Raiskaavien siivoajien määrä onkin yhteiskunnassamme todellinen riesa.Eihän tässä nyt ole mitään epäselvää. Miehet yksinkertaisesti raiskaavat enemmän naisia, vaikka nainenkin voi olla raiskari.
Raiskaavien siivoajien määrä onkin yhteiskunnassamme todellinen riesa.Eihän tässä nyt ole mitään epäselvää. Miehet yksinkertaisesti raiskaavat enemmän naisia, vaikka nainenkin voi olla raiskari.
Laitoin palautetta kuntosalille missä käyn että mua ainakin hieman häiritsee kun tuun alasti suihkusta et joku vanha rouvasiivooja kattelee mua. Vaikka miten oon hetero, pillun ja seksin perään nii tuommonen mua häiritsee. En tiiä sitten jos ois joku nuori siivooja? No jokatapauksessa sieltä tuli vastaus että rupeevat toimenpiteisiin asiassa. Kait sinne tulee robotit höyläämään lattioita =DMutta ei hätää: siivousrobotit tulevat korjaamaan tilanteen.
Raiskaavien siivoajien määrä onkin yhteiskunnassamme todellinen riesa.
Varmasti on voinut sattua mutta mitäs jos lähetään todennäköisyyksiä laskemaan niin luulet että on todennäköisyys naisen joutua miessiivojan raiskaamaksi vai naissiivoojan joutua siellä miesten puolella jonkun raiskaamaksi? Tuossahan oli kyseessä kaupan siivoaja ja se raiskasi liikkeen myyjän. Eli ainakaan Suomessa ei ole koskaan asiakas joutunut siivoojan raiskaamaksi tai tiedotusvälineet eivät asiasta ole internetin aikana kertoneet.En sano nyt tähän muuta, kuin että tällainenkin on tapahtunut. Varmaan jokainen, vaikka ei tapausta muistaisikaan, arvaa ettei kyseessä ollut Suomessa syntynyt siivoaja.
Ehdottaisin niin @sämpylä89 kuntosalille kuin yleiseksikin käytännöksi, että pukuhuoneiden siivoukselle asetettaisiin pitävä aikataulutus, jolloin asiakas joka haluaisi välttää kiusaantumistaan voisi valita alastomuudelleen siivoushenkilökunnattoman ajankohdan. Ja vastaavasti exhibitionismiin taipuvainen voisi valita toisin.
Tällaista käytöstä on todellakin syytä ihmetellä:Tuosta naissiivoojien kohtelusta minulla on ihan työkaverin kertomaa että kun hän siivoili aikanaan niin nuoren naisen tisseihin hyökkäili aikuiset miehet kiinni, läpsittiin perseelle, tultiin tekeen helikopteria yms. muuta mukavaa.
Tuohon järjellisyyteen en ota kantaa, mutta tuossa uutisessa on hyvinkin paljon jotain Julmahuvimaista huumoria, johtuen luultavasti tuosta kinasta liittyen tangon tulevaan korkeuteen ja "mitä jos..." varoitteluineen.Haminan kaupunki päätti sitten sijoittaa yhteensä liki 750 000 euroa lipputankoon. Toki se on 100 metriä korkea ja siinä aikanaan liehuva Suomen lippu itsessään noin 300 neliötä. Kaupunginjohtaja Muhosen mielestä:
"— Suurlippu on sisäänheittotuote. Ihmiset menevät katsomaan erikoisuuksia. 100 metriä korkealla tangolla on symboliarvo. Lippu on suurvaltojen lahja, kun Suomi täytti sata vuotta, Muhonen totesi.
Demarien, Kokoomuksen ja keskustan ryhmäpuheenvuoroissa kannatettiin tangon toteutusta niin ikään sata metriä korkeana ja sille 580 000 euron lisämäärärahan myöntämistä.
— Haminalla on mahdollisuus tehdä suurlipusta vetovoimatekijä, Nina Peltonen (sd.) sanoi."
Suurlippu tulee Haminaan - Kymen Sanomat
Itse maksan veroni Kotkaan ja olen melkeinpä järjestäen täällä toteuttavien hankkeiden ja muiden investointien kannalla, mutta tätä naapurikaupungin lippuprojektia minun on vaikea ymmärtää.
"— Suurlippu on sisäänheittotuote. Ihmiset menevät katsomaan erikoisuuksia. 100 metriä korkealla tangolla on symboliarvo. Lippu on suurvaltojen lahja, kun Suomi täytti sata vuotta, Muhonen totesi.
— Haminalla on mahdollisuus tehdä suurlipusta vetovoimatekijä, Nina Peltonen (sd.) sanoi."
.
Sukulaisia kun tuolla on, ei sielläkään kait rahaa liikaa ole. Lippua voin käydä katsomassa - viimeksi kävin viime vuonna Haminassa, edellisestä oli kait 10 vuotta. Lipun takia mua ei tuohon mestaan saa. Muutenkin vain pakotettuna -tai kuten viimeksi, en kehdannut olla pois yo-juhlista.Apinaa koijataan, apinaa pumpataan...
Kuka muka koskaan lähtisi Haminaan katsomaan lippua?
Siellä on kunnalla taas ollut liikaa rahaa, sitten vingutaan kun ei terveyden- ja vanhustenhuoltoon löydy resursseja.
Juman kekka joku vetää vielä paremmaksi kuin se Sunny Car! Saa olla melkonen tanko kun siellä päässä on jossain trombissa iso lippu.Haminan kaupunki päätti sitten sijoittaa yhteensä liki 750 000 euroa lipputankoon. Toki se on 100 metriä korkea ja siinä aikanaan liehuva Suomen lippu itsessään noin 300 neliötä. Kaupunginjohtaja Muhosen mielestä:
Demarien, Kokoomuksen ja keskustan ryhmäpuheenvuoroissa kannatettiin tangon toteutusta niin ikään sata metriä korkeana ja sille 580 000 euron lisämäärärahan myöntämistä.
Itse maksan veroni Kotkaan ja olen melkeinpä järjestäen täällä toteuttavien hankkeiden ja muiden investointien kannalla, mutta tätä naapurikaupungin lippuprojektia minun on vaikea ymmärtää.
Varmasti on voinut sattua mutta mitäs jos lähetään todennäköisyyksiä laskemaan niin luulet että on todennäköisyys naisen joutua miessiivojan raiskaamaksi vai naissiivoojan joutua siellä miesten puolella jonkun raiskaamaksi? Tuossahan oli kyseessä kaupan siivoaja ja se raiskasi liikkeen myyjän. Eli ainakaan Suomessa ei ole koskaan asiakas joutunut siivoojan raiskaamaksi tai tiedotusvälineet eivät asiasta ole internetin aikana kertoneet.
Tuosta naissiivoojien kohtelusta minulla on ihan työkaverin kertomaa että kun hän siivoili aikanaan niin nuoren naisen tisseihin hyökkäili aikuiset miehet kiinni, läpsittiin perseelle, tultiin tekeen helikopteria yms. muuta mukavaa.
Ja joku jää auton alle kadulla. Ei maailmaa ja tasa-arvoa voi sen mukaan rakentaa että kuinka todennäköistä (liki nollaa) on miespuolisen siivoojan raiskaamaan alkaminen naistepuolta siivotessaan.Tämä toki on tiedossa, enkä horjuttaisi nykytilannetta. Paitsi edellä esittämälläni tavalla. Seksuaalirikosten riski ei ole merkittävä näissä tilanteissa, mutta on varmasti suuri joukko joka tilanteessa kiusaantuu.
Apinaa koijataan, apinaa pumpataan...
Kuka muka koskaan lähtisi Haminaan katsomaan lippua?
Olen varmaan omituinen, mutta kyllä minä lähden lippua katsomaan! Onpahan syy lähteä road tripille Haminaan.
Mä vaadin itselleni kuolemantuomiota. Ei tullut.Kun teet jonkun rikoksen ja puolustelet sitä oikeudessa. Munattomia paskoja. Puukotat jotain hetken mielijohteesta nii alat puolustelemaan sitä omaa puukotusta käräjillä. Ei näin.
Höh. Sun pitää pukeutua hirven asuun ja mennä metsästysaikaan juoksentelemaan nelinkontin nii eiköhän ala jotain tapahtumaanMä vaadin itselleni kuolemantuomiota. Ei tullut.
Joskus tuli puhuttua itelle isommat sakot tahallaan ku vitutti oma käytös.
Puolustusasianajajakin kääntyi mua vastaan kesken oikeudenkäynnin.Höh. Sun pitää pukeutua hirven asuun ja mennä metsästysaikaan juoksentelemaan nelinkontin nii eiköhän ala jotain tapahtumaan.
Jumalaude. Sun on pitäny sitten olla hyvin valloittava persoona!Puolustusasianajajakin kääntyi mua vastaan kesken oikeudenkäynnin.
Mistä hyvästä pääsit oikeuden eteen?Puolustusasianajajakin kääntyi mua vastaan kesken oikeudenkäynnin.