Ihmettelyketju

  • 6 338 716
  • 38 741

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä näitä arvailuja ei sitten saa lehdistö tai poliisi sanoa ennen todisteita, mutta mun mielestä toi vaikuttaa lähes varmasti siltä että yökerhossa on joku kolmas osapuoli tarjonnut nuorille vähän nappeja menon parantamiseksi ja lopputulemana sitten kaksi nuorta menetti henkensä. Aina on toki mahdollista että tämä on kaikki sattumaa, mutta en usko tuohon ollenkaan. Väitän että jollain pillerikauppiaalla on nyt aika hikiset oltavat.

Joo vaikea uskoa, että kaksi nuorta saisi sairauskohtauksen samalla reissulla. Mahdollista toki, mutta epätödennäköistä. Samoilla linjoilla siis sinun kanssa. Aika näyttää mitä tuossa takana ja onko liikkeellä mahdollisesti sarjamurhaaja. No toi meni överiksi. Vai menikö.........
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies kyseli että milloinhan me olemme käyneet yhdessä ulkona syömässä. Totesin että käytiinhän me muutama viikko sitten Hesburgerissa syömässä kebab-ateriat kun oli alennuskupongit (sovelluksessa). Mies on pohtinut että pitäisikö meidän jotenkin hoitaa suhdettamme... En minä vaan tiedä kun minusta tämä suhde toimii ihan hyvin (omalla painollaan). Eikä mieskään meinannut että varsinaisesti mitään vikaa olisi mutta oli ajatellut että jos minä olen miettinyt ettei hän panosta suhteeseemne ja hoida ja vaali sitä. Mitähän hiton naistenlehtiä hän on lukenut??? Ihmettelen vaan...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mies kyseli että milloinhan me olemme käyneet yhdessä ulkona syömässä. Totesin että käytiinhän me muutama viikko sitten Hesburgerissa syömässä kebab-ateriat kun oli alennuskupongit (sovelluksessa). Mies on pohtinut että pitäisikö meidän jotenkin hoitaa suhdettamme... En minä vaan tiedä kun minusta tämä suhde toimii ihan hyvin (omalla painollaan). Eikä mieskään meinannut että varsinaisesti mitään vikaa olisi mutta oli ajatellut että jos minä olen miettinyt ettei hän panosta suhteeseemne ja hoida ja vaali sitä. Mitähän hiton naistenlehtiä hän on lukenut??? Ihmettelen vaan...
Nuo on niitä ajatuksia, kun on tehnyt jotakin katalaa selän takana, niin sitten omatunto soimaa ja alkaa pohtia tuollaisia suhteenhoitoasioita.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Olin eile nii laiska etten jaksanu kanaa paistaa ni vedin sitte paketin raakana. Maku oli aika paha mut pikku jurrissa ei sillä nii väliä. Se ihmetyttää ku eikö kana nimenomaan pidä olla hyvin paistettu ennen syöntiä? Tähän mennessä ainaki ihan normaali olo.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olin eile nii laiska etten jaksanu kanaa paistaa ni vedin sitte paketin raakana. Maku oli aika paha mut pikku jurrissa ei sillä nii väliä. Se ihmetyttää ku eikö kana nimenomaan pidä olla hyvin paistettu ennen syöntiä? Tähän mennessä ainaki ihan normaali olo.
Jos se oli kotimaista niin joku muu kuin normaali olo olisi todella paskaa tuuria.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska unirytmi on sekaisin, olen pirteänä katsonut neljä erää ja yhden jatkoajan nhl-kiekkoa, mutta yhtään hyväksyttyä maalia en ole nähnyt. No rankkareissa pari, mutta pelitilanteessa en.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Jos se oli kotimaista niin joku muu kuin normaali olo olisi todella paskaa tuuria.

Iski saivarteluolo: kotimaisesta broilerista täytyy tosiaan olla aika huonoa tuuria jos jotain tulee. Kana voi sitten olla eri juttu, mutta sitä ei meinaa saada edes rahalla kaupoista nykyäään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli tosta Forrest Fennin aarteesta vaan mieleen että eikö muka kellekkään häjyille oo tullu mieleen mennä kyläileen gubben tykönä puhalluslampun ja pihtien kanssa ja pyytää setää ystävällisesti opastamaan veljet mestoille? Tai jos käppänä ei piittaa omasta terveydestään (sehän keksi koko idean kun luuli kuolevansa syöpään, parantui kuitenkin) niin kaippa sillä on sukulaisia joita voisi varastoida säilöön siihen asti kunnes setä on jeesannut rötösherrat aarteen äärelle?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nuo on niitä ajatuksia, kun on tehnyt jotakin katalaa selän takana, niin sitten omatunto soimaa ja alkaa pohtia tuollaisia suhteenhoitoasioita.

Tämä lainaus kannattaa @Iisoppi laittaa korvan taakse, ETENKIN kun muistetaan, että ukkosi lähti jokin aika sitten kaverille iltaa viettämään ja se venähtikin yöksi. Muistan kun palstalla ihmettelit ettei sitten viitsinyt ilmoittaa mitään. Nyt sinun housuissasi tekisin illalla haravoinnin jälkeen puhelin ja sähköposti tarkastuksen miehellesi. Muuten asia jää vaivaamaan ja yhteiset sieniretket muuttuvat kiusallisiksi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Helsingissä kuulemma ostoskeskuksen avajaiset, ja siitä sitten kauhea tohina. Eikö siellä ole aiemmin sitten ollut ostoskeskusta?

Ei täällä oo ollu. Pelkästään lähiöpubi, alepa ja sammaloitunut Säästöpankin konttori.

Eli tuo valtava 1,5 miljardia maksanut Tripla-keskus (sisältäen myös uuden rautatieaseman) tuo ihan hyvän lisän ennen uinuneeseen taajamakeskukseen :)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Helsingissä kuulemma ostoskeskuksen avajaiset, ja siitä sitten kauhea tohina. Eikö siellä ole aiemmin sitten ollut ostoskeskusta?
Kyseessähän ei ole mikään ostari, vaan MALL OF TRIPLA. MALL.

M A L L
A
L
L

Kävin siellä itse asiassa juuri äsken. Oli sisältä huomattavasti hienompi kuin ulkoa.
 

Liitteet

  • Tripla4.jpg
    Tripla4.jpg
    522,2 KB · kertaa luettu: 279
  • facebook.jpg
    facebook.jpg
    204,9 KB · kertaa luettu: 277

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tämä lainaus kannattaa @Iisoppi laittaa korvan taakse, ETENKIN kun muistetaan, että ukkosi lähti jokin aika sitten kaverille iltaa viettämään ja se venähtikin yöksi. Muistan kun palstalla ihmettelit ettei sitten viitsinyt ilmoittaa mitään. Nyt sinun housuissasi tekisin illalla haravoinnin jälkeen puhelin ja sähköposti tarkastuksen miehellesi. Muuten asia jää vaivaamaan ja yhteiset sieniretket muuttuvat kiusallisiksi.
No höpsis. Tuo on ensinnäkin laitonta ja ei se tilannetta miksikään muuta. Jos se ukko olisi vieraissa käynyt / käyvä, niin ei tuommoinen stalkkaus mitään muuttaisi. En usko, että Iisopin ukko moista tekee nyt ja toisaalta uskon, että jos tekisi, olisi hän sen verran suoraselkäinen, että kertoisi siitä Iisopille ja yhdessä sitten katsoisivat, meneekö padat jakoon vai mitä tapahtuu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No höpsis. Tuo on ensinnäkin laitonta ja ei se tilannetta miksikään muuta. Jos se ukko olisi vieraissa käynyt / käyvä, niin ei tuommoinen stalkkaus mitään muuttaisi. En usko, että Iisopin ukko moista tekee nyt ja toisaalta uskon, että jos tekisi, olisi hän sen verran suoraselkäinen, että kertoisi siitä Iisopille ja yhdessä sitten katsoisivat, meneekö padat jakoon vai mitä tapahtuu.

Toki olet oikeassa jos asiaa puhutaan, mutta itse harvoin syyllistyn asiallisiin viesteihin. Onko Kuopiossa noin muuten vielä juhlahumu päällä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä te @Käyttäjänimetön ja @Hera80 olette varsinaisia höpönassuja. Eipä siinä mitään... Luotan kyllä mieheeni enkä ala teidän "suositusten" mukaan vahtaamaan ja epäilemään häntä. Ravintolatreffit on sovittu torstai-illaksi... Onhan se kiva välillä käydä yhdessä ravintolassa vaikka kotonakin on ihan hyvää ruokaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ei täällä oo ollu. Pelkästään lähiöpubi, alepa ja sammaloitunut Säästöpankin konttori.

Eli tuo valtava 1,5 miljardia maksanut Tripla-keskus (sisältäen myös uuden rautatieaseman) tuo ihan hyvän lisän ennen uinuneeseen taajamakeskukseen :)
Ja koska on 24/7 auki, niin voi käydä HIFKin ja varsinkin Jokereiden pelin jälkeen ostoksilla, oli sitten peli milloin tahansa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä te @Käyttäjänimetön ja @Hera80 olette varsinaisia höpönassuja. Eipä siinä mitään... Luotan kyllä mieheeni enkä ala teidän "suositusten" mukaan vahtaamaan ja epäilemään häntä. Ravintolatreffit on sovittu torstai-illaksi... Onhan se kiva välillä käydä yhdessä ravintolassa vaikka kotonakin on ihan hyvää ruokaa.

Toivotaan että kaikki menee hyvin. Varmuuden ja vaikka ihan huvin vuoksi kannattaa kuitenkin lähipäivinä seurata, ostaako miehesi uusia vaatteita ja alkaako kiinnittämään normaalia enemmän huomiota ulkonäköönsä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toivotaan että kaikki menee hyvin. Varmuuden ja vaikka ihan huvin vuoksi kannattaa kuitenkin lähipäivinä seurata, ostaako miehesi uusia vaatteita ja alkaako kiinnittämään normaalia enemmän huomiota ulkonäköönsä.
Joo, tuolla se puunaa partaa ja silittää kauluspaitoja ja prässää housuja... Onko syytä olla huolissaan? Vitsi vitsi... Kyllähän tässä luetaan miestäni kuin piru raamattua ja se ei minua haittaa. Jatketaan elämää!
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Tuli tekstitv: tä selatessa sellainen wtf fiilis, liitteenä linkit Mtv3:n sivulta 237 tältä päivältä. Ei ollut ensimmäinen kerta kun tulee vastaan muutaman vuoden takaista uutisvirtaa, bitit vinossa?



No ennenmuinoin teksti-tv:stä käytettiin nimitystä "köyhien internet", ja maikkari kun on urheilupuolella kunnostautunut kusemaan köyhiä (ilmaiskanaviin tyytyviä) silmään, niin ehkä tämä on vain jatkumoa sille.

Ehkä lanseeraavat kohta maksullisen teksti-tv:n jossa on ajankohtaisia uutisia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Laitoin makkarin kaappeja uusiksi, sain hyvää palvelua ja viikko sitten kävivät uudet laittamassa kohdilleen.
Hyvä näin - unohdin (siis oma moka) ottaa pakettiin solmiopidikkeen.
No, tilasin sen jälkikäteen ja tuli tänään postissa, kiitos siitä. Tuotteen mitat (pahvilaatikossa) 40*15*12 ja ed pakattu toiseen pahvilaatikkoon 65*42*32 + kierrätettävää, ilmalla täytettyä muovia loput.
En nyt ihan ymmärrä. Mulle ois riittänyt ihan se yksi laatikko. Sisältö oli kuitenkin metallia, ei sitä sen enempää tarvitse suojella.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jon Nesbon dekkarit on ilmeisesti kirjoitettu ihan vakavissaan. Absurdi asetelma, kun kirjojen päähenkilön nimi on Harry Hole.

Vähän sama kuin jossain suomalaissa rikoskirjoissa seikkailisi etsivä Jorma Jortikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös