Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Mitenkäs pisteitä? Kuinka paljon pitää panostaa, että turvallinen 0,8p ero säilyy?Haussa 3 valtiota (a/b/c)
Mitenkäs pisteitä? Kuinka paljon pitää panostaa, että turvallinen 0,8p ero säilyy?Haussa 3 valtiota (a/b/c)
Mitenkäs pisteitä? Kuinka paljon pitää panostaa, että turvallinen 0,8p ero säilyy?
Kohdassa Ennakkopostia?
Todennäköisesti, mutta jätän lukematta kaiken mikä liittyy ennakkopostiin, koska se ei kosketa minua - olen liveihminen.Jep ja eiköhän ne pisteet ole samat ihan perinteisessä visassakin.
Mä taas tuun aina ennenaikaisesti. Ei sellainen livetuleminen kiinnosta tippaakaan.Todennäköisesti, mutta jätän lukematta kaiken mikä liittyy ennakkopostiin, koska se ei kosketa minua - olen liveihminen.
Sinulla on kohtalotoveri - tai -kaveri @TuleeEnnenaikaisesti . Jokainen taaplaa - ja tulee - tavallaan.Mä taas tuun aina ennenaikaisesti.
Tätä minäkin nyt toivon.Ja pitkällä.
...Uuuuuu!Vitt…….
Valmistautuminen, kymmenien vuosien treenaus ja saatana hyvä tuuri.Miten hitossa noista reunimmaisista saa millään mitään selkoa?
Kyllä, mutta noita tippoja on aika monta muutakin - sangen yleinen muoto saarille. Mutta hyvä ja rohkea haku kuitenkin.katsoin Sri Lankan valtion rajoja, niin näyttäähän se aikamoiselta vesitipalta
Se oli helpoin noista kaikista - ainoa jota ei tarvinnut miettiä yhtään. Sen ansiosta melkein huom. melkein ehdin vastata tuon Syyriankin.Valmistautuminen, kymmenien vuosien treenaus ja saatana hyvä tuuri.
Jäin ja jään edelleen ihmettelemään tuota @Steril in Sri Lankaa - jotain tajunnan laajentavaa käytössä (?)
Tietäjä tietää. Minulle se oli aivan käsittämätön semminkin kun siinä oli nuo heijasteet oikeassa alakulmassa,Se oli helpoin noista kaikista - ainoa jota ei tarvinnut miettiä yhtään.