Mää tuun sitten hämmentään viä lisää pakkaa ja totean että mun Telia-TV ei kyllä näytä että olisi Viasat urheilut katsottavissa...
Samaa kattelin ittekkin, kun ajattelin että vois ens yön valvoo pelien äärellä. Näkyvätkin kaiketi vasta ens vkloppuna sikäli kun oikein ymmärsin.Mää tuun sitten hämmentään viä lisää pakkaa ja totean että mun Telia-TV ei kyllä näytä että olisi Viasat urheilut katsottavissa...
Mää tuun sitten hämmentään viä lisää pakkaa ja totean että mun Telia-TV ei kyllä näytä että olisi Viasat urheilut katsottavissa...
Samaa kattelin ittekkin, kun ajattelin että vois ens yön valvoo pelien äärellä. Näkyvätkin kaiketi vasta ens vkloppuna sikäli kun oikein ymmärsin.
Tuus nyt @Telia itte selvittään tää asia.Enkä mä saa mun viasatin tai tavallisen telkan kautta teliaa näkymään. Toki tähän voi syy olla minussa ja teknisissä taidoissani. Kävin kanavat läpi eikä vilahtanut teliaa missään.
Juu, elikkä ensi viikonloppuna vasta näkyy nuo Viasatin kanavat. Lisätietoa Televisioviikosta löydät nettisivuiltamme.Tuus nyt @Telia itte selvittään tää asia.
Mites sitten, jos pelataankin logottomalla eli täysmustalla kiekolla? Jos näkyviin tule musta puoli, tummemmissa peliasuissa pelaava joukkue aloittaa?Miksi voittolaukauskilpailun aloittaja arvotaan kolikonheitolla, kun voitaisiin vaan heittää kiekkoa? Jos kiekko laskeutuu kotijoukkueen logo ylöspäin, kotijoukkue saa päättää kumpi aloittaa.
Meidän abiristeilyllä kuoli abi (sairaskohtaukseen tms.). Oli vähän onttua herätä seitsemän maissa (parin tunnin yöunien jälkeen) kuulutukseen että onko laivalla lääkäriä (ja samma på svenska). Ei varmaan mikään helppo homma löytää lääkäriä laivalta joka oli pakattu täyteen abeja. Ei me tietenkään mitään kuolemasta tiedetty ennen kuin sitten luettiin iltapäivälehdistä.Tallink Siljan risteilyalukselta löytyi kaksi ruumista – Kuolleet ovat nuoria Suomen kansalaisia
Aina välillä kuulee että parikymppisillä olisi huono itsetunto. Miksi se siinä iässä teini-iästä laskisi? Joo Me naiset ja Sinä & minä nyt kertoo tyttöjen ulkonäköpaineista ja muistakin, mutta poikia jos miettii. No myöhemmin nyt ehkä vähän insinöörihenkisillä laskee ja ne koittaa paikkailla sitä autoilla ja kelloilla ja titteleillä ja sellaisilla, mutta jos parikymppisiä miettii.
Inttikaverit on muutenkin todellisia itsetunnon tappajia ja ihan uskomattomia seivästäjiä! Kysykää vaikka HIFKiltä.Joo kyllä kuulostaa perin oudolta, kun tuossa iässä testosteronin tuotto on huipussaan ja elämä edessä, niin luulisi itsetunnon olevan tapissa. Jotenkin tuntuu, että tässä nyt tuloksiin vaikuttaa maalaisserkut. Ovat esim. armeijassa tupakavereilta kuulleet, että kaupungissa asuvat tytöt huolehtivat hygieniastaan eivätkä pukeudu haalareihin ja kumisaappaisiin. Alkaa tuollainen kotipitäjään palatessa ensin vaivaamaan ja muutaman käteenvedon jälkeen vituttamaan. Sitäkautta vaikuttaa myös itsetuntoon, kun tajuaa että on vetänyt lyhyemmän korren kaupunkilaisiin verrattuna.
Tallink Siljan risteilyalukselta löytyi kaksi ruumista – Kuolleet ovat nuoria Suomen kansalaisia
#uutisvahti
Tallink Siljan risteilyalukselta löytyi kahden suomalaisen ruumiit
Kuolleet ovat 25-vuotias nainen ja 21-vuotias mies.yle.fi
Tämä ihmetyttää tällä hetkellä. Kaksi nuorta ihmistä kuolee samalla risteilyllä ja mitään yhteyttä ei ilmeisesti ole. Toki voi olla mahdollista, että ovat molemmat käyttäneet esim. jotain huumetta johon on sotkettu jotain myrkyllistä. Tai sitten on vain käynyt tylsästija molemmat ovat saaneet sairauskohtauksen tms.
Inttikaverit on muutenkin todellisia itsetunnon tappajia ja ihan uskomattomia seivästäjiä! Kysykää vaikka HIFKiltä.
Otahan tästä rojekti työn alle! Ne vois linkittää vaikka parhaat läpät ja kirjoitelmat ketjuun.Täytyy joskus kaivaa nää legendaariset tekstit naisketjusta ja lukaista ne.
Ehkä näitä arvailuja ei sitten saa lehdistö tai poliisi sanoa ennen todisteita, mutta mun mielestä toi vaikuttaa lähes varmasti siltä että yökerhossa on joku kolmas osapuoli tarjonnut nuorille vähän nappeja menon parantamiseksi ja lopputulemana sitten kaksi nuorta menetti henkensä. Aina on toki mahdollista että tämä on kaikki sattumaa, mutta en usko tuohon ollenkaan. Väitän että jollain pillerikauppiaalla on nyt aika hikiset oltavat.
Nuo on niitä ajatuksia, kun on tehnyt jotakin katalaa selän takana, niin sitten omatunto soimaa ja alkaa pohtia tuollaisia suhteenhoitoasioita.Mies kyseli että milloinhan me olemme käyneet yhdessä ulkona syömässä. Totesin että käytiinhän me muutama viikko sitten Hesburgerissa syömässä kebab-ateriat kun oli alennuskupongit (sovelluksessa). Mies on pohtinut että pitäisikö meidän jotenkin hoitaa suhdettamme... En minä vaan tiedä kun minusta tämä suhde toimii ihan hyvin (omalla painollaan). Eikä mieskään meinannut että varsinaisesti mitään vikaa olisi mutta oli ajatellut että jos minä olen miettinyt ettei hän panosta suhteeseemne ja hoida ja vaali sitä. Mitähän hiton naistenlehtiä hän on lukenut??? Ihmettelen vaan...
Jos se oli kotimaista niin joku muu kuin normaali olo olisi todella paskaa tuuria.Olin eile nii laiska etten jaksanu kanaa paistaa ni vedin sitte paketin raakana. Maku oli aika paha mut pikku jurrissa ei sillä nii väliä. Se ihmetyttää ku eikö kana nimenomaan pidä olla hyvin paistettu ennen syöntiä? Tähän mennessä ainaki ihan normaali olo.