Tältä kaverilta tulee kyllä melkoista settiä. Tässä yhteenveto Jouko Pihon ajatuksista koko koronasta:
Yhteenveto korona-ajatuksistani
Monet tietävätkin, mutta siltä varalta, että joku ei tiedä, minä pidän koko koronahössötystä poliittisesti suunniteltuna koeharjoituksena kansojen ja ihmisten alistamiseksi eli pilottihankkeena, jossa testataan, kuinka paljon ihmisten elämää voidaan rajoittaa erilaisin sulkutoimin ja miten pitkälle voidaan mennä erilaisten pakkojen kuten pakkorokotusten vaatimisessa ehtona moniin paikkoihin, kuten tapahtumiin ja ruokakauppoihin pääsemisessä.
Tämä koe on onnistunut hämmästyttävän hyvin, koska suurin osa ihmisistä luottaa mitään kyselemättä hallituksiin, viranomaisiin ja yksipuolista agendaa ajavaan valtamediaan. Eliitti voi olla tyytyväinen tähän, sillä nyt he tietävät, että ihmiskunnan enemmistö ottaa täysin hyväksyen vastaan myös tulevan pedonmerkin, jolloin vain sen ottaneet voivat ostaa tai myydä mitään. Merkkiä ottamattomat ajetaan yhteiskunnan ulkopuolelle. Mutta ei hätää kuitenkaan, koska Jumala pitää huolen Jeesukselle uskollisista uskovistaan silloinkin mm. yliluonnollisten ruokaihmeiden kautta.
Pedonmerkin ottaessaan ihmiset kuvittelevat olevansa hyviksiä ja vastuullisia, kuten nyt koronarokotteen ottaneet, mutta he unohtavat Raamatun varoituksen, että pedonmerkin ottajat joutuvat yhdessä Antikristuksen kanssa helvetin tulijärveen.
Vain pieni osa ihmisistä kykenee ajattelemaan itsenäisesti ja kyseenalaistamaan yleisesti hyväksytyn narratiivin koronasta, maskeista ja rokotteesta. Suuri osa ihmisistä pitää hankalia maskejakin vain sen takia, ettei erottuisi joukosta ja saisi paheksumista osakseen. Maskien käyttö ei kuitenkaan suojaa mitenkään koronavirukselta eli se on täysin hyödytön. Sen sijaan maski on vahingollinen, koska se estää hapen saantia, jolloin ihminen joutuu hengittämään omaan hiilidioksidiaan uudestaan sisään. Sen lisäksi maskin valmistukseen käytetyt aineet, kuten grafeeni, ovat vahingollisia, minkä lisäksi maski kerää itseensä runsaasti bakteereja.
En käytä siksi maskeja enkä ota koronarokotetta. Olen sitä paitsi lukenut uutisia eri puolilta maailmaa, että kahdestikin rokotetut henkilöt ovat saaneet siitä huolimatta koronaviruksen.
Kaikkein pahinta on se, että kaikkialta maailmasta tulee koko ajan raportteja, että varsinkin nuoria miehiä kuolee kohta koronarokotteen ottamisen jälkeen yhtäkkiä ja yllättäen sydämen laajentumiseen ja erilaisiin veritulppiin, erityisesti keuhkoveritulppiin. On jopa sellaisia tietoja, että nyt kuolee koronarokotteeseen enemmän ihmisiä kuin itse koronavirukseen.
Koronavirukseen kuolleistakin vain harva kuoli itse viruksen takia, vaan moniin muihin tauteihin samaan aikaan kun näillä yleensä vanhemmilla ihmisillä oli koronatartunta. Kaikki kuolleet merkitään kuitenkin tarkoituksenmukaisuussyistä valheellisesti muka koronaviruksen aiheuttamiksi kuolemiksi.
Jos haluat lisätietoa asioista, voit käydä lukemassa monia artikkeleita ja katsomassa videoita perustamassani avoimessa Facebook-ryhmässä ”Korona- ja rokotuskriittiset”. Sieltä selviää, että maailmassa on tuhansia lääkäreitä ja tartuntatautien asiantuntijoita, jotka varoittavat sekä maskien pitämisestä että koronarokotteen ottamisesta.
En ole siis yksin. Me olemme vähemmistössä, mutta silti meitä on paljon. On sitä paitsi hyvä muistaa, että enemmistö ei ole aina oikeassa. Kadotukseen menevät lavean tien kulkijatkin luulevan olevansa oikeassa ja pilkkaavat kaidan tien harvoja vaeltajia.
Olen kirjoittanut niin suoraan ja selvästi kuin pystyn. Olen koronahuijauksen, turhien ja haitallisten alistamismaskien ja vaarallisten koronarokotteiden vastustaja.