(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 210 890
  • 5 936

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Toivon vaan, että @Unkka olisi hiihtolenkillä.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eihän tässä kerkiä edes miettimään, kun @Kauko Viisas ja @Steril lyövät oikeat vastaukset pöytään.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmistautuminen, kymmenien vuosien treenaus ja saatana hyvä tuuri.

Jäin ja jään edelleen ihmettelemään tuota @Steril in Sri Lankaa - jotain tajunnan laajentavaa käytössä (?)

No kuin luin @Steril vastauksen Sri Lanka ja katsoin Sri Lankan valtion rajoja, niin näyttäähän se aikamoiselta vesitipalta.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Valmistautuminen, kymmenien vuosien treenaus ja saatana hyvä tuuri.

Jäin ja jään edelleen ihmettelemään tuota @Steril in Sri Lankaa - jotain tajunnan laajentavaa käytössä (?)
Se oli helpoin noista kaikista - ainoa jota ei tarvinnut miettiä yhtään. Sen ansiosta melkein huom. melkein ehdin vastata tuon Syyriankin.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Itse tässä viikon mittaa aikanikuluksi, hiihtolomalla kun olen, joka tosin on muuttunut halontekolomaksi, olen piirrellyt noita valtioita ja varsinkin saarivaltioita ruutupaperille. Olen saanut kommentteja, että loppukin järjenhiven on kuulemma kadonnut. Mutta ei näytä auttavan, kun nopeat ehtivät aina ensin. Nyt taidan vajota vähäksi aikaa masennukseen. Huomenna sitten motti klapeja ja 20 km hiihtoa, niin jospa se siitä.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se oli helpoin noista kaikista - ainoa jota ei tarvinnut miettiä yhtään.
Tietäjä tietää. Minulle se oli aivan käsittämätön semminkin kun siinä oli nuo heijasteet oikeassa alakulmassa,
No, onneksi ensimmäinen oli mnulle se "helpoin" - en ollut lainkaan varma, mutta merkit viittasivat vahvasti kyseiseen maahan.

Tilanne on kuitenkin omissa käsissä - "tilanne" ei ole lempinimi millekään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy