Äläpä luovuta. Minulla voi alkaa lipsumaan, tai tökkimään. Vaivaiset puolitoista pistettä väliä. Rynnätään molemmat vuorovedolla @heketsu88 n ohitse.Ja nyt @Unkka karkaa lopullisesti. Selkä näkyy yhä kauempana.
Oikeanlaiset mällit pohjaan niin ei lipsu eikä töki. Toisaalta jos menee väärin niin ei hyvältä näytä.Minulla voi alkaa lipsumaan, tai tökkimään.
Opin kautta mennään, se on teema tällä hetkellä. Omaa juttua, katsotaan mihin riittää. "When I score, then it will come."Tägäysmaanantaisin saa tai jos erikseen mainitaan.
Näytti tuo @Kauko Viisas jo karkaavan runkosarjan voittoon, mutta @Steril -in leirissä oli ne kehityskeskustelut silloin viikko pari sitten ja drinkit on sittemmin terävöitynyt. Tosin Kauko on sanonut, että 0,8p ero on riittävä marginaali.
Miksi tämä on imperfektissä?Näytti tuo @Kauko Viisas jo karkaavan runkosarjan voittoon,
Tämähän on tilanneriippuvainen. Viimeisen kierroksen jälkeen jopa 0,1p ero on riittävä. Täysi kunnia @Steril ille yrityksestä, mutta kunhan saan tämän ATK:n kuntoon, niin... pleijareita odotellessa.Tosin Kauko on sanonut, että 0,8p ero on riittävä marginaali.
Pleijareita odotellessa. Asetan kaikki suosikin viitat harteillesi.Miksi tämä on imperfektissä?
Tämähän on tilanneriippuvainen. Viimeisen kierroksen jälkeen jopa 0,1p ero on riittävä. Täysi kunnia @Steril ille yrityksestä, mutta kunhan saan tämän ATK:n kuntoon, niin... pleijareita odotellessa.
Mistä tai kenen viitoista puhut?suosikin viitat harteillesi.
En tätä kiistä, en kumpaakaan, olen voinut tältä osin näin lausuakin, joskin toisaalta siltä osin on voitu ymmärtää väärin, vaikka kaikilta osin ei väite pidäkään paikkaansa vaikka se osin pitäisikin. Tuliko tältä osin mielipiteeni selväksi?Muistelen, että olisit jossain jälkipelihaastattelussa todennut tuon 0,8 riittävän, mutta oliko se sitten 0,8 l pullo
En missään nimessä vihjaile. Viittahan on harteillasi, asetin sen jo siihen.vihjailetko, että suuntani eli viittani olisivat hukassa?
Peli on alkanut - heitin asettamasi viitan narikkaan - ja otan sen kunniaksi lasin viiniä.En missään nimessä vihjaile. Viittahan on harteillasi, asetin sen jo siihen.
@UnkkaKuka on musta hevonen?
Tämä on minulle vastustamaton kysymys ja siten vastustamaton vastata, koska tämä edustaa suomen kielen hienoutta.Onko koolla väliä?
Älä nyt heittele lisää viittoja tänne! Yritän niistä juuri päästä eroon, mutta @Kauko Viisas hylkii niitä.Täällä jo kaksi varmaa finalistia heittelee toisiaan viitoilla
Kuka on musta hevonen?
Kyllä, silkkaa teflonia: mikään viitta ei minuun tartu eli viittaan kintaalla (kuulostaa muuten viittafetissiltä).Yritän niistä juuri päästä eroon, mutta @Kauko Viisas hylkii niitä.
Milloin @Virveliä kainaloon streetview-visa jatkuu? Se on oikein hyvä visa.Ja mitä tekee @Virveliä kainaloon ? Kärkkyy salaperäisesti iskuetäisyydellä - iskeekö jostain googlemapsin kunnanraitin traktoripolun varresta kun vähiten odottaa?
Ja mitä tekee @Virveliä kainaloon ?
Milloin @Virveliä kainaloon streetview-visa jatkuu? Se on oikein hyvä visa.
Tuollahan se näyttäis diskon nurkkapöydässä esittelevän aitoa gameworn-tonttulakkia noille misseille.