Kristallipuolueen mielipiteet korona-pandemiasta kuuluvat tähän ketjuun. Seuraavassa MTV:n uutisartikkelissa Kristallipuolueen virkaa toimittavan puheenjohtajan Juho Lyytikäisen mielipide kyseenomaisesta asiasta:
"– Meillä on täällä jokin influenssa tai flunssa, mikä on joka vuosi olemassa. Jos sen haluaa nimetä koronavirukseksi, sen saa nimetä.
– Minä ainakin kuvittelen pandemian niin, että lähipiiristä olisi kuollut paljon henkilöitä siihen ja näkisin ihmisiä kaatuvan täällä ympärilläni, mutta missään ei näy mitään hätää, Lyytikäinen perustelee."
Ei ole selvästikään Lyytikäinen ottanut huomioon Suomen väestötiheyttä, Suomessa ei ole miljoonakaupunkeja, joissa koronavirus voisi aiheuttaa enemmän kuolemia otollisen leviämismahdollisuuden takia ja koronavirukselle alttiit riskiryhmät onnistuttiin täällä suojaamaan.
Nuo Kristallipuolueen mielipiteet yleensäkin muistuttavat jotain lahkoa.
Selkeästi puolue jota voisi äänestää. Itse en usko että 9/11 terrori-isku tapahtui kun Jyväskylässä ei savunnut yhtään.
Olen miettinyt että missähän vaiheessa puoluekentälle pyrkisi ihan ehta trollipuolue. Toki nykyisistä isoistakin saa väännettyä vaikka mitä, mutta tällainen ujo trollailu on vähän laimeaa.