Siis miksihän lehdet listaa ja laskee jotain tartuntoja yms. Kaiken maailman taulukoita. Lukeeko kukaan noita numeroita.
Kai siinä se toistojen määrä alkaa olemaan jo niin huomattava, kun on on vuosia, tai vuosikymmeniä tahkonnut, että menee. Toki ei se kaikilla mene, vaikka olisi kuinkakin ammattilainen. Ainakaan joka kerta. Toisaalta nykyään taitaa olla vähän meininki se, että ei sitä sekoilua haluta nähdäkään. Se ei ole enää cool, rock, tai taide. Niin yleisö kuin keikkajärjestäjät olettaa, että ammattilaiset vetää keikan kuten ammattilaisten kuuluu. Tai jos tajustelee, tai ryyppää, niin pitää huolen ainakin siitä, että se ei näy yleisöön muuta kuin hyvällä tavalla mitä se ikinä onkaan. Levymyyntien laskiessa kuin lehmän häntä näyttelee keikat ansaintalogiikassa erittäin suurta osaa. Voi vain kuvitella, että mitä tekee jollekin bändille yksi keskeytetty Etelä-Amerikan kiertue, kun laulusolisti ei pysy formissa vrt. turskahevisuuruus Abbath. Myös some ja käytännössä viiveetön tiedonvälitys on ankara. Ei tarvi odotella seuraavan kuun Suosikkia, kun toilailut on heti kaikkien nähtävillä. Tietty se tällaisille siistiä sisätyötä tekeville on siinä mielessä huono asia, että jos kaikki alkaa olla niin sovinnaista, niin mistä se kahden tunnin todellisuuspako löytyy, jos kannabiksen polttoakin pitää pyytää lavalla anteeksi kuten Mikael Gabriel teki Kulttuuritalolla. Me siellä yleisön joukossa tarvitsemme siis jotain mikä ei ole samaa kuin normaali arkikokemus.Kaappaan santanaketjusta tämän viestin. Aina olen ihmetellyt muusikoita, jotka pystyvät soittamaan kännissä tai aineissa. Mulla ainakin menee jo yksinkertaisesti motoriikka ihan vituralleen ihan kävelemisestä lähtien. Miten siinä soittaa jotain kieli- tai kosketinsoitinta enää? Maailma on pullollaan legendaarisia sekopäitä, jotka vetävät halluissaan setin läpi kuin vissiin treenikämpillä ikään.
Kyllähän Vey on Euroopassa huippusentteri, joten miksi sitä ei saisi käyttää? Melkeen piste per peli AHL:ää ja Eurooppaa + 0.32 ppg NHL:ssä, joten kyllä tuota voidaan kutsua Euroopassa huippusentteriksi.Sitä mä vaan ihmettelen, että mitenkä se nyt näin meni, että NHL:ssä tämä kaveri ei mahtunut yhdenkään joukkueen vakiokokoonpanoon, mutta KHL:ssä mies on sitten huippusentteri.
Oon useamman vuoden lukenut palstaa, mut ei oo tullut kyllä kertaakaan vastaan ketään kuka ois sanonut KHL:n olevan melkein NHL:n tasoa. Eiköhän kaikki tiedä, että änärissä on ylivoimaisesti parhaat pelaajat, vaikka peli itsessään on paskaa hyvin usein.Ja siis oikeastaan se varsinaisen ihmettelyn aihe on ne palstaniilot, jotka argumentoivat KHL:n olevan melkein NHL:n tasoinen sarja. No melkein joo.
Kyllähän Vey on Euroopassa huippusentteri, joten miksi sitä ei saisi käyttää? Melkeen piste per peli AHL:ää ja Eurooppaa + 0.32 ppg NHL:ssä, joten kyllä tuota voidaan kutsua Euroopassa huippusentteriksi.
Oon useamman vuoden lukenut palstaa, mut ei oo tullut kyllä kertaakaan vastaan ketään kuka ois sanonut KHL:n olevan melkein NHL:n tasoa. Eiköhän kaikki tiedä, että änärissä on ylivoimaisesti parhaat pelaajat, vaikka peli itsessään on paskaa hyvin usein.
Muista samaa mieltä mutta tästä täytyy kyllä ottaa kiinni....SHL on Liigaa kovempi. Mun mielestä noi on faktoja, ei mielipidekysymyksiä.
Lisäksi liigapelaajat tuntuu herättävän kiinnostusta NHL:ssä ja Antti Suomelan tyyppiset pelaajat poimitaan nykyään Atlantin yli eikä välttämättä Eurooppaan/KHL:ään.
Tuskin. Liikkuvat nyt vain vapaammin, kun ihmiset liikkuvat vähemmän. Kun tää härdelli hellittää, ihmisten kaatolupia pitää taas lisätä, kun täyttävät kaikki paikat.Onko peurat, kauriit ja hirvet lisääntynyt talven aikana monikertaiseksi.
Totta varmasti toinen puoli, mutta en usko että esim Karviassa toi liikenne on voinut juurikaan vöhentyä ...Tuskin. Liikkuvat nyt vain vapaammin, kun ihmiset liikkuvat vähemmän. Kun tää härdelli hellittää, ihmisten kaatolupia pitää taas lisätä, kun täyttävät kaikki paikat.
No tuota.. Luulen että monella sama tilanne. Mutta harva meistä uskaltaa sitä todeta muille, edes netissä,Minullahan on elämä ihan hyvin. Jostain vaan kumpuaa se tyhjyyden tunne. Niinkuin jotain puuttuisi. Tai en riittäisi. Sitä tunnetta on hoidettu terapiassa mutta aina välillä se palaa. Se on kuin kivi kengässä. Ikävä kyllä en osaa sitä poistaa. Enkä osaa kuvata... Välillä haluaisin vaan käpertyä rullalle ja nukkua kunnes en herää. Silti herään joka aamu... Tiedän ettei se ole väärin. Enkä edes minä ole väärin. Olen mä!
Jos löydät tavan poistaa tuon tyhjyyden niin kerro mullekin.Minullahan on elämä ihan hyvin. Jostain vaan kumpuaa se tyhjyyden tunne. Niinkuin jotain puuttuisi. Tai en riittäisi. Sitä tunnetta on hoidettu terapiassa mutta aina välillä se palaa. Se on kuin kivi kengässä. Ikävä kyllä en osaa sitä poistaa. Enkä osaa kuvata... Välillä haluaisin vaan käpertyä rullalle ja nukkua kunnes en herää. Silti herään joka aamu... Tiedän ettei se ole väärin. Enkä edes minä ole väärin. Olen mä!
Okei, tehdään niin. Kai tämä on vähän sellainen "mikä on elämän tarkoitus"-kysymys. Vastausta tuskin löytyy...Jos löydät tavan poistaa tuon tyhjyyden niin kerro mullekin.
Minä kyllä tykkään enemmän Smithin soittotyylistä. 80-luvun levyiltä jätkien soolot on helppo erottaa toisistaan: Murray vetää enemmän tilulilua ja nopeasti, Smith soittaa melodisemmin ja ”70-luvun tyylillä”. Hieno kitaristiparivaljakko kuitenkin. Ei tietenkään Youngin veljesten telepatiaan ylletä, mutta lähelle Gorhamia ja Robertsonia ainakin. Ehkä yhtä kovia kuin Tipton ja Downing.Höh, mitenhän on jossain kohtaa mennyt henkilöt ristiin, oon aina pitänyt Iron Maidenin kitaristeista lahjakkaimpana ja parhaimpana Adrian Smithiä, kenties kun hänen esiintymistyylinsä ja asunsa on vähän semmoinen "rokimpi" kun Dave Murraylla mutta se onkin Dave näistä kahdesta joka on Hall of Fame muusikoita ja valittu Ison-Britannian parhaaksi kitaristiksi uskomattomat yhdeksän kertaa.