Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 208 162
  • 5 936

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tottahan toki. Kaadetaan kaikki isoon palloon. Vai pitäisiköhän noita nauttia ihan etiketin mukaisesti ettei mene örvellyksen puolelle. Juodaan vuorotellin kustakin pullosta, siis pallosta.
Hyvää viskiä täytyy kunnioittaa. Siitä pidän omalla kohdalla kiinni.

Örvellys on kyllä taattu silti, sen verran vahvaa kamaa ainakin isommissa määrin. Voin asentaa omat viskipillit jos muutkin haluavat pitää kiinni etiketistä.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minä tuon Doritosin juustolla maustettuja Nacho-sipsejä!

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se kumma, ettei laatuaineet kelpaa.
En epäile etteikö tuotteesi oiisi omassa kategoriassaan hyvinkin laadukasta, mutta ellet pahastu niin jätän nyt tämän kierroksen väliin. Ei siis mitään henkilökohtaista. Toisekseen minulla on joidenkin mielestä jo ylitarjontaa kuupassani - ei pullossa tai pallossa vaan toisenlaisessa vadissa.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Monelta @Unkka bileet oikein starttaa?

edit. Ei muuten yhtään viittaa mennyt huutokaupassa. No, jäipähän minulle enemmän.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Monelta @Unkka bileet oikein starttaa?

edit. Ei muuten yhtään viittaa mennyt huutokaupassa. No, jäipähän minulle enemmän.
Ovet on auki ja pora valmiina. Saa tulla omaan tahtiin poraamaan reikää haluamansa maan kohdalle. Viitalaulu soimaan vaan! Ei täällä kovin loppasuu sakkia ole, kun olisin luullut, että Venäjää muita isompia maita varataan vauhdilla, kun saa useammalla pillillä imeä. No, nyt on tiistai.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pallo on sinun ikuisesti.

Minä varaan pillireijän Dalmatiasta eli nykyistä Kroatiaako se nyt on.
Kiitos kiitos, ja kiitos tästä mahtavasta visasta ja Kanada-pallosta. Itse mietin pitkään, mihin poraan reikäni, Albania vai Kuuba. Päädyin Kuubaan. Taisi olla kerran runkosarjassa ja sain siitä pisteet (tai 0,5). Ja nyt se tuli vastaan game sevenissä. Pitkät imutukset otin, ja heti tuntuu että huippaa. Ei kestävyyskuntoilija paljoa tavi lähes 4 kk:n tipattoman jälkeen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy