UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Näin eilen illalla yhden tuttuni, joka on hyvin rokotevastainen. Hän oli kovin huolissaan olla mun lähellä koska olen koronarokotettu ja voin levittää rokotettuna jotain proteiineja ja olla ympäristölleni vahingollinen. Menee itse vähän hämilleen kun yrittää ymmärtää ja keskustella näiden kanssa. Aika moni näistä on vuosikaudet perehtynyt näihin vaihtoehtoisiin totuuksiin ja omaksuneet sieltä totuutensa ja siten osaavat itsevarmasti omat näkemyksensä perustella.
Itsellä FB:ssa yksi yläasteen aikainen kaveri, tulimme ihan hyvin juttuun vielä muutama vuosi sitten yhteisen kaverimme häissä. Nyt kuitenkin pohdin, poistanko kavereista vai seuraanko vaan huvittuneena/kauhulla, mitä tämä saa vielä aikaiseksi. Päivitykset sopii tähän ketjuun, salaliittoteorioihin, Persuihin ja ehkä vielä Anoon. Haluaa asua 5g:lta suojassa, haluaa Suomen takaisin, Maria Nordinia arvostetaan... Mietin itsekin, aistiko hänen yläasteen tyylistä mitään tällaista. Ehkä olin nuori ja naiivi tuolloin, nykyteinit hieman skarpimpia. Toisaalta hänkin ehkä estänyt minut, ettei näkisi sairaalastoorejani. Minähän voin olla vaikka oikeassa.