaa kohta munat, kun ei äijät niitä enää tarvi tai siis eihän äijiä kohta enää ole.
 

Fordél

Jäsen
Heh, no niinpä. Paita on nyt hyvännäköinen kun joku tai jotkut on tehneet siitä ensin hyvännäköisen. Mutta tuntisiko mies olevansa komeassa paidassa jos olisi ainoa jolla on pinkki paita? Jotenkin tuntuu että ainakin kovasti vähemmän olisi niitä näkyvillä.

Mutta moni vaate taas joka on jonkun toisen päällä näyttänyt hyvältä, on taas mun päällä näyttänyt huonolta joten ostos on jäänyt tekemättä.

Ostatko itse vaatteesi niin, että et ole koskaan nähnyt niitä kenenkään päällä vai teetkö kenties itse vaatteesi?

Mitä tulee pinkin näyttämiseen typerältä vuosien päästä niin jos kerran pinkkiä on luonnehdittu "uudeksi mustaksi" niin en millään jaksa uskoa, että se vaikka 10 vuoden päästä näyttäisi yhtä typerältä kun takataukka luokkakuvissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös