(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 210 910
  • 5 936

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
No höh, kattelin tuossa jo kartasta samoja seutuja, mutta ei sattunut Afghanistan heti silmään ja sitten olikin jo myöhäistä.

Onneksi ei mennyt piste minun takanani vaanivalle. Play-off paikassa ollaan (vielä) kiinni.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minulla ei pitänyt hermo. Liian nopea laukaisu taas kerran. Ihan kuin kotona lauantaisaunan jälkeen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Tämä on armoton visa. Vähänkin kun herpaannut, niin ykkösvastustaja nappaa täyden potin samointein.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja minä taas etsin pieniä saarivaltioita.

Minä odotin "pyöreämpää" valtiota (vrt. Valko-Venäjä), mutta tuo luode-lounas -suuntaisuus auttoi.

kun ei ollut vielä tuota ihme kärsäaluetta vihjeenä.
Jotain selkeästi erottuvaahan @redpecka aina piilottelee - vihje sinänsä.

Minulla ei pitänyt hermo.
Olin jo ensimmäisen kuvan jälkeen laittamassa Uganda - maltoin mieleni ja tässä tulos.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Hetkeksi otteessaan hiukan herpaantunut Kauko Viisas on nyt vihainen ja ajaa laivarotat pois pöydiltä kekkuroimasta.
Tai sitten tämä on laskelmoitua taktiikkaa. Ensin päästää minut ihan tuntumaan useamman pisteen päästä, kun olin jo menettänyt toivoni ja sitten kaasuttaa uudestaan karkuun sekoittaen pasmani uudestaan.

No ei vaineskaan, eivät ne sekoitu. Opin kautta, oma juttu jne jne.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensin päästää minut ihan tuntumaan useamman pisteen päästä, kun olin jo menettänyt toivoni ja sitten kaasuttaa uudestaan karkuun sekoittaen pasmani uudestaan.
Tämä olisi hieno taktiikka - jos vain olisi mahdollinen. Pakko rutistaa viimeisetkin pisarat taistelutantereelle pärjätäkseen.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kierros 86
Guyana, Etelä-Afrikka, Costa Rica

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kierros 86

Gabon
Indonesia
Kuuba

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
1 Bhutan
2
3

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Nollan pisteen peruslauantai. Ehkä pidän lauantaisin vapaapäivän jatkossa kun ei tästä tule kuin sitä itseään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy