Eilen muuten pyöräilin Vantaanjoen vartta pitkin. Mun uudella Bianchilla kuulitteko merkin kotka kutsuu kuuntelen. Okei mulle uusi blaa blaa.Ei ole vettä virrannut Vantaanjoessa tarpeeksi.
Edit. Vanha paska.
Viimeksi muokattu:
Eilen muuten pyöräilin Vantaanjoen vartta pitkin. Mun uudella Bianchilla kuulitteko merkin kotka kutsuu kuuntelen. Okei mulle uusi blaa blaa.Ei ole vettä virrannut Vantaanjoessa tarpeeksi.
No, oikeastaan se kännykkäsi on tietokone, jolla voi myös soittaa... Ja aika kompuuttereita noi kodinkoneetkin jo ovat.tietokone ollu pari vuotta kaapissa, enkä oo tarvinnu
Nojoooo mut tarkotin lähinnä niinku läppäriä ja tämmöstä. Aika moni niitä vissiin vielä käyttää.No, oikeastaan se kännykkäsi on tietokone, jolla voi myös soittaa... Ja aika kompuuttereita noi kodinkoneetkin jo ovat.
Mä kyllä tykkään että mainoksia tulee kotiin, mutta tänäänkin. Bauhaus, Byggmax, Biltema, Hong kong, Motonet. Siis onko kukaan ikinä edes avannut noita tuollaisia?
Kaikkein huvittavin tietty Verkkokauppa piste comin.
Eilen muuten pyöräilin Vantaanjoen vartta pitkin. Mun uudella Bianchilla kuulitteko merkin kotka kutsuu kuuntelen. Okei mulle uusi blaa blaa.
Edit. Vanha paska.
Tää ei ole celeste vaan musta. No kannoin kotiin ja kesän ajan toisella. Etukori pitäis hommata kaljoille. Repustakin hajosi viikko sitten vetoketju. Ja Ray-Banit katos viime ryyppyreissulla. Eilen olis kapakasta ja pizzapaikasta voinut kysyä, mutta ei tullut mieleen.Ai sellanen mintunvihreekattokaamunpyörääbianchi? No kai ne ihan hyviä silti on, eikä tarvitse edes polkea hirveen kovaa. Voi katsella vaikka naisia vähän tarkemmin, ja laittaa juomapulloon olutta.
Juu, apua on ollut lekureista ja lääkkeistä. Syöpä lähes taltutettu. Nynnyt pelkää etukäteen mahdollisia sairauksiaan.Siis miks jengi menee lääkäreihin? Nehän löytää susta vaan sairauksia. Onkohan kukaan saanut koskaan mitään apua tai muuta hyötyä. Siis kertaakaan elämänsä aikana.
Olen kuullut puhuttavan tauhkasta, ja näemmä tarkoituskin osui kerralla nappiin. Tullut joskus vastaan myös ristikoissa. Onhan tuo hieman harvemmin käytetty sana, mutta esimerkiksi aktiivisemmille ristikoiden täyttäjille varmaankin ihan tuttu termi. En sitten osaa sanoa, onko tosiaan "suurelle yleisölle" jokin erityisen vieras sana.NHL osiosta bongattu termi, tauhkalla jonka perusmuoto vissiin sit on tauhka? En ole aikasemmin kuullut moista sanaa, oletteko te? Asiayhteydestä osasin näppäränä veikkona päätellä tarkoituksen, mutta tähän voi muutkin arvailla mikä mahtaa olla tämän mystillisen ilmaisun tarkoitus.
Ping @larzzon joka tämän ilmoille heitti, älä paljasta heti mistä on kyse.
Kyseessä on käsittääkseni jokin murresana. Näitähän meillä on melkoisen paljonkin olemassa. Kyllä tauhka ainakin allekirjoittaneelle on ihan tuttu.Olen kuullut puhuttavan tauhkasta, ja näemmä tarkoituskin osui kerralla nappiin. Tullut joskus vastaan myös ristikoissa. Onhan tuo hieman harvemmin käytetty sana, mutta esimerkiksi aktiivisemmille ristikoiden täyttäjille varmaankin ihan tuttu termi. En sitten osaa sanoa, onko tosiaan "suurelle yleisölle" jokin erityisen vieras sana.
Mun sairaus aiheuttaa sen, et unohtelen välillä sanoja ja mun puhe on välillä vaikeaselkoista Mutta onko mun kirjoitukset todella niin vaikea ymmärtää vai ymmärretäänkö ne tahallaan väärin?
NHL osiosta bongattu termi, tauhkalla jonka perusmuoto vissiin sit on tauhka? En ole aikasemmin kuullut moista sanaa, oletteko te? Asiayhteydestä osasin näppäränä veikkona päätellä tarkoituksen, mutta tähän voi muutkin arvailla mikä mahtaa olla tämän mystillisen ilmaisun tarkoitus.
Niimpä tietenniiNää on näitä deskriptiivisiä sanoja, joita kielessämme on yllin kyllin.
Kielitiede:deskriptiivisana – Tieteen termipankki
Sivistyssanat ovat yleensä tarpeettomia, koska on olemassa adekvaattisia synonyymejä.
Oikeastaan koko lomarahatouhu ihmetyttää. Miksi siitä kuukaudesta, jonka voi viettää vaikka kattoon syleksimällä, saa vuoden parhaan korvauksen?
Suomessa ei puolestaan ole 13. kuukauden palkkaa kuten joissain maissa.Mahtaakohan jossain muussa maassa olla tuollaista järjestelmää, en ainakaan heti muista kuulleeni. Ruotsi on tietenkin aina mahdollinen.
Suomessa ei puolestaan ole 13. kuukauden palkkaa kuten joissain maissa.