Hyvä että tällainen tieto tuli, meinasin jo että tartteeko sitä itselleen kaksiteholasit, mutta taidankin vain heittää nykyiset menemään.
Löytyy tarpeeksi tyhmiä ihmisiä jotka näihin uskoo, hyvää bisnestä.
Hyvä että tällainen tieto tuli, meinasin jo että tartteeko sitä itselleen kaksiteholasit, mutta taidankin vain heittää nykyiset menemään.
Miettikää että Maria Nordinilla on seuraajia, jotka fanittaa häntä ja uskoo hänen juttujaan.
Siis oikeasti.
Naisena törmään tähän liian helposti, koska suurelta osin nämä on naisia.
Hieman harmittaa, miten tämäkin putsaa kommentteja. Lopulta twiititkin menee siihen, että hänen asiaansa uskovia uudelleentwiitataan ja markkinoidaan itseä.
Lisäksi Maria Nordin uhkailee kritiikin esittäjiä asianajajalla, kun taas Heikkilä lähtenyt vastaavissa tilanteissa puhtaasti maalittamaan ja mustamaalaamaan.
Voisin tässä kertoa yhden hyvän niksivinkin, mutten viitsi kun et kuuntele eikä sokeatkaan näe sitä, tekisin turhaa työtä.Minulla on synnynnäinen ongelma huonon kuuloni kanssa. Löytyisiköhän Marialta jotain niksivinkkejä siihenkin, miten oppisin kuulemaan paremmin?
Mariahan sano tuossa jonkun aikaa sitten, että kuulovammat johtuvat että ei halua kuulla asioita. Sinun pitää vain hyväksyä totuus ja alkaa kuulemaan!Minulla on synnynnäinen ongelma huonon kuuloni kanssa. Löytyisiköhän Marialta jotain niksivinkkejä siihenkin, miten oppisin kuulemaan paremmin?
Minulla on synnynnäinen ongelma huonon kuuloni kanssa. Löytyisiköhän Marialta jotain niksivinkkejä siihenkin, miten oppisin kuulemaan paremmin?
Minulla on synnynnäinen ongelma huonon kuuloni kanssa. Löytyisiköhän Marialta jotain niksivinkkejä siihenkin, miten oppisin kuulemaan paremmin?
Keitähän nämä Suomalaiset on? Etunimet esiin!
Veikkaan ettei Ilkka käytä maskia eikä ole rokotusta ottamassa, saatan olla väärässäkin mutta en antaisi sille kovaa kerrointa.
No perhana, en osaa Twitteriä enkä muitakaan hörhökansan alustoja, katson vaan kuvat.Tekstihän oli toki Maria Nordinin, ei Ilkka Pernun.
Voimia Reinolle omaishoitajuuteen. Toivon mukaan ehtii joskus keikoillekin.
Näkevät ainakin hyvin, kun vanhemmat eivät ole opettaneet väärin.Mutta entä lapset? Mitä he ovat aikuisena?
Jokin pieni osa minussa uskoo, että refluksiin voi suuresti vaikuttaa ruokavaliolla, mutta että jakaa tuota väitettä muuhunkin... Eli tuolta jos kysyisi näkökyvystä, kuinka Nordinin kaltainen vastaus mahtaisi tulla.
Vaikutti olevan kovin rokotevastainen Twitterissä (ullatus). Eli varmaan ihan oikeasti on tuollainen huruakka. Valitettavasti Marian kaltaisia on ja ovat surullisia tapauksia. Maria sitten omilla uskomuksillaan on lähtenyt tekemään businesta. Maria jakoi kunnon salaliittokamaa myös Twitterissä.Mikähän Marian semmoinen perimmäinen tarkoitus näille hölynpölyille on? Onko hän jotenkin mieleltään häiriintynyt tapaus, ja huomannut, että tässä valehtelussa on bisnessauma, ja käyttää ihmisiä hyväkseen? Vai onko hän häiriintynyt, ja ihan oikeasti itse uskoo noihin juttuihinsa?