Idiootteja?

  • 23 437
  • 255

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Liikenteessä ovat idiootteja ne, joidenka mielestä vilkun käyttö on tarpeetonta. Ilmeisesti heidän (tekisi mieli käyttää ilmaisua: niiden) päässä ei liiku edes se pieni hernekään. Kysyttäessä vastaavat, että "kyllä minä tiedän minne olen menossa". Juu, niin varmaankin, mutta liikenteen sujuvuuden ja muiden huomioon ottamisen kannalta on kuitenkin tärkeätä ilmaista asiasta muillekin.

Yhdistävä piirre näissä vilkun unohtajissa on se, että valtaosa löytyy tietynlaisten/-kokoisten automerkkien käyttäjissä. Isot Volvot, Mersut, Bemarit ja Audit on yleisimmät. Taitaa vanne puristaa näiden kuskien egoa, kun ei sitä pientä sormenliikettä pystytä tekemään vilkun päälle laittamiseksi. Idiootit!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miesenergiaa ydinvoimaksi, Jes

Viestin lähetti Rööri
Sen sijaan miehet, jotka pystyvät valaisemaan ja näin tekemään onnellisiksi kokonaisia kaupunginosia, jos ei peräti läänejä,
No huh huh Rööri, nyt olet menettänyt suhteellisuudentajusi tai et muista että joitakin vuosia takaperin tuli Suomeen uusi lääninjako...
Toisaalta tuo selitää täällä muutaman kerran mainitsemasi kroonisen lomanpuutteesi.
Miesenergiaa ydinvoimaksi, ehdota Paavo Lipposelle, eikös hänellä ollut eilen jotain ongelmia ydinvoiman suhteen.

Terveisin koo
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Minä poika sen olen viinaa saatuani kävelevä paskahousu vitun idiootti..eilinen taas pyörii mielessäni, mitä tuli touhuttua..

Hirmu humalassa suututin vaimoni menemällä lipsauttamaan hänen kaverilleen asian jota kenenkään kuin vaimokkaani EI PITÄNYT TIETÄÄ... 10 pistettä ja papukaija merkki..

Ja hetken kuluttua törmäsin erääseen rankasti arvostelua saaneeseen Jukuripelaajaan ja tukka täynnä kommentoin tämän herran suorituksia kovaan ääneen päin naamaa..9 pistettää ja papukaijamerkki..

Ja ilta huipentui rähinään taksia ajavan kaverin kanssa, lasku seuraa perässä..

En kyllä tiedä kuuluisiko tämä vitutusketjuun..pitänee sinnekkin avautua..?????
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Viestin lähetti jesse72
Minä poika sen olen viinaa saatuani kävelevä paskahousu vitun idiootti..eilinen taas pyörii mielessäni, mitä tuli touhuttua..

Hirmu humalassa suututin vaimoni menemällä lipsauttamaan hänen kaverilleen asian jota kenenkään kuin vaimokkaani EI PITÄNYT TIETÄÄ... 10 pistettä ja papukaija merkki..

Ja hetken kuluttua törmäsin erääseen rankasti arvostelua saaneeseen Jukuripelaajaan ja tukka täynnä kommentoin tämän herran suorituksia kovaan ääneen päin naamaa..9 pistettää ja papukaijamerkki..

Ja ilta huipentui rähinään taksia ajavan kaverin kanssa, lasku seuraa perässä..

En kyllä tiedä kuuluisiko tämä vitutusketjuun..pitänee sinnekkin avautua..?????

Loistavaa jesse72! Olet näköjään vielä pahempi kuin minä humalassa...

On tullut itsekin arvosteltua kaikkia ihmisiä syyttä, suotta kännipäissäni mm. Aake Kallialaa....
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti jesse72
Minä poika sen olen viinaa saatuani kävelevä paskahousu vitun idiootti..eilinen taas pyörii mielessäni, mitä tuli touhuttua..

Et ole varmaankaan ongelmasti kanssa yksin, sillä vastaavanlaisiin sankareihin törmää aina vähän väliä.

Mutta sanohan, jos tiedät että mopo karkaa käsistä perusteellisesti niin miksi hemmetissä sen viinan kanssa pitää yleensäkään läträtä? Tai voisiko sen kanssa kuvitella läträävänsä edes hiukan pienempinä kerta-annoksina?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä noi Jesse72 jutut on enemmän vitutusketju kamaa. Hetkellistä tyhmyyttä ei sen kummempaa. Veikkaisin että nyt on krapula ja et juo enää koskaan.

Kunnon idiootiksi ei tuollaisella toiminnalla kyllä pääse. Mun mielestä aitoon ja oikeaan idiotismiin kuulu tietty pysyvyys ja pitkäkestoisuus. Kunnon idiootti tekee jotakin idioottimaista tietoisesti, usein ja mielellään pitkään.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti Carlos
Et ole varmaankaan ongelmasti kanssa yksin, sillä vastaavanlaisiin sankareihin törmää aina vähän väliä.

Mutta sanohan, jos tiedät että mopo karkaa käsistä perusteellisesti niin miksi hemmetissä sen viinan kanssa pitää yleensäkään läträtä? Tai voisiko sen kanssa kuvitella läträävänsä edes hiukan pienempinä kerta-annoksina?

Arvaa olenko miettinyt, wittu aina sama homma..Tänään juon sivistyneesti, ja kissan vitut..Aina totaalinen blackout..Krapuaaamuina pyhästi vannotaan ei koskaa enää..

Mutta (onneksi?) näitä lipsuksia on noin kerran kuussa..no nyt lomalla hiukan useemmin..
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti jesse72
Arvaa olenko miettinyt, wittu aina sama homma..Tänään juon sivistyneesti, ja kissan vitut..Aina totaalinen blackout..Krapuaaamuina pyhästi vannotaan ei koskaa enää..

No eipä siinä sitten mitään. Ja onhan se niinkin, että kun johonkin ryhdytään niin tehdään se sitten perusteellisesti.

Ja loppuun vielä kuolematon elämänviisaus:

"Viina ei poista murheitasi -mutta ei sitä tee kyllä maitokaan."
 

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itseäni ainakin etovat ihmiset, jotka eivät salli minkäänlaista kritiikkiä ja ovat heti hämmästelemässä kun kaikki muut eivät hyväksykkään mukisematta samoja asioita tai arvoja kuin he. Tällaiset ihmiset usein syyttävät toisia suvaitsemattomiksi junteiksi ja tyhjästä marisijoiksi, jos johonkin epäkohtaan puututaan.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti jesse72
Hirmu humalassa suututin vaimoni menemällä lipsauttamaan hänen kaverilleen asian jota kenenkään kuin vaimokkaani EI PITÄNYT TIETÄÄ... 10 pistettä ja papukaija merkki..

Käyppä ottamassa ryyppy ja kerro meillekin... =)

Kun nyt tuosta liikenteestä tuli puhe niin idiootteja ovat mielestäni pyöräilijät jotka ajavat autojen seassa vaikka vieressä menee pyörätie! Välillä tekis mieli ajaa tuollaisten idioottien päältä. Näinpä kerran erään einarin ajelevan Lahden motarin liittymästä kehä kolmoselle, polkupyörällä. No siinäpä ei tietty mennyt pyörätietä vieressä mutta voisi sitä ajatella hieman tarkemmin missä sotkee...
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti jounster
Kun nyt tuosta liikenteestä tuli puhe niin idiootteja ovat mielestäni pyöräilijät jotka ajavat autojen seassa vaikka vieressä menee pyörätie! Välillä tekis mieli ajaa tuollaisten idioottien päältä.

Maantiepyörällä on esimerkiksi pakko ajaa autojen seassa. Pyöräteillä asvaltti on usein huonoa, ja joka risteyksessä ja liittymässä on rotvallin reuna, johon pitää melkein pysähtyä. Vaikka siihen olisikin tehty luiska, se ei kovassa vauhdissa juurikaan helpota. Toisekseen vauhti on usein reilusti kovempi kuin muilla pyöräilijöillä ja kävelijöillä, joihin meinaa väkisinkin törmätä. Muutaman kerran on osuma ollut niin lähellä, ja pari kertaa osunutkin, että mielummin ajan autojen seassa, koska autoilijat seuraavat tarkemmin muuta liikennettä.
 

Rocco

Jäsen
Yleisesti ottaen muutama pieni iditotismi mitä tapaa päivästä toiseen. Ei tällä idiotismilla saa kyllä aikaan mitään pahaa eikä mielenrauhan järkkymistä, mutta silti näin tehdään.

- Olet yksin kotona ja laitat vessan oven lukkoon tarpeilla käydessäsi

- Laitat geeliä/lakkaa/vahaa hiuksiisi ja sitten olet koko ajan pihalla tällainen trendi-pipo päässä

- Pidät vesihanasta kiinni kun olet ottanut vettä lasiin ja pidät hanasta kiinni niin kauan kunnes olet vetesi lasista juonut

Nämä nyt ikäänkuin hetken huomiossa.
 

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti jounster
Kun nyt tuosta liikenteestä tuli puhe niin idiootteja ovat mielestäni pyöräilijät jotka ajavat autojen seassa vaikka vieressä menee pyörätie! Välillä tekis mieli ajaa tuollaisten idioottien päältä.

En muista lakia, joka kieltää ajotiellä pyörällä ajamisen. Monet kokevat autojen seassa ajamisen turvallisempana kuin pyöräteitä pitkin. Sitäpaitsi ajotiet mahdollistavat huomattavasti nopeamman etenemisen ja lyhyemmän reitin.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti jounster
Kun nyt tuosta liikenteestä tuli puhe niin idiootteja ovat mielestäni pyöräilijät jotka ajavat autojen seassa vaikka vieressä menee pyörätie! Välillä tekis mieli ajaa tuollaisten idioottien päältä. Näinpä kerran erään einarin ajelevan Lahden motarin liittymästä kehä kolmoselle, polkupyörällä. No siinäpä ei tietty mennyt pyörätietä vieressä mutta voisi sitä ajatella hieman tarkemmin missä sotkee...

Voisi myös miettiä kuinka paljon kyseinen toiminta aiheuttaa vaaratilanteita? Eipä juuri mitenkään, ja pyöräilijä jää aina kakkoseksi törmäyksessä auton kanssa. Itse olisin jo monta kertaa ajanut pyörällä auton alle, jos olisin pitänyt tiukasti oikeuksistani kiinni. Eli eiköhän sitä idiotismia esiinny huomattavasti enemmän ratin takana.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tänään tuli törmättyä ainakin yhteen sellaiseen ja vielä "sokeaan".

Ajoin autoni lapsiperhe paikalle ja eikös joku valopää huutele "taisi lapset jäädä kotiin". Poikani ainakin tuosta lastenistuimesta pois otin.

Olikohan katkeruus niin kovaa, kun ei itse lapsiperhe paikalle ollut päässyt? Teki kyllä mieli huutaa, että "käynti optikolla auttaa useasti!".
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Hate hate

Viestin lähetti tant gredulin

Lisään listaa jälleen (hyvänen aika, en ole tiennytkään olevani näin suvaitsematon): Asioit vaikkapa vaatekaupassa, tiskillä, ja sinulla on maksutapahtuma kesken. Puhelin soi, ja automaattisesti kassatäti päättää, että siellä langan toisessa päässä on joku tärkeämpi henkilö kuin sinä. Grrr.
Päästä kaikki ulos täti-Gredu. Sähän vihaat kaikkea ja kaikkia. Onko sulla muuten tietokone keittiössä, kun kirjoittelet tänne niin usein? Sitten aiheeseen. Olen suunniltani siitä, että nuoret naiset tuijottavat keski-ikäisen, kesähepeniin hädin tuskin kätketyn vartaloni suloja täysin häpeilemättä, ja härskejä äännähdyksiä päästellen. Mä olen kaunistautunut vain itseäni varten. tööt tööt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Rocco
- Olet yksin kotona ja laitat vessan oven lukkoon tarpeilla käydessäsi

Jokin aika sitten asiasta oli juttua jossain lehdessa. Siina psykologi sanoi, etta on ihan hyva tapa laittaa ovi lukkoon yksinkin ollessa, etta sitten ei unohdu kun on kylassa.

Hymioita yms saa lisailla, jos silta tuntuu, itsehan kerron vain mita lehdessa on lukenut.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Jermu
Voisi myös miettiä kuinka paljon kyseinen toiminta aiheuttaa vaaratilanteita? Eipä juuri mitenkään, ja pyöräilijä jää aina kakkoseksi törmäyksessä auton kanssa. Itse olisin jo monta kertaa ajanut pyörällä auton alle, jos olisin pitänyt tiukasti oikeuksistani kiinni. Eli eiköhän sitä idiotismia esiinny huomattavasti enemmän ratin takana.
Riippuu lähes aina tarkastelijasta eli kummalla puolella itse sattuu olemaan. Idiotismia löytyy varmasti molemmilta puolilta, mutta omasta kokemuksestani täytyy sanoa, että pyöräilijöiden joukosta löytyy huomattavasti enemmän laista mitään tietämättömiä idiootteja. Jos autoilijat ajaisivat liikenteessä yhtä piittaamattomasti olisi vuosittainen kuolonuhrien määrä moninkertainen. Pyöräilijöille edes se ei tunnu olevan selvää kummalla puolella tietä tulisi ajaa mikäli pyörätietä ei ole. Joukossa vielä tyhmyys tiivistyy ja ensin kun on ajettu keskellä tietä koko jengillä niin auton tullessa vastaan jakaudutaan molemmille puolille tietä ja tietysti vielä osa vierekkäin ajaen ja väliin jätetään siten vain auton mentävä aukko. Tähän yhtälöön kun lisätään, että toisestakin suunnasta tulee auto, niin soppa on valmis tarjoiltavaksi. Lusikka vain käteen.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Lapanen

Suunpieksennällä aikaan saamallaan energialla 'tosimiehillä' olisi saumoja saada edes pientä tarpeellista aikaan, tällä en toki tarkoita että tahaton komiikka olisi mitenkään turhaa ja pahasta.


Tahatonta kuin yöllinen pläkki Lapasen pyjaman pöksyissä.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Rocco
-- Pidät vesihanasta kiinni kun olet ottanut vettä lasiin ja pidät hanasta kiinni niin kauan kunnes olet vetesi lasista juonut.

Markus Kajo muistaakseni selitti tätä ilmiötä sillä, että suomalaiset pelkäävät vesijohtoja kiskovan naapurin kyttäävän seinän takana ja vetävän hanan kaikkineen päivineen seinästä läpi juuri, kun olet juomassa vettä.
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti redcat
in.

Yhdistävä piirre näissä vilkun unohtajissa on se, että valtaosa löytyy tietynlaisten/-kokoisten automerkkien käyttäjissä. Isot Volvot, Mersut, Bemarit ja Audit on yleisimmät. Taitaa vanne puristaa näiden kuskien egoa, kun ei sitä pientä sormenliikettä pystytä tekemään vilkun päälle laittamiseksi. Idiootit!


Katkeraa tilitystä?Se että ajaa suomalaisten yleisesti hyväksymällä vm.92-96 Toyota Corollalla ei saa kuljettajaa noudattamaan liikennesääntöjä sen paremmin.Vanhan paskakasan ratista vain huomaa paremmin näiden uusien kalliiden autojen(joista todella suuri osa on työsuhdeautoaj,sillä voi aina lohduttautua"ei tolla homolla oo varaa tollasta ostaa,liisari")törttöilyt liikenteessä.Helsingin liikenteessä sekoilevat kaikki,ajetaan bussikaistoja,ajetaan päin punaisia,tukitaan risteyksiä ajamalla päin punaisia(nämä ihmiset pitäisi ampua)
Tästä Volvo,BMW,MB,Audi(unohdit mainita Alfa Romeon,Uudet Renaultit,Uudet isot Toyotat,Chryslerit tai siis kaikki omaa autoa paremmat autot)itkemisestä paistaa läpi vain suomalaisten lohduton katkeruus ja kateus niitä kohtaan jotka ajavat näitä "isoja ja kalliita autoja".Suomessa ei saa menestyä ja ei ainakaan näyttää sitä.

Meiän naapurilla on muuten ihan brännäri ruohonleikkuri ja meiltä löytyy vanha ruosteinen työnnettävä paska kasa ja mua vituttaa ihan helvetisti!

Autoista ja liikenteestä.Ihmiset jotka asettavat turvaistuimen auton,jossa on etumatkustajan airbag,etumatkustajan paikalle autossa jossa sitä ei saa kytkettyä pois päältä ovat idiootteja.
Pyöräilijät jotka roikkuvat liikenteen mukana kun se heille sopii,mutta heti kun valot vaihtuvat punaisiksi siirtyvät jalankulkijoiksi ovat idiootteja,ihmiset jotka eivät osaa joustaa ovat idiootteja-automerkistä riippumatta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Idiootteja ovat nämä, jotka aloittavat viestinsä täällä: "En viitsinyt koko ketjua lukea..."
Miksi nämä pölkkypäät luulevat, että heidänkään mielipidettään kukaan viitisi lukea, kun muiden ketjuun panoksensa antaneiden mielipiteellä pyyhytään hanuria?

Luetaan ne ketjut läpi eikä aina vain tyrkytetä sitä omaa mielipidettä.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti C.Moreno
Pyöräilijät jotka roikkuvat liikenteen mukana kun se heille sopii,mutta heti kun valot vaihtuvat punaisiksi siirtyvät jalankulkijoiksi ovat idiootteja,ihmiset jotka eivät osaa joustaa ovat idiootteja-automerkistä riippumatta.

Huomaatkohan edes itse suurta ristiriita tämän virkkeen sisällä? Tai sitten pidät itseäsi idioottina, mitä en kyllä yhtään ihmettelisi.
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti Jermu
Huomaatkohan edes itse suurta ristiriita tämän virkkeen sisällä? Tai sitten pidät itseäsi idioottina, mitä en kyllä yhtään ihmettelisi.

Kyllä huomaan ja tietyissä tilanteissa olen kyllä pitänyt itseäni ellen idioottina niin ainakin hieman hölmönä.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti msg
Idiootteja ovat nämä, jotka aloittavat viestinsä täällä: "En viitsinyt koko ketjua lukea..."

Juuri näin! Jatkoaika kun tietääkseni on yhä vielä KESKUSTELUpalsta, niin miten joku voi ottaa osaa KESKUSTELUUN jos muiden sanomiset eivät pätkäkään kiinnosta. Todella törkeää muiden mielipiteiden dissaamista moisten kirjoittajien taholta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös