Salomonsaaret
Sri Lanka
EiIndonesia
Näin on.Kroatia
Näin on.
Sama vika. Olemme aivan väärässä visakisassa.Olen näköjään sokea.
Viittaatko #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus kseen?Voisiko huomisista tehdä jotain muuta kuin nopeuskilpailun? Ei koko päivää huvittaisi kytätä palstan ääressä. Tai vaikka ne kerrallakin tulisi, niin ei se pelkkä nopeus näissä ole kivoin juttu.
Onnittelut voitosta, en taida saada kiinni. Yksikin piste tässä tiukassa kisassa on paljon, varsinkin kun kärkinimet haalii niistä suurimman osan.Tuli yhtäkkiä mieleen, että Kroatiallakin oli noita saarialueita.
Edit. päivän voittajana on hyvä lähteä intervalli-treenille!
Onnittelut voitosta, en taida saada kiinni. Yksikin piste tässä tiukassa kisassa on paljon, varsinkin kun kärkinimet haalii niistä suurimman osan.
Itse olin kisan aikana hiihtolenkillä, ja vituiks meni. 11 km kohdalla kello piippas ja sanoi että akun varaus heikko. No eihän sitä silloin voi hiihtää, jos kello ei mittaa sykettä, matkaa, keskinopeutta ja kalorinkulutusta.
11 km kohdalla kello piippas ja sanoi että akun varaus heikko. No eihän sitä silloin voi hiihtää,
Kyllä ennen kaikki oli paremmin
#SuperpaskakuntapiilosanavisakisaturnausViimeistä perusvisailtaa viedään #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus
Säännöt ovat tutut, eikä ko pelataa!
Ja huomenna n. klo 15 palataan näihin vihjeisiin.
- Pulpetissa Yrjö
- Laitan, mutta heinä tunkee väliin
- Vokaaleja seuraavan possun ja nurin käännetyn kiven jälkeen sumerilainen jumalatar