Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Omistautuminen, sitoutuminen eivät ole tämän päivän trendejä. Ymmärrän sinua.Olen saanut kommentteja, että loppukin järjenhiven on kuulemma kadonnut.
Omistautuminen, sitoutuminen eivät ole tämän päivän trendejä. Ymmärrän sinua.Olen saanut kommentteja, että loppukin järjenhiven on kuulemma kadonnut.
@Via Dolorosa on itse asiassa yksi potentiaalinen pleijarivastustaja meikäläiselle, tajusin sen juuri. Raumalaisten playoffhistorian tuntien sarjan pitäisi olla läpihuutojuttu, mutta en tiedä mitä odottaa. Voi olla että tietää enemmän kuin antaa ymmärtää, tai sitten ei tiedä kuin Venäjän, Kanadan ja Nuubian.Kuten sanoin, runkosarja on maraton. Olen tiennyt tämän Syyrian jo pari viikkoa. Diesel lämpiää hitaasti ja kevättä kohti Rauman edustus jää taa. Guyana tulee myös lähipäivinä.
Voi olla että tietää enemmän kuin antaa ymmärtää, tai sitten ei tiedä kuin Venäjän, Kanadan ja Nuubian.
Vaikka pahasti haiskahtaa, että siellä on opeteltu pukemaan ensin vasen luistin ja oikea luistin, jonka jälkeen on hierottu pelkkää ilmaveiviä.
Kiina tulee (jonain päivänä). Oletko valmis??
@Virveliä kainaloon
Edellinen(?) on sinulle, unohdin lainata.
Ajattelin hetken, että nyt on kovaa kamaa jos rajoitus on K85 - harva meistä saisi osallistua, en edes minä.Viikko-11 - K-85 - 18:00
Ja minä taas etsin pieniä saarivaltioita.Afganistan
Käviskö joku kattomassa onko postisäkeissä oikeaa vastausta? En tahtoisi noita enää itse lukea. (laiska)