Eihän tuota hommaa nyt juuri enemmän päin persettä voi tehdä. Eihän tuolla suodattimella ole mitään virkaa tuossa. Sama kun menisi harrastamaan suojaseksiä ja laittaisi kortsun peukaloon.Eikö Maria laittanut verkon ulkoikkunan sisäpuolelle?
Eihän tuota hommaa nyt juuri enemmän päin persettä voi tehdä. Eihän tuolla suodattimella ole mitään virkaa tuossa. Sama kun menisi harrastamaan suojaseksiä ja laittaisi kortsun peukaloon.Eikö Maria laittanut verkon ulkoikkunan sisäpuolelle?
Kyllä se laittoi verkon nimenomaan karmiin ulkoikkunan sisäpuolelle. Eli jos tuo suodatin nyt jotakin suodattaa, niin kyllä se ihan oikeaan paikkaan asennettiin.
Edit. Tuskin tuokaan nyt ihan niin pölvästi on, että olisi sen suodattimen mennyt liimaamaan siihen ulkoikkunanpokaan.
Kyllä liimasi ulkoikkunanpokaan, jäi kahvakin suodattimen alle. Kohdassa 2.55-> näkyy, että ulkoikkuna avautuu vielä sisäänpäin.
...Toistan ehkä itseäni, muttei edes tuo Maria kai sentään niin pölvästi ole, että tuon muulla tavoin kiinnittäisi. Siitä toki voidaan keskustella, miten jälkevää suodatin on tuohon kohtaan asentaa, kunnei sitä ulommaista ikkunaa saa kunnolla auki eikä kiinni.
Oho! Eivätkö nämä katupölyt, siitepölyt ym. olekaan asioita, jotka voi korjata pelkän ajattelun voimalla ja samalla parantaa astmaatikot ja allergiset vaivoistaan.
Tuolta löytyy valmistajan ohje:No tottakai se kahva jää suodattimen alle, jos (ja kun) suodatin liimataan ulko- ja sisäikkunoiden väliin karmiin. Kyllä se videostakin näkyy, joskin melkoisen huonosti, että kiinnityskohta ei todellakaan ole se ulommaisen ikkunan poka, vaan nimenomaan karmi.
Toistan ehkä itseäni, muttei edes tuo Maria kai sentään niin pölvästi ole, että tuon muulla tavoin kiinnittäisi. Siitä toki voidaan keskustella, miten jälkevää suodatin on tuohon kohtaan asentaa, kunnei sitä ulommaista ikkunaa saa kunnolla auki eikä kiinni.
On se hyvä ettei esim. Veljeni Leijonamielessä se keuhkotautinen veli tajunnut mennä äidin syliin lepäämään ja parantumaan kun olisi tullut aika erilainen tarina. Toki mielenkiintoista olisi tietää miten puoskari-Maria tämänkään klassikon tulkitsee.”Minun versiossa mennään äidin syliin lepäämään ja parantumaan” mitvit?
...
”Minun versiossa mennään äidin syliin lepäämään ja parantumaan” mitvit?
Kirjallisuuden teoksista löytyy vaikka mitä diagnooseja, samoin tv-sarjoista. Onko Reinoltakin kielletty esim. Housen katsominen? Tai pahaa toki pelkään, että on jo liiaksi vaimon uskoissa mukana.
Herättäisikö tässä vanhassa lastenlaulussa pahennusta viittaus lääkkeisiin, vaikka uni ja läheisyyskin mainitaan.
”Karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme.Lääkkehillä hoidelkaa Nalleystäväämme.
Maito tuore lämpöinen hyväks olla voisi.
Vehnäkorppu valkoinen ehkä avun toisi.
Patjaksensa parahin matto levitellään,
peitteheksi toinenkin kääritähän hellään.
Laulu kaunis lauletaan univirreksensä,
itse käymme uinumaan hänen vierellensä.
Vahtikoira vartioi uskollisna meitä,
kunnes koittaa aamunkoi, hän ei meitä heitä.
Uni paras lääke on, siitä nauttikaamme.
Nalle-raukan kuntohon aamuksi jo saamme”
Tuli taas se ajoittainen mielenhäiriö että lueskelin tovin IL:n kommenttiosiota. Tuolla näyttäisi melko selkeä konsensus olevan, mutta myös muutama ahkera vaihtoehtofaktaaja (ts. kulkutautimyönteisten paskapropagandaa suoltava) kommentoimassa sekaan. Melko heikolta vaikuttaa IL:n saitin moderointi kun tuolla on useamman tunnin ollut väitteitä mm. tuhansista rokotteeseen kuolleesta USA:ssa.Uppo-Nallen kässäri meni uusiksi:
Ville Rannan pilapiirros: Painostettu kesäteatteri muuttaa Uppo-nallen käsikirjoitusta...
Ville Rannan pilapiirros 21.5.2021.www.iltalehti.fi
Lukijat kurnuttavat -osiot on pahoja, pitäisi itsekin ymmärtää lopettaa lukeminen toimittajan nimen nähtyään, ei sen alemmas enää.Tuli taas se ajoittainen mielenhäiriö että lueskelin tovin IL:n kommenttiosiota. Tuolla näyttäisi melko selkeä konsensus olevan, mutta myös muutama ahkera vaihtoehtofaktaaja (ts. kulkutautimyönteisten paskapropagandaa suoltava) kommentoimassa sekaan. Melko heikolta vaikuttaa IL:n saitin moderointi kun tuolla on useamman tunnin ollut väitteitä mm. tuhansista rokotteeseen kuolleesta USA:ssa.
Näin eilen illalla yhden tuttuni, joka on hyvin rokotevastainen. Hän oli kovin huolissaan olla mun lähellä koska olen koronarokotettu ja voin levittää rokotettuna jotain proteiineja ja olla ympäristölleni vahingollinen. Menee itse vähän hämilleen kun yrittää ymmärtää ja keskustella näiden kanssa. Aika moni näistä on vuosikaudet perehtynyt näihin vaihtoehtoisiin totuuksiin ja omaksuneet sieltä totuutensa ja siten osaavat itsevarmasti omat näkemyksensä perustella.
Kristallipuolueen mielipiteet korona-pandemiasta kuuluvat tähän ketjuun. Seuraavassa MTV:n uutisartikkelissa Kristallipuolueen virkaa toimittavan puheenjohtajan Juho Lyytikäisen mielipide kyseenomaisesta asiasta:
"– Meillä on täällä jokin influenssa tai flunssa, mikä on joka vuosi olemassa. Jos sen haluaa nimetä koronavirukseksi, sen saa nimetä.
– Minä ainakin kuvittelen pandemian niin, että lähipiiristä olisi kuollut paljon henkilöitä siihen ja näkisin ihmisiä kaatuvan täällä ympärilläni, mutta missään ei näy mitään hätää, Lyytikäinen perustelee."
Ei ole selvästikään Lyytikäinen ottanut huomioon Suomen väestötiheyttä, Suomessa ei ole miljoonakaupunkeja, joissa koronavirus voisi aiheuttaa enemmän kuolemia otollisen leviämismahdollisuuden takia ja koronavirukselle alttiit riskiryhmät onnistuttiin täällä suojaamaan.
Nuo Kristallipuolueen mielipiteet yleensäkin muistuttavat jotain lahkoa.