Jos se oli kotimaista niin joku muu kuin normaali olo olisi todella paskaa tuuria.
Nuo on niitä ajatuksia, kun on tehnyt jotakin katalaa selän takana, niin sitten omatunto soimaa ja alkaa pohtia tuollaisia suhteenhoitoasioita.
Helsingissä kuulemma ostoskeskuksen avajaiset, ja siitä sitten kauhea tohina. Eikö siellä ole aiemmin sitten ollut ostoskeskusta?
Kyseessähän ei ole mikään ostari, vaan MALL OF TRIPLA. MALL.Helsingissä kuulemma ostoskeskuksen avajaiset, ja siitä sitten kauhea tohina. Eikö siellä ole aiemmin sitten ollut ostoskeskusta?
No höpsis. Tuo on ensinnäkin laitonta ja ei se tilannetta miksikään muuta. Jos se ukko olisi vieraissa käynyt / käyvä, niin ei tuommoinen stalkkaus mitään muuttaisi. En usko, että Iisopin ukko moista tekee nyt ja toisaalta uskon, että jos tekisi, olisi hän sen verran suoraselkäinen, että kertoisi siitä Iisopille ja yhdessä sitten katsoisivat, meneekö padat jakoon vai mitä tapahtuu.Tämä lainaus kannattaa @Iisoppi laittaa korvan taakse, ETENKIN kun muistetaan, että ukkosi lähti jokin aika sitten kaverille iltaa viettämään ja se venähtikin yöksi. Muistan kun palstalla ihmettelit ettei sitten viitsinyt ilmoittaa mitään. Nyt sinun housuissasi tekisin illalla haravoinnin jälkeen puhelin ja sähköposti tarkastuksen miehellesi. Muuten asia jää vaivaamaan ja yhteiset sieniretket muuttuvat kiusallisiksi.
No höpsis. Tuo on ensinnäkin laitonta ja ei se tilannetta miksikään muuta. Jos se ukko olisi vieraissa käynyt / käyvä, niin ei tuommoinen stalkkaus mitään muuttaisi. En usko, että Iisopin ukko moista tekee nyt ja toisaalta uskon, että jos tekisi, olisi hän sen verran suoraselkäinen, että kertoisi siitä Iisopille ja yhdessä sitten katsoisivat, meneekö padat jakoon vai mitä tapahtuu.
Ja koska on 24/7 auki, niin voi käydä HIFKin ja varsinkin Jokereiden pelin jälkeen ostoksilla, oli sitten peli milloin tahansa.Ei täällä oo ollu. Pelkästään lähiöpubi, alepa ja sammaloitunut Säästöpankin konttori.
Eli tuo valtava 1,5 miljardia maksanut Tripla-keskus (sisältäen myös uuden rautatieaseman) tuo ihan hyvän lisän ennen uinuneeseen taajamakeskukseen :)
Kyllä te @Käyttäjänimetön ja @Hera80 olette varsinaisia höpönassuja. Eipä siinä mitään... Luotan kyllä mieheeni enkä ala teidän "suositusten" mukaan vahtaamaan ja epäilemään häntä. Ravintolatreffit on sovittu torstai-illaksi... Onhan se kiva välillä käydä yhdessä ravintolassa vaikka kotonakin on ihan hyvää ruokaa.
Joo, tuolla se puunaa partaa ja silittää kauluspaitoja ja prässää housuja... Onko syytä olla huolissaan? Vitsi vitsi... Kyllähän tässä luetaan miestäni kuin piru raamattua ja se ei minua haittaa. Jatketaan elämää!Toivotaan että kaikki menee hyvin. Varmuuden ja vaikka ihan huvin vuoksi kannattaa kuitenkin lähipäivinä seurata, ostaako miehesi uusia vaatteita ja alkaako kiinnittämään normaalia enemmän huomiota ulkonäköönsä.
Tuli tekstitv: tä selatessa sellainen wtf fiilis, liitteenä linkit Mtv3:n sivulta 237 tältä päivältä. Ei ollut ensimmäinen kerta kun tulee vastaan muutaman vuoden takaista uutisvirtaa, bitit vinossa?
Onko veli siirtyny ratsueläinbisnekseen...?Tuntuu että koko ajan joku tuttu puukotetaan, tai sitten ne itse puukottaa buahhahhaa!
Onks teillä sama?
Käytiinköhän minua juuri iskemässä. Naisen toimesta siis, ei väkivaltaisesti.
Kaikessa rauhassa lueskelin tässä baaripöydässä Jatkoaikaa, kun viereisen pöydän kaksi, minua n. 10 vanhempaa leidiä tuli kysymään apua puhelinongelmassa. Autoin leidit ongelmastaan, mutta kun he n. 30min jälkeen poistuivat paikasta, tuli mieleen että nukuinko taas kerran onneni ohi.
En ehtinyt leidejä sillä silmällä katsoa, mahdollisesti toinen olisi ollut hyvää riistaa. Ihmettelen omaa hidasta reaagointia asiaan.
Ehdottomasti! Lupaan järjestää seuraavalla kerralla.Taitaa olla liveseurannan paikka seuraavaan baari-iltaan.
Käytiinköhän minua juuri iskemässä. Naisen toimesta siis, ei väkivaltaisesti.
Kaikessa rauhassa lueskelin tässä baaripöydässä Jatkoaikaa, kun viereisen pöydän kaksi, minua n. 10 vanhempaa leidiä tuli kysymään apua puhelinongelmassa. Autoin leidit ongelmastaan, mutta kun he n. 30min jälkeen poistuivat paikasta, tuli mieleen että nukuinko taas kerran onneni ohi.
En ehtinyt leidejä sillä silmällä katsoa, mahdollisesti toinen olisi ollut hyvää riistaa. Ihmettelen omaa hidasta reaagointia asiaan.
Hyvä kuitti, nakkisormet ja Unicum unohti lyödä sen yhden v kirjaimen sinne väliin ja pisteenkin vielä. Jotain siitä huolimatta meni pahasti pieleen kokonaisuuden kannalta.Jos kymmenen vanhempaa leidiä tulee jutuille ja et onnistu yhtäkään narraamaan kiinni, niin jotain on mennyt väärin.