Muuten olen kirjoittamastasi samaa mieltä ja valmis kyseenalaistamaan vaikka kaikki ratkaisut. Mutta Sihvonen ei onnistunut kyllä yhtään missään muussa kuin henkilöönmenevässä räksytyksessä vailla mitään pohjaa. Jos sama vuodatus olisi täällä, ihan fine. Nyt odottaisin oikeasti jonkun pohjan noille väitteille, kun luulisi tähän olevan ihan työn puolesta aikaa ja resursseja.Mutta jälkeen kerran Sihvonen onnistui mun mielestä siinä tärkeimmässä. Tekemään laadunvalvontaa Kerhon osalta. Ja vaikka Petteri olisi kirjoittajan mukaan kuinka pihalla tahansa, Kerho ei tule toimimaan nyt eikä jatkossa ilman kriittistä tarkastelua.
Mun mielestä tuo on tasan yhtä hyödyllistä "laadunvalvontaa", kuin huutaa lehdissä, että yli kymmenen vuoden ajan joukkueen johto, valmennus ja pelaajat on täyttä paskaa, väärin valittu ja varmaan jotain sukua toisilleen, koska 2006 tuli mestaruus ja sittemmin ei.
Semmonen kritiikki kun on ihan täysin turhaa, jos ei ole konkretiaa ja kontekstia - mainitsemassani tapauksessa riittäisi ne virheiden erittelytkin kun menneestä on puhe. Eikä se olisi vaikeaakaan, jos halua ja osaamista on. Mutta kun ei ilmeisesti ole.