Ihmettelyketju

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kieltämättä eriskummallinen tuo Gatoraden kermankellertävä jää. Mitä ihmettä sille on oikein tapahtunut? Näyttää epäedustavalta. Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka pitkään tuo väri on ollut siinä.

Smitty#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars
Kieltämättä eriskummallinen tuo Gatoraden kermankellertävä jää. Mitä ihmettä sille on oikein tapahtunut? Näyttää epäedustavalta. Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka pitkään tuo väri on ollut siinä.
Gatorade Centerin jäällä on kuitenkin luistellut jo toista kautta jatkuvasti housuihinsa kuseva joukkue, niin luultavasti se kusi on kerinnyt imeytyä jo jään alle.

Glove

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Suomi, Liverpool FC
Ihmettelen kyllä miten joku voi jaksaa juoda jotain kaljaa kun kirkkaalla viinalla pääsee samaan tulokseen paljon helpommalla. Eihän se voi muka olla rahasta kiinni jos haluaa. Kalja on kyllä jotain amatöörien hommaa kun kirkas viinakin on keksitty. Ja hymiön paikka on tässä...
En juo kaljaa, lonkeroa kylläkin. Joskus viiniä. Tykkään myös viskistä ja konjakkikin menee, mutta jos juon niillä itseni kunnon humalaan, on aamulla pää kipeä. Semmoinen tunne, että joku työtää naulaa aivoihin. Jos liikahtaa, niin sattuu. Jos nautin saman alkoholimäärän lonkerona tai viininä niin aamulla ei ole mitään ongelmia. Tämä päänsärky alkoi tulemaan josku neljänkympin jälkeen. Kaikkea se ”vanhuus” tuo tullessaan. Ehkä se on hinta siitä, ettei ennen sitä tullut kankkusta juuri mistään.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kumma juttu että vaikka baareissa istut viikonlopun niin tohon himan lattialle ilmestyy jostain pari laatikollista tyhjiä tölkkejä.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On se kumma juttu että vaikka baareissa istut viikonlopun niin tohon himan lattialle ilmestyy jostain pari laatikollista tyhjiä tölkkejä.
Noinhan siinä käy, kun piipahtaa baarien lisäksi vielä pikaisesti kaupassa. Ensin otetaan panttirahat tyhjistä puteleista ja sitten voidaan ostaa laatikollinen herkkua kotiin vietäväksi. Ilmeisesti sitä ei sitten vaan satu aina muistamaan. Baarit vievät kaiken keskittymisen ennen ja jälkeen ostosreissun.

Suosikkijoukkue
HPK
Ihmetelkääs tätä.

Olenko Matti vai Teppo?

Arvanneiden kesken arvotaan loma.
Loma?

Kyllähän se maistuis, kun mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen...

Smitty#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars
@SMT myönnän etten tiedä mitä hmu tarkoittaa. Haluatko valistaa minua?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penskatkin treenaa juoksemalla. Siis miks kun muutenkin jaksoi juosta loputtomiin. Mulla futisjunnutausta ja meillä se oli leikkiä. HJK:n junnut punnerteleekin. No okei ei musta tullut forssellia.

Edelleen hieman ihmetyttää sama asia. Jätin alkoholin pois, siis viikonloppuisin tai yleensäkin vapaa-aikana. Ja yöunet on vähentyneet 1-2h aikaisemmasta. Siis kokonaan kaikista mun vuosista, jolloin toki oon aikaismminkin ollut tipatta, ja vähä käyttävä enimmäkseen.
Herään vaan aamulla. On väsy, mutta uni loppuu. Mitä tästä opimme?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan O’Reily (Oz), Ryan O’Reilly (Blues)
Edelleen hieman ihmetyttää sama asia. Jätin alkoholin pois, siis viikonloppuisin tai yleensäkin vapaa-aikana. Ja yöunet on vähentyneet 1-2h aikaisemmasta. Siis kokonaan kaikista mun vuosista, jolloin toki oon aikaismminkin ollut tipatta, ja vähä käyttävä enimmäkseen.
Herään vaan aamulla. On väsy, mutta uni loppuu. Mitä tästä opimme?
Opimme, että jos haluat nukkua, juo viinaa. Ja minä haluan nukkua.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
En juo. Riittää vähempikin uni, kun kunto on jo hieman parempi.
Ootko pudonnut pienenä pontikka-astiaan, kun kirjoittelet noin paljon? (Obelixin tapainen kohtalo?)
Ehkä olenkin. Opettelin lukemaan Asterixien avulla kolmevuotiaana. Lukkiuduin huoneeseeni ja sanoin, etten tule ulos ennen kuin osaan lukea. Enkä tullut. Pontikan ja kirjoittamisen yhteyttä en oikein hahmota; ymmärtääkseni raittiitkin ovat joskus onnistuneet kirjoittamaan jotakin. Minut kyllä on marinoitu etanolissa, valkosipulissa, Dostojevskissa, Hill Street Bluesissa ja rock’n’rollissa.

Ehkä olenkin. Opettelin lukemaan Asterixien avulla kolmevuotiaana. Lukkiuduin huoneeseeni ja sanoin, etten tule ulos ennen kuin osaan lukea. Enkä tullut. Pontikan ja kirjoittamisen yhteyttä en oikein hahmota; ymmärtääkseni raittiitkin ovat joskus onnistuneet kirjoittamaan jotakin. Minut kyllä on marinoitu etanolissa, valkosipulissa, Dostojevskissa, Hill Street Bluesissa ja rock’n’rollissa.
Joo osaa raittiitkin monia asioita. Jopa olla huumorissa mukana.
Itse nautin siitä, kun jaksan asioita huomattavasti paremmin, kun en oo käyttänyt alkoholia, ja oon kuntoillut. En tarvitse alkoholia, jottai jaksaisi. Jaksaisi henkisesti ja fyysisesti.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo osaa raittiitkin monia asioita. Jopa olla huumorissa mukana.
Itse nautin siitä, kun jaksan asioita huomattavasti paremmin, kun en oo käyttänyt alkoholia, ja oon kuntoillut. En tarvitse alkoholia, jottai jaksaisi. Jaksaisi henkisesti ja fyysisesti.
Kunnioitan sinua siitä. Kunnioitan kaikkia, jotka tekee kuten haluaa. Toiset haluaa dokailla, toiset ei. Onneksi meillä on vapaus tehdä kummin jommin.

Tuo henkinen jaksaminen on aika tärkeää. Ei mullakaan tulisi mitään, jos pitäisi tärkeitä asioita miettiä päissään. Joskus kuitenkin nuppi nollautuu ihan kivasti, kun vetäisee pari pulloa viskiä huiviin. Siitä kun tokenee, niin mieli on taas kumman sees.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pontikan ja kirjoittamisen yhteyttä en oikein hahmota; ymmärtääkseni raittiitkin ovat joskus onnistuneet kirjoittamaan jotakin.
Juu, no ehkä kirjallisuus on ainoa taiteenlaji jossa raittiitkin saavat jotain aikaiseksi. Mutta kyllähän päihteet ovat ehdoton edelltys kunnon taiteen syntymiselle perkeles. Luin muuten muutamia vuosia sitten Kalervo Palsan päiväkirjat. Pääosin kännissä. Nyt voisin lukea uudestaan kun en luonnollisestikaan muista kunnolla mitään siitä. Hienoa taidetta oli kyllä liitteenä siinä. Hieno mies. Synkkä mies.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, no ehkä kirjallisuus on ainoa taiteenlaji jossa raittiitkin saavat jotain aikaiseksi. Mutta kyllähän päihteet ovat ehdoton edelltys kunnon taiteen syntymiselle perkeles. Luin muuten muutamia vuosia sitten Kalervo Palsan päiväkirjat. Pääosin kännissä. Nyt voisin lukea uudestaan kun en luonnollisestikaan muista kunnolla mitään siitä. Hienoa taidetta oli kyllä liitteenä siinä. Hieno mies. Synkkä mies.
Helevetin hieno mies. Se omaan kyrpäänsä hirttäytyvä kaveri sävähdyttää aina.

Jos haluaa tietää, minkälaista elämä on pohjoisemmassa Suomessa, niin suosittelen Palsaa, Mukkaa ja Radiopuhelimia. Siinä voi etelän vetelien huolet ruveta tuntumaan aika triviaaleilta.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canada. TPS 94-95. Gostisbehere, Flyers. ManU 93-》
Tuohon noin 100 m päähän ollaan rakentamassa uutta kerrostaloa, jossa on aloitettu tällä viikolla louhintatyöt. Räjäytyksiä on noin 4 kertaa päivässä, eikä niistä ole mitään ennakkovaroitusääniä. Saatana että joutuu säikkymään kun niiden voimasta ikkunatkin tärisee. Eikö noista pitäisi olla se ennakkovaroitusääni?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikä/kuka tää joku Kimmo Vehviläinen on? Ilmeisesti suosittu näitten keski-ikäisten, vähän vajaaälyisten naisihmisten keskuudessa. Oon kuullut nimen monen monta kertaa radiossa silloin kun en ole itte päässyt veivaan hertzejä. Nyt se näkyy jossain mainoksissa televiissiossa. Silmät seisoo päässä kuin yöapinalla ja hymyilee tekohymyä perodksidilla (tai photoshopilla) valkaistuilla leegoillaan yhtä uskottavasti kuin jos Pohjois-Korealaiselta pesantilta kysyttäs että "Ping-Pong, onks kaikki ookke?" "Oooo. Oookke." Ihmettelen myös että miksi vitussa edes pidän telkkaria taustalla auki...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikä/kuka tää joku Kimmo Vehviläinen on?
Lieneekö Lasselle sukua? Juike Leskinenhän lauloi jo 70-luvulla, että ”huutaa rahvas raivopäinen, we want Lasse Vehviläinen!”

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Tuohon noin 100 m päähän ollaan rakentamassa uutta kerrostaloa, jossa on aloitettu tällä viikolla louhintatyöt. Räjäytyksiä on noin 4 kertaa päivässä, eikä niistä ole mitään ennakkovaroitusääniä. Saatana että joutuu säikkymään kun niiden voimasta ikkunatkin tärisee. Eikö noista pitäisi olla se ennakkovaroitusääni?
Eiks se oo parempi etteivät ennakkovarottele, niin ei tarvii säikkyä kaiken aikaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy