Mainos

Ihmettelyketju

• 6 509 373
  • 39 112

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään aamupäivällä ruokakaupassa samalla reissulla kun käytiin sänkyä ostamassa. Kaupassa oli yksi mies joka ei mennyt hyllyväliin jos siellä oli jo joku muu. Ja jos joku tuli vastaan käytävällä, hän yritti puikata johonkin hyllyväliin (karkuun). Joka tietenkin oli vähän hankalaa jos siellä hyllyvälissä oli jo joku muu. Oli kyllä koomisen näköistä kun tämä mies puikkelehti sinne tänne, kääntyi kannoiltaan (teki siis u-käännöksen) ja teki äkkipysäyksiä kun näki jonkun. Varmaan aika rasittavaa yrittää kiertää ihmiset kaupassa kaukaa. Ihmisten pakoilu johtui ehkä koronasta... tai sitten hän oli muuten ihmisarka.

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Kävin tänään aamupäivällä ruokakaupassa samalla reissulla kun käytiin sänkyä ostamassa. Kaupassa oli yksi mies joka ei mennyt hyllyväliin jos siellä oli jo joku muu. Ja jos joku tuli vastaan käytävällä, hän yritti puikata johonkin hyllyväliin (karkuun). Joka tietenkin oli vähän hankalaa jos siellä hyllyvälissä oli jo joku muu. Oli kyllä koomisen näköistä kun tämä mies puikkelehti sinne tänne, kääntyi kannoiltaan (teki siis u-käännöksen) ja teki äkkipysäyksiä kun näki jonkun. Varmaan aika rasittavaa yrittää kiertää ihmiset kaupassa kaukaa. Ihmisten pakoilu johtui ehkä koronasta... tai sitten hän oli muuten ihmisarka.
Sähän näit Pacmanin

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Multa loppuu aina mielenkiinto, kun joku alkaa tehdä omia tulkintojaan minun ajatuksistani.
Mutta eikös tämä keskustelu lähtenyt siitä kun teit oman tulkintasi Bryan Adamsin ajatuksista?

Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Multa loppuu aina mielenkiinto, kun joku alkaa tehdä omia tulkintojaan minun ajatuksistani.
Olisit korjannut. Minun ensimmäinen viestini aiheesta oli kysymys, mihin et halunnut vastata. Ehkä se johtui siitä, että koska olet absoluuttisesti oikeat mielipiteet ja tulkinnat omaava, niin vituttaa kyselijät. Varsinkin, jos epäilet heidän olevan ei mieltä eli väärässä. Tämä oli oma tulkinta.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olisit korjannut. Minun ensimmäinen viestini aiheesta oli kysymys, mihin et halunnut vastata. Ehkä se johtui siitä, että koska olet absoluuttisesti oikeat mielipiteet ja tulkinnat omaava, niin vituttaa kyselijät. Varsinkin, jos epäilet heidän olevan ei mieltä eli väärässä. Tämä oli oma tulkinta.
Hassua, kuvailit juuri itsesi sellaisena, kuin minä sinut tällä palstalla näen.

K

Kiekkokatsoja

Tietokone on päivittänyt itteensä jo yli tunnin. Nyt lukee 23%. Jopas kestää.

Tänään ihmettelin, kun luin että joku on paininut junan kanssa. Mutta sitten tajusin, että ei hesassa ole karhuja joiden kanssa painia.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Miten ihmeessä mie olen täähän kevääseen asti pystynyt olemaan kiinnostumatta Skid Row n musiikista? Esimerkiksi gunnareita tullut kuunneltua ysärin alusta asti. Töissä ollut edellämainittu orkesteri melkoisessa tehosoitossa viime kuukaudet.

Melkoisen pihalla muutenkin bändin tapahtumista olen ollunna kun wikipediaan kurkkasin. Eipä näköjään hetkeen ole Sebastian Bach kaan orkerterissa vaikuttanut.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Siis miten jengi aina muistaa telkkarin olemassaolon ja että sulla on sellainen värkki himassa.
Tässä on taas yksi yksiön hyvä puoli, kävelet pari metriä ulko-ovelta ja näet mitä kämpässä on pl. pesuhuone. Näin ainakin omassa kämpässä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jos mulla olis himassa värkki, niin en kyllä kattois telkkariin päinkään.
Kyllä meillä mies välillä katsoo telkkariin päin vaikka on ihan toimiva värkki kotona. Kai se on vähän tapaus kohtaista... vai.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihmettelen noita eräjormia, joihin törmää, kun on itsekin eräjormailemassa. Suurella osalla on maastokuosit päällä ja jopa kaukoputket ja kamerat on naamioitu. Välittääkö ne eläimet tuon taivaallista siitä naamioinnista? Oman ymmärrykseni mukaan ne säikkyvät kaikkea liikettä, mutta värien näkeminen ei ole ihan niin oleellista kovinkaan monelle lajille.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmettelen noita eräjormia, joihin törmää, kun on itsekin eräjormailemassa. Suurella osalla on maastokuosit päällä ja jopa kaukoputket ja kamerat on naamioitu. Välittääkö ne eläimet tuon taivaallista siitä naamioinnista? Oman ymmärrykseni mukaan ne säikkyvät kaikkea liikettä, mutta värien näkeminen ei ole ihan niin oleellista kovinkaan monelle lajille.
Tätä olen itsekin naureskellut. Kivääri/haulikkokin on "Camo" kuositettu. Kyllä ny riistaa puskee ovista ja ikkunoista.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kai se on sama kun pistää joukkueen pelipaidan päälle ja miettii että kyllä nyt pelaajat pelaa paremmin kun näkee että mä olen pukeutunut samallalailla kuin he.

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuohon ylläolevaan keskustelluun vielä se elementti että sitten kun oikeasti aletaan metsätämään niin tokihan kaikkien kuuluu laittaa kirkkaan punainen hattu tai liivi ettei kaveri vaan ammu hirvenä... Kaikki muuhan on toki maastoväreissä ja siksi hirves hämääntyy vallan eikä sitä punaista pipoa huomaa lain...

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuohon ylläolevaan keskustelluun vielä se elementti että sitten kun oikeasti aletaan metsätämään niin tokihan kaikkien kuuluu laittaa kirkkaan punainen hattu tai liivi ettei kaveri vaan ammu hirvenä... Kaikki muuhan on toki maastoväreissä ja siksi hirves hämääntyy vallan eikä sitä punaista pipoa huomaa lain...
Mietin just samaa ettei noi maastopuvut kovin turvalliselta vaihtoehdolta vaikuta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy