Kiitos linkistä. Helpottui heti kerralla äänestäminen. Kotipaikkakunnalla tasan yksi ehdokas, eli ei tarvitse vertailua ja pähkäilyä ehdokkaiden välillä.Nyt on kovaa mättöä, eli kristallipuolue on julkaissut ehdokkaansa kuntavaaleihin.
Kiitos linkistä. Helpottui heti kerralla äänestäminen. Kotipaikkakunnalla tasan yksi ehdokas, eli ei tarvitse vertailua ja pähkäilyä ehdokkaiden välillä.Nyt on kovaa mättöä, eli kristallipuolue on julkaissut ehdokkaansa kuntavaaleihin.
Nyt on kovaa mättöä, eli kristallipuolue on julkaissut ehdokkaansa kuntavaaleihin.
Noi pari on kyllä mitä ilmeisimmin vaihtaneet nimeään tai sitten on jo vanhemmat olleet aika sekaisin.Pelkään löytäväni tuttuja ehdokaslistoilta. En ihan läheisiä onneksi, mutta korona on paljastanut piiristä ainakin pari kunnon denialistia.
Edit. Huh, en löytänyt. Lyhyt lista. Pari nimeä oli kyllä kuin roolipelistä. Kas kun ei Kampikammion Kattovalo ollut mukana.
Onko pulloveden juojia paikalla? Olen tässä viime vuosina pistäny silmiin tuo etelä-suomalaisten pulloveden ostaminen ku ne tullee Lappiin, oli ne sitten kylällä tai vaeltamassa. Olen yrittäny kysellä syitä, niin se on kuulema puhtampaa. Voisko joku kertoa, että mikä tässä on taustalla?
En nyt ehkä lähtisi juomaan mistä tahansa purosta tai joesta jos vaihtoehtona on hanavesi. Lähden siitä oletuksesta että sinne on elukoita kuollut, jotkut paskoneet ja kymmenet kusseet. Mutta pullovettä en kyllä itse juo jos kivennäisvesiä yms. ei lasketa. Suomessa turhaa hommaa.
Onko näin? Minulle on tätä toitotettu vuosikaudet ja olen sitä myös aitona riskinä pitänyt. Äitimuori oli kauhuissaan, kun kerroin että vedettiin Haltin reissulla puroista juomavedet.Ja se yläjuoksulla puroon kuollut elukka, ei sitä koskaan ole siellä ollutkaan. Ei vain ole, se on myytti. Eläimet menee muualle kuolemaan.
Nyt on kovaa mättöä, eli kristallipuolue on julkaissut ehdokkaansa kuntavaaleihin.
Ajankohtaista | Kristallipuolue rp | Tietoinen valinta
www.kristallipuolue.fi
Onko näin? Minulle on tätä toitotettu vuosikaudet ja olen sitä myös aitona riskinä pitänyt. Äitimuori oli kauhuissaan, kun kerroin että vedettiin Haltin reissulla puroista juomavedet.
No ei kai tässä sitä haeta että henki lähtee tunturipurosta juomalla. Ärhäkkä vatsapöpö on toki mahdollista saada, mikä ei ole varsinkaan retkiolosuhteissa mukava sairastaa.Ainahan on tietty teoreettinen mahdollisuus, mutta ei yhtään dokumentoitua tapausta taida olla jossa turnturipurosta juoneelle olisi käynyt hassusti. Itse täytän juomapullon kyllä ilman keittelyitä tuolla.
Etelämpänä Suomessa sitten lienee varmempi keitellä, jos ei lähdettä satu löytämään.
THL ei voi viran puolesta muuta sanoakaan, koska joku pölvästi nostaisi siitä metelin. Sehän noiden viranomaisohjeiden ongelma usein on. Aina olen Lapissa juonut virtaavista vesistä, eikä yhtään kertaa minulla tai yhdelläkään seurueidemme jäsenillä olut vatsaongelmia. Mutta juuri näin, en minäkään suosittele tätä kenellekään.Itse olen juonut monta kertaa joista tai puroista. Norjassa iski vatsatauti, mutta luultavasti silloinkin syynä oli ihan joku muu kuin tunturipurosta juominen. Mutta suosittelisinko muita juomaan? Ehkä en.
"- On aikamoinen riski juoda purosta, jonka historiasta ja taustasta ei tiedä yhtään mitään. Esimerkiksi kertahörpyllä, desilitralla tai kahdella, saa helposti itselleen noroviruksen ja mahataudin."
Näin sanoo THL:n ekspertti tässä jutussa:
Tunturipuro sammuttaa janon, mutta siitä saattaa seurata raju tauti
Kokenut eränkävijä, joka tuntee vesistön, voi melko turvallisin mielin juoda raikasta purovettä. Pintavesissä on kuitenkin usein taudinaiheuttajia.yle.fi
Seuraisin kyllä ilolla, kun parantaja-maagi Varpu Ruskotaival, haltijaprinsessa Merike Sirelpuu ja +3:n rangeri Pertti Vehreävesa seikkailisivat Kristallien valtakunnassa. Tietty joku on yrittänyt myös perseillä ja luonut vähäpukeisen "Sirli Lepson"-NPC:n sinne heilumaan ja naisia vokottelemaan (tietty unohtamatta succubus-pomo Suvi Suckmania).Pari nimeä oli kyllä kuin roolipelistä. Kas kun ei Kampikammion Kattovalo ollut mukana.
Nykyisin ymmärrämme, että suurin osa sairauksista johtuu elimistön toksisuudesta, jonka poistamalla, eli kehon puhdistuksella, voimme palauttaa luonnollisen tasapainon, elinvoiman ja terveyden.
Ei hyvää päivää, mitä hörhöjä. Löytyy koko yksisarvisgenre yhdessä nipussa ja lisänä vielä jotain suuria Venäjän ystäviäkin, jollen väärin nähnyt.
Yksi suuri "mitävittuatämäon"-tunne tuli Saija Lentosen nimen kohdalla. Onko tämä nyt se ainakin takavuosina hyvinkin kuumalta näyttänyt näyttelijä? Enpä ole tajunnut, että hänkin kuuluu näihin valopäihin.
Tuolla voi tutustua Lentosen nykyiseen bisnekseen. On ihan linjassa Kristallipuolueen arvojen kanssa.Etusivu - Saija Lentonen Tantra , De-armouring hoidot, Joogan ohjaus ja opetus Helsingissä.
Sertifioitu Tantric Life Coach. Jooga-opettaja RYT-500. Tantrinen valmennus, Tantra-illat ja -retriitit. De-armouring hoidot. Joogan opetus.elamankehto.fi
Tuosta vielä taustaa hänen elämänsä uudelle suunnalle.Näyttelijä Saija Lentonen pettyi teatterimaailman seksismiin | Voi hyvin
Saija Lentonen löysi uuden suunnan joogan ja tantran parista. Ne ovat opettaneet hänet ottamaan vastuun omista tarpeista ja onnellisuudesta.www.terve.fi
Voisiko joku avata, että mihin kyseisen henkilön agenda perustuu? Uimahalli-gaten otin vielä huumorilla, mutta pakkohan tämän on olla jo trollausta?
Meinasin ensin postata Vasemmistoliitto-ketjuun tämän, mutta sitten huomasin, että Jaana Haapasalo on nykyään sitoutumaton, niin ehkä tämä lienee oikeampi osoite. Voisiko joku avata, että mihin kyseisen henkilön agenda perustuu? Uimahalli-gaten otin vielä huumorilla, mutta pakkohan tämän on olla jo trollausta?
Uimahallikärhämästä tuttu valtuutettu pillastui Salon mestaruusjuhlista – kirkonkellojen soittaminen oli viimeinen pisara: ”Vihaan kilpaurheilua”
Kirkonkellot kumisivat Salon Vilppaan mestaruuden kunniaksi. Kaupunginvaltuutettu Jaana Haapasalon mielestä urheilu on noussut jo jumalan asemaan Salossa.www.is.fi
Jaana Haapasaloa kannattaisi kysyä jatkossakin kommentoimaan kaikenlaisia urheilutapahtumia ja muita merkittäviä urheilu-uutisia. Viihdearvo olisi taattu.Meinasin ensin postata Vasemmistoliitto-ketjuun tämän, mutta sitten huomasin, että Jaana Haapasalo on nykyään sitoutumaton, niin ehkä tämä lienee oikeampi osoite. Voisiko joku avata, että mihin kyseisen henkilön agenda perustuu? Uimahalli-gaten otin vielä huumorilla, mutta pakkohan tämän on olla jo trollausta?
Uimahallikärhämästä tuttu valtuutettu pillastui Salon mestaruusjuhlista – kirkonkellojen soittaminen oli viimeinen pisara: ”Vihaan kilpaurheilua”
Kirkonkellot kumisivat Salon Vilppaan mestaruuden kunniaksi. Kaupunginvaltuutettu Jaana Haapasalon mielestä urheilu on noussut jo jumalan asemaan Salossa.www.is.fi