Tähän on yksinkertainen selitys. Jos avaat silmäsi ja alat katselemaan mm. uutiskuvia ja uutisvideoita, niin tulet yllättäen huomaamaan, että se joku % koko maan väestöstä, esiintyy näissä kuvissa huomattavasti suuremmalla prosentilla, kuin mitä sen todellinen prosentti väestöstä on. Annan esimerkin, jos sovitaan, että ulkomaalaisia on 1% väestöstä, sinun pitäisi nähdä ulkomaalainen keskimäärin kerran, per 100 kuvaa. Todellisuudessa tämä on kaikkea muuta. Sitä kutsutaan mielipidevaikuttamiseksi. Sama pätee siihen, miten paljon palstatilaa mm. tämä yhden lajin edustaja saa, siis muissakin kuin hänen omaan lajiin liittyvissä jutuissa.Milloin, tai pikemminkin kai miten Makwan Amirkhanista tuli tuollainen mielipideautomaatti ja julkimo, jonka ruutuajasta tappelee yksi sun toinenkin media? Siis millään tavalla en hänen tarinaansa, tai persoonaansa kritisoi, mietin vain tätä mediailmiötä ja miten se yhtäkkiä oikein tapahtui? Mä en edes tiedä mihin tasolle hän urheilusuoritustensa perusteella sijoittuu, siis onko kovakin ukko, tai isoja kisoja voittanut. Kaikesta muusta hänen tapauksessaan kyllä puhutaan.
Mä en muista kuka se toinen törröhuuli oli. Joku suomalainen playboytähti kai. En ymmärrä kyllä yhtään noita ankkahuulia. Kai se tietenkin on jokaisen asia näyttää miltä tahtoo, mutta en ymmärrä miksi huulet pitää pilata piikittämällä niihin myrkkyä.Pahoittelen paska-Seiskan linkittämistä jo etukäteen, mutta oikeasti - katsokaa:
Suomen kauneimmat naiset kannustivat Miss Helsinki -finalisteja - kuka paljasteli eniten? | Seiska
Eka kuva ja Suvi Pitkänen. Siinähän ei ole mitään uutta, että julkkisnaiset ympäri maailman pilaavat naamansa, mutta katsokaa nyt tota pärstää. Eikö tolle joku voisi sanoa, että korjaa naamasi niin lähelle alkuperäistä kuin voit, tossa nykyisessä lookissa näytät meikatulta sialta.
Raskaana oleva nainen kliseemäisesti on kaunis, mutta toi ämmä kun on tunkenut ton makkarankuoren päälleen, niin tämäkin klisee romuttuu ja rytinällä. Tässä naisessa ei ole mitään kaunista.
Mä en muista kuka se toinen törröhuuli oli. Joku suomalainen playboytähti kai. En ymmärrä kyllä yhtään noita ankkahuulia. Kai se tietenkin on jokaisen asia näyttää miltä tahtoo, mutta en ymmärrä miksi huulet pitää pilata piikittämällä niihin myrkkyä.
Kata oli. Ja Linda.Ei kai kukaan suomalainen nainen ole ollut siinä ihan oikeassa playboyssa
Ei kai kukaan suomalainen nainen ole ollut siinä ihan oikeassa playboyssa, ellei Linda aikoinaan ollut.
Spotifyn mainokset. En tiedä onko minulla sitten väärä tapa käyttää sovellusta, mutta laitan yleensä puhelimesta musiikit pyörimään ja annan puhelimen olla koskematta koko kuuntelusession ajan. Välillä tulee mainoksia, ja mainostajat ilmeisesti kuvittelevat että katson sen mainosvideon. Mainokset ovat usein nimittäin sellaisia että pelkän ääniraidan varassa et tiedä yhtään mitä haluavat mainostaa. Miksi ihmeessä? Kannattaa varmaan vitusti tuollainen mainostaminen mistä kuulijalle ei selviä mitä he aikovat mainostaa.
Mä en noista mainoksista purnaamista ymmärrä. Et ole ainoa jolta kuulen että ehdoton ei mainoksille. Minun mielestäni Spotifyssa tulee varsin maltillisesti mainoksia. Oma työmatkani on n 30min, ja sinä aikana ehtii tulla yleensä max yksi mainos. Joskus ei tule sitäkään. Ihmisten suhtautumisesta mainoksiin kuvittelin että niitä tulisi parin biisin välein tai jopa kesken biisien, mutta mielestäni varsin kuuntelijaystävällinen mainosten suhteen. Etenkin jos ottaa huomioon että tarjolla on maksullinen versio.Käytät "väärin" koska sinulla ei ole Premiumia. Sitä käytettäessä kun mainoksia ei tule. Itse käytän paljon Spotify, kun ähisen salilla/lenkillä 4-6 kertaa viikossa joten tuo on aivan ehdoton. Ei paljoa paremmin voi kuukaudessa vajaat kymppiä käyttää jotta saa tuon mainosvapa Premiumin jolla voi myös valita vapaasti mitä kuuntelee.
Mainoksista olen toki kanssasi samaa mieltä ettei tuossa tolkkua ole.
Katan takia ollut aikanaan viikon arestissa, kun se luo huonoa naiskuvaa. Siis kun nuo Katan kuvat löysi äiti koneelta, taisi olla 486 turbonapilla sillon, syytän serkkua, kun se ne lähetti... ja vitut luo... panisin edelleen.Kata Kärkkäinen senkin amatöörit.
Katan ..... panisin edelleen.
Mukana!Nykyään tulee vielä bonuksena Katan vaimo, että sehän se vasta hauskaa olisikin. Mennäänkö kimpassa?
Mulla ne mainokset oli taatusti suunniteltu niin, että mahdollisimman huonosti mun musiikkimakuun osuvia artisteja tunki korville. Luulivat varmaan, että sen takia haluan mainoksista eroon. Toki hommasin premiumin, mutta eri syistä.Mainoksista olen toki kanssasi samaa mieltä ettei tuossa tolkkua ole.
Ei. Joskus oli lapsellinen "voit kuunnella vain 5x tämän veisun". Ja yllättäen tää ei nollautunut 1kk välein tjsp.Onko Spotifyssa edelleen muuten kuunteluraja? Eli yli tietyn minuuttimäärän ei voi kuunnella päivässä?
Nyt on pakko sanoa, että höpö höpö... noi mainokset on aivan loistavia. Kertoo 110% varmuudella mitä paskaa et ainakaan halua kuunnella. Tässä sitä jo normaali ihminen, normaaleilla älyn- ja musiikinymmärryksenlahjoilla putoisi kärrystä, mutta kiitos Spotify... Taas tiedän, että Keekki on täyttä paskaa. Just ton verran kun voi sietää, Hetki pidempään ja alkaisi jo ÄO pudota aivojen sulamisesta. Spotify ja mainokset, elämäni on pelastettu.Premium on aika must kyllä omaan makuun. Kun vaikka tietokoneella kuuntelee musiikkia Spotifylla. Voi vapaasti valikoida biisejä ja niitä myös skippailla. Kännykälläkin kun kuuntelee ja tulee yhtäkkiä mielihalua vaihtaa artistia/kappaletta niin on paljon mukavampaa kun ei ole rajoitteita.
Onko Spotifyssa edelleen muuten kuunteluraja? Eli yli tietyn minuuttimäärän ei voi kuunnella päivässä?
Sinänsähän nuo mainokset ovat joo käteviä ihmiselle, joka ei itsenäisesti osaa muodostaa mielipidettään mistään asiasta. Sopii siis joillekin oikein hyvin.Nyt on pakko sanoa, että höpö höpö... noi mainokset on aivan loistavia. Kertoo 110% varmuudella mitä paskaa et ainakaan halua kuunnella. Tässä sitä jo normaali ihminen, normaaleilla älyn- ja musiikinymmärryksenlahjoilla putoisi kärrystä, mutta kiitos Spotify... Taas tiedän, että Keekki on täyttä paskaa. Just ton verran kun voi sietää, Hetki pidempään ja alkaisi jo ÄO pudota aivojen sulamisesta. Spotify ja mainokset, elämäni on pelastettu.
Varmasti näinkin, mutta jos osaa jo itsenäisesti muodostaa näkemyksen, että joku Keekki on kasa haisevaa, siis jo lähtökohtaisesti. Niin nuo ovat kiva muistutus. Tuolta lisäksi sopivasti tulee näitä kaikkia uusia pellejä korville, joita normaalisti jo välttelisi kuin ruttoa, muistuttamaan että älä vaan erehdy. Ihmettelen kyllä, että mitenkä taisi mennä tunteisiin.Sinänsähän nuo mainokset ovat joo käteviä ihmiselle, joka ei itsenäisesti osaa muodostaa mielipidettään mistään asiasta. Sopii siis joillekin oikein hyvin.
Täh?Ihmettelen kyllä, että mitenkä taisi mennä tunteisiin.
Höpö höpö. Koska Keekki on mainstreamia, niin se on sinusta kasa haisevaa. Sama pätee kaikkeen muuhunkin - ei siis pelkästään musiikkiin - ja tarkoitus on vastustaa kaikkea "mainstreamia", koska sillä pyritään luomaan kuva yksilöstä, itsenäisesti ajattelevasta uniikista henkilöstä, vaikka todellisuudessa asia on juurikin päinvastoin; kyseinen ihminen seuraa massaa ja massan mielipiteitä, mutta valitsee aina vain vastakkaisen mielipiteen.Varmasti näinkin, mutta jos osaa jo itsenäisesti muodostaa näkemyksen, että joku Keekki on kasa haisevaa, siis jo lähtökohtaisesti.