@Unkka @Kauko Viisas ei ole vielä vastannut vasempaan edes yhtä kertaa vielä...
Voi, muttei siitä pisteitä enää tule. Oikeat on jo tiedetty eli Mosambik ja Saint Lucia.Voiko vielä vastata?
Näköjään ei
Tämä meni selkeästi, 0,5pVasen Mosanbik
Oikea Taiwan
Toinen on Taiwan (Taipein kiina)
Toinen on St. Lucia
Oikea Saint Lucia
Haluan valittaa. En tiedä mistä, mutta tekee mieli valittaa. Vali vali vali. Saanko pisteen?Haluaako joku tehdä valituksen ennen kuin päivitän tekstiteeveen?
Täähän on selkeesti Camerun, eli ehkäisemätön tuli came, h-säveltä seuraa c ja Han Solo teki runin (mikä seuraa myös tuota säveltä pienellä viiveellä)....
Ehkäisemätön Hanin tekemä seuraa H-säveltä
Ehdotettu ja vääriksi todettu (ainakin): Burundi
...
Nosto illan kiusaksi(?)
Piilosanavihjeitä joissa vastauksena nykyinen itsenäinen valtio.
Pihan perälle on sekoittunut passiivinen maa.
Ehdotettu ja vääriksi todettu: Romania, Alankomaat, Eritrea
Saat tikkarin, mulla on niitä kaksi, voitettu joistain kisoista tällä botskilla. Lisäksi olen saanut @Iisoppi :lta (puhallettavan) papukaijamerkin, mutta sitä en anna ikinä kellekään - nukun se kainalossa. (Se ei ollut alunperin puhallettava, mutta modasin vähän.)Haluan valittaa. En tiedä mistä, mutta tekee mieli valittaa. Vali vali vali. Saanko pisteen?
Taitaa olla myös Salomonsaaretkin todettu vääriksi - ei pysy perässä.Vääriksi on todettu myös Malta ja Peru.
Arvataan taas.
Salomonsaaret
Pihan perälle on sekoittunut passiivinen maa.
Ehdotettu ja vääriksi todettu: Romania, Alankomaat, Eritrea, Malta, Peru, Salomonsaaret
Peli kovenee. Olen päässyt katkoviivan yläpuolelle. Liekö kotietu vai mitä? Joko @heketsu88 kuulee ja tuntee huohotuksen niskassa, aion väkisin kiilata ohi, vaikka edellä olevana saat valita kaistan. Keppiä toki voi tulla, mutta jury päättäköön sitten rankaisutoimista. Saas nähdä näyttääkö ohjaaja tuota kärkikamppailua vai näytetäänkö hurjaa taistelua Top4-paikasta?Sarjataulukko 56 kierroksen jälkeen:
Kauko Viisas 11,5p
Steril 11p
CuJo#31 5,7p
Via Dolorosa 3,2p
@heketsu88 3,1p
@Unkka 3,0p
- - - - -
Virveliä kainaloon 2,6p
Tadu 2p
kyykäärme 1,5p
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku
- - - - -
Vesuri 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
Hols Nilgerssön 1p
Rekka Pinne 1p
Tshekki77 1p
Poulu Jukki 1p
Turha Kaukalo 1p
Ishmael 1p
Wiljami 1p
Malkkinen 0,1p
SteelGate 0,1p
Tiukka tilanne ja kovat pelit. Maantietopiirisarjaa parhaimmillaan.
Olet reilu, mutta johonkin se raja on taas vedettävä. Nämä ennakkotapaukset ovat hyviä ja dumarointi on aina vain helpompaa ja yksiselitteisempää kun vetää isot viivat ajoissa mitä jatkossa sitten noudattaa.Olisihan tuosta Saint Lucia arvauksesta antaa sekä minulle että @Kauko Viisas 0,25 pistettä.
Arvostan ehdotustasi, mutta...Olisihan tuosta Saint Lucia arvauksesta antaa sekä minulle että @Kauko Viisas 0,25 pistettä.
Tämä on taivahan tosi - nyt sekin on koettu #SuperpaskakuntapiilosanavisakisaturnausOlet reilu, mutta johonkin se raja on taas vedettävä. Nämä ennakkotapaukset ovat hyviä ja dumarointi on aina vain helpompaa ja yksiselitteisempää kun vetää isot viivat ajoissa mitä jatkossa sitten noudattaa.