Moni varmasti tykkää tuosta nelosen Alkiosta, mutta kiinnittääkö kukaan huomiota kuinka paljon virheitä hänelle tulee per lähetys. Aivan järkyttävä taas tänään. Mäkisen Antti ku selostais joka helvetin matsin. ;)
Anssi Ritari on siitä mielenkiintoinen selostaja, että hän on jopa erittäinkin hyvä silloin kun kyseessä ei ole JYPin tai KalPan peli. Jos jompikumpi näistä kahdesta on pelissä mukana niin silloin on ilo kaukana. Värilasit on tosiaan vahvat, mutta taasen "neutraalissa" ottelussa Ritari on yksi parhaista.
Luojan kiitos ei selosta, aivan tajuttoman ärsyttävä Änäri-jumaloitsija. Kyllähän se hehkuttaa osaa, mutta siihen se jääkin. Hyvä että pysyy Viasatin puolella.
Samaa mieltä. Käsitys lajista kieltämättä hyvä, muttei miehen puhe/ääni oikein sovi selostajalle. Ritari omasta mielestä huonoin, ei yhtään tunnetta mukana (pl. JYPin ottelut). Jos vaikka tulee maali niin Ritari sanoo vain tyynellä äänellä: "Ja XXX tekee tämän ottelun avausmaalin." vertaa sitä vaikka Alkioon.. Toki riippuu ihmisestä minkälaisesta selostajasta tykkää, itse pidän enemmän Alkion tyyppisistä.Käsittämättömän yliarvostettu selostaja hän kyllä on.
Jos jompikumpi näistä kahdesta on pelissä mukana niin silloin on ilo kaukana. Värilasit on tosiaan vahvat, mutta taasen "neutraalissa" ottelussa Ritari on yksi parhaista.
Minusta JP Jalo kuulostaa nykyisin TODELLA leipääntyneeltä noihin hommiin. Esimerkkinä voi kuunnella 21.1. TPS-JYPin maalikoosteen. Välillä kun tulee maaleja, niin tuntuu ettei kaveria kiinnosta yhtään. Toteaa vaan että jaahas, kiekko menee maaliin.Itse vielä toistaiseksi liputan JP Jalon puolesta. Tuota on jotenkin vain miellyttävä kuunnella ja harvemmin täytyy selostajan takia hiuksia nyppiä päästä.
Minusta JP Jalo kuulostaa nykyisin TODELLA leipääntyneeltä noihin hommiin. Esimerkkinä voi kuunnella 21.1. TPS-JYPin maalikoosteen. Välillä kun tulee maaleja, niin tuntuu ettei kaveria kiinnosta yhtään. Toteaa vaan että jaahas, kiekko menee maaliin.
Aika on kyllä tuntunut ajaneen Jalon ohi pahasti, monotonista höpinää on aivan liian suuri osa selostamisesta. Ei saa enää millään tavalla nostettua fiilistä kotikatsomossa, ainakaan omalta osaltani.
Vaan eipä ollut. JP Jalo suoltaa sitä monotonista puhetta ilman mitään kiinnostumista pelistä suurimman osan aikaa, ei ainoastaan maalien tullessa. En todellakaan kaipaa mitään huutamista esim. maalien osalta, mutta vielä huonompi vaihtoehto on olla huomioimatta maaleja äänenpainon ja innostuksen osalta mitenkään, tai kuulostaa pettyneeltä tilanteeseen. Tällä kaudella jokainen JP Jalon peli, jota olen katsonut (ei nyt kovin montaa), on ollut ihan hirveän kuuloista koska ei saa katsojaa kiinnostumaan pelistä, varsinkaan silloin kun oma suosikkijoukkue ei pelaa. Jalo oli ennen todella hyvä selostaja, mutta en ymmärrä jos joku ei huomaa tuota leipääntymistä työhönsä.EDIT: Ja luonnollisesti enemmistö kritiikistä on sitä, että joku selostaja x ei ole riittävästi hehkuttanut juuri sitä kirjoittajan oman joukkueen maalia jossain kämäisessä maalikoosteessa.
Oh dear.
Waheeb on kyllä aivan loistava. Mitä nyt ihan hivenen enemmän saisi välillä innostua. Hehkutukset jäävät aika laimeaksi mutta muuten parasta A-ryhmää. Waheeb on Oulun poikia alkujaan ja ainakin aiemmin jopa innokas Kärppäfanikin mutta se ei kyllä selostuksissa näy yhtään ja hyvä niin.Itse olen viime aikoina tykästynyt Sebastian Waheebin selostustyyliin. Neutraali, asiallinen, sujuvasanainen ja tietää joukkueiden taustoistakin paljon. Suomessa on paljon hyviä selostajia, mutta he jäävät usein suuren yleisön suosiossa näiden huutajien ja itsetehostajien jalkoihin, mikä on sääli.
Ymmärrän jengin kritiikin kyl Mäkisen Anttia kohtaan, mutta samalla en ymmärrä miten voitte edes puhua jostain Jalosta tai Ritarista. Jalo on ehkä väsynein selostaja tällä kaudella mitä olen kuullut. Mukaan lukien SHL,Allsvenskan,KHL,NHL,Liiga ja fudis siinä sivussa.