HPK-JOK: kuinka paljon voi vääristellä raportissa?

  • 27 225
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Toimitus
Ehei, ei suinkaan. Seiso nyt sinäkin sitten sanojesi takana, kun tuollaista scheissea kerran suollat. Matti Liljaniemi

Tästähän tässä oli kysymys! Minähän se kirjoitin paskaa.

Lopuksi: kyllä se ML:kin kai muistaa, millaisia "raportteja" Jatkoaika suolsi kun Jokerit tiputti HPK:n ja voitti Tapparan. Tekstihän oli tyyliin "Oikeus voitti" jne. kun Jokerit sattui häviämään.

Itse en enää hukkaa aikaani tällaisen HPK-median kanssa.
 

Toimitus

Jäsen
Voisiko se palautteen kautta yhteyttä ottanut pitkäaikainen kiekkovaikuttaja mahdollisesti lähettää minulle sähköpostitse vastausosoitteen, jotta kykenisin vastaamaan Sinulle.

Matti Liljaniemi
 

JanJ

Jäsen
Sivuhuomautuksena totean, että olen nähnyt monta kymmentä lehdistötilaisuutta. Lähes aina niissä kätellään tilaisuuden jälkeen. Ei ennen.
 

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
Re: Re: ???

Viestin lähetti cobol
Täysin perättömän tiedon levittäminen otteluraportista jostain henkilöstä tyyliin ensin täysin perätön tieto ja sitten sen perusteella täysin perätön johtopäätös on ainakin minusta sitä luokkaa, että pienemmästäkin on täällä mekkaloitu. Ja oikeussaleissa saatu rapsuja.

Jokereiden valmentajalle ja pian Suomen maajoukkueen päävalmentajalle ei varmasti ole ihan yksi ja sama, mitä hänestä julkisuudessa kirjoitetaan. Varsinkin kun kirjoitetaan täysin paskaa.

Niin siinähän loppujen lopuksi viitataan siihen, että Raimo Summanen on huono häviäjä. Tuskin sen perusteella ketään on ikinä Suomessa tuomittu ja tuskin koskaan tullaan tuomitsemaankaan. Sen sijaan herjauksesta kyllä tuomitaan, mutta on päivänselvää että tämä ei ole lähelläkään mitään herjausta ja sen tunnusmerkkejä.

Ja jos Summanen tälläisestä ottaa nokkiinsa niin olen todella yllättynyt. Tuskin miestä kiinnostaa koko asia tuon taivaallista.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: ???

Viestin lähetti holvius
Niin siinähän loppujen lopuksi viitataan siihen, että Raimo Summanen on huono häviäjä.

Höpöhöpö. Koita nyt ensin lukea, mistä oli kysymys. Kysymys oli siitä, että Summasen väitettiin tehneen sellaista, mitä Summanen ei ollut tehnyt. Ja tämän vääräksi osoitetun väitteen perusteella ilmoitettiin, että Summanen on vanha kaunainen jne.

No niin. Nyt off-line. Täytyy jumalauta tehdä muutakin -;)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

Ymmärrän hyvin Squit pointtisi. Ja olet aivan oikeassa mikään ei uutisoinut T.Ruudusta,aikoinaan,lähteeni oli tai tuntui vaan niin uskottavalta että uskoin Ruudun pelaavan Narreissa.Joten no hard feelings,sääli että emme saa nauttia Vladosta.Siis ylipäätään liigassa.
 

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
Re: Re: Re: Re: ???

Viestin lähetti cobol
Höpöhöpö. Koita nyt ensin lukea, mistä oli kysymys. Kysymys oli siitä, että Summasen väitettiin tehneen sellaista, mitä Summanen ei ollut tehnyt. Ja tämän vääräksi osoitetun väitteen perusteella ilmoitettiin, että Summanen on vanha kaunainen jne.

No niin. Nyt off-line. Täytyy jumalauta tehdä muutakin -;)

Nimenomaan. Väitetään jotakin josta voi rivien välistä lukea, että todellisuudessa Summanen on huono häviäjä. Täytyykö väntää rautalangasta. Summasta vitutti; puhui lyhyesti, ei väitteen mukaan kätellyt, poistui kesken paikalta. Eikö tästä ihan normaalisti saa käsityksen, että Summanen oli huono häviäjä menetellessään näin väitteen mukaan. Ainakin minulle jäi sellainen kuva luettuani tarkasti mistä oli kysymys.
 

Carlos

Jäsen
Hyvät veljet,

eiköhän nyt olisi kaikkien aika vetää henkeä, ottaa askel taaksepäin ja todeta että tämä asia ei ole näin suuren riidan aihe.

Minun mielestäni Jatkoajan tyylin kuuluukin olla hiukan värikkäämpi kuin muiden valtamedioiden, ja ajoittainen puolueellisuus paistaa väkisinkin läpi eri kirjoittajien raporteista, mutta so what? Elämässä on muutakin kuin jääkiekko, vaikkei edelleenkään mitään yhtä tärkeää.

En halua ruveta selostamaan kuka olisi oikeassa missäkin suhteessa, totean vain että ottakaa nyt hyvät ihmiset aikalisä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti JanJ
Sivuhuomautuksena totean, että olen nähnyt monta kymmentä lehdistötilaisuutta. Lähes aina niissä kätellään tilaisuuden jälkeen. Ei ennen.

Itse taas olen nähnyt Turussa lähemmäs sata lehdistötilaisuutta ja vajaan tusinan muilla paikkakunnilla. Turussa valmentajat kättelevät lähes aina tullessaan paikalle, mutta muista paikkakunnista en rehellisesti muista. Ehkä tämäkin on joku kotijoukkueen valmentajan tapa?
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Ulosnauraminen

Itse muistan tuon ulosnauramistilanteen hyvin elävästi. Muistan jopa asiasisällön lauseessa, joka ulosnauretulta jäi kesken. Ulosnaurettu (tm) oli sanomassa jotain siitä miten HPK:n pelaajat selvästi provosoivat IFK:n pelaajia koviin otteisiin. Jossain välissä toimittajakunnan hörönauru peitti alleen ulosnauretun sanat, ja tämä postui paikalta ripeästi. Radio Jannen Jouko Jaakkola säikäytti meikäläisen nauramalla mikkiinsä varsin kovaäänisesti. Hetkeen en tajunnut mitä oli tapahtunut, kunnes Joksi ystävällisesti selitti, päästyään takaisin penkille, mitä oli tapahtunut. Että sellaista. Tämä on sitten 100 prosenttisen varma muistikuva.

EDIT: Unhoittui yksi pikkuseikka vielä mainita, eli ulosnauretun nimi. Sehän oli tietenkin Erkka Westerlund.
 
Viimeksi muokattu:

Kippari

Jäsen
Suosikkijoukkue
useampiakin
Jokainen näki ainakin pelin maalit MTV:n Hockey nightista...

Naurettavaa koko tämä "vääristelystä syyttely". Itse pelissä HPK oli pari pykälää Jokereita parempi ja pelasi kaksi erää hyvinkin viihdyttävää taitavaa kiekkoilua. Kolmannessa erässä peli saattoi mennä "pelailuksi", jonka jälkeen Jokerit pääsi iskemään osittain mv Toivosen avustuksella loppuluvuiksi 7-4.

Pelissä HPK oli selvästi parempi, piste. Muu on huuhaata ja muiden turhaa syyttelyä. Sitäpaitsi Jokerit yhä johtaa sarjaa, joten ei pitäisi jokerifanienkaan itkevän.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti mission16W
Turussa valmentajat kättelevät lähes aina tullessaan paikalle, mutta muista paikkakunnista en rehellisesti muista. Ehkä tämäkin on joku kotijoukkueen valmentajan tapa?
Aivan! Turussa muuten meneekin noin, tälläkin kaudella olen siellä istunut ja pari kysymystäkin heittänyt.

Johtunee siitä, että valmentajat tulevat samaa matkaa käytävää pitkin ja istuvat vierekkäin etupulpetissa.

Esimerkiksi IFK:n lehdistötilaisuuksissa valmentajat tulevat omista pukukopeistaan lehdistötilaisuuteen, istuvat eri puolille koroketta ja välissä on vielä haastattelija. Siinä kätteleminen alkuun vaatii mikkijohtojen ja pöytien yli kurkottelemista.
Käytännön sanelemia juttuja siis.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti 51
Miksi Jatkoaika ei sais suosia HPK:ta kun kerran MTV3 saa suosia Jokereita! Minun mielestä kaikkein puolueettomin on Yle!!!!!

Vaikka siksi, että MTV3 on yksityinen yritys, joka tekee mitä haluaa lain sallimissa rajoissa. Katsos se kaupallisuus, talousalueen koko ym., vaikuttavat asiaan.

Myös Jatkoaika saa mielestäni näiden rapottien osalta olla puolueellinen. Tärkeintähän on se, että sen puolueellisuuden tietää ja voi suodattaa pois.

Maikkarillahan on se ongelma, että Jutia lukuunottamatta toimittajat eivät kerro mitä kannattavat. Ei Jutikaan kai kerro, mutta arvaan. Muutenkin voisi medioissa yleistyä semmoinen systeemi, jossa ihmisille kerrottaisiin toimittajien lasien väri. Esim MTV3 voisi legendaarisilla nettisivuillaan pitää jotain omaa sivua joka toimittajalle, jossa olisi pieni vapaamuotoinen kuvaus taustoista ja siinä samalla sitten selviäisi ne rillien väritkin.

Faktassa tulee tietenkin pysyä, josta noin periaatteellisella tasolla kai tässäkin ketjussa on kysymys ja ihan jees kai on, että tästäkin jutellaan.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti 51
Miksi Jatkoaika ei sais suosia HPK:ta kun kerran MTV3 saa suosia Jokereita! Minun mielestä kaikkein puolueettomin on Yle!!!!!
Mitenköhän MTV3 on suosinut Jokereita? Minusta huvittava väite kun joka kerta kun Jokerit on ruudussa, ja mielestän aivan liian usein kotipelissä, pomputetaan Jokereita ja niiden pitäisi hoitaa muka pelit vasemmalla kädellä.
JA:n raporteista toteaisin, olen lukenut kaksi, ensimmäisen ja viimeisen. Täysin turhia kirjoituksia kun näistä otteluiden ketjuista saa kuitenkin sen oikeimman käsityksen minne kirjoittavat molempien joukkueiden fanit ja niistä kun osaa poimia ne maltillisimmat niin saa ihan hyvän kuvan ottelun tapahtumista.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Viestin lähetti hull16

JA:n raporteista toteaisin, olen lukenut kaksi, ensimmäisen ja viimeisen. Täysin turhia kirjoituksia kun näistä otteluiden ketjuista saa kuitenkin sen oikeimman käsityksen minne kirjoittavat molempien joukkueiden fanit ja niistä kun osaa poimia ne maltillisimmat niin saa ihan hyvän kuvan ottelun tapahtumista.
Itse tätä kohua hieman hämmentyneenä seuranneena tulin lukaisseeksi tuon... öööö... mikä hel***ti se nyt olikaan.. .siis raportin tuosta ottelusta.

On pakko myöntää, että eipä niitä ole tullut juuri koskaan luettua, koska yleensä ne ilmestyy sen verran myöhään, että jos otteluissa on jotain maininnan arvoista tapahtunut, niin sen on täältä keskustelualueelta saanut lukea jo ainakin kymmenenä eri versiona.

BTW toimitus: teillähän on varmaan jonkinlaiset statsit noista raporttien lukukerroista, eikö vain? Luetaanko niitä kuinka paljon? Eli kuinka monesti keskimäärin yksi raportti luetaan?
 

Cooley

Jäsen
Cobol on tehnyt itsestään pellen.

En tiedä kuka tämä nimimerkki on, ja siitä vähät välitän, sillä suhteellisen raukkamaisesti kyseinen henkilö on käyttäytynyt tässä threadissa. Kun noin vakavia syytöksiä ja "uhkauksia" heti alkuun latelit, niin saanen huomauttaa sinulle, Cobol, että arvostelusi jatkoajan toimituskuntaa ja toimittaja Miika Peltosta kohtaan on jonkun verran lähempänä herjaus -luokitusta, kuin Peltosen raportissaan esittämät Raimo Summasta koskevat tiedot/väitteet.

Jos todellakin on kyse niinkin pienestä asiasta, kuin siitä, että Raimo Summanen oli vain mukana - ei siis puhemiehenä - kun Jokereiden valmennusjohto viimeksi naurettiin Hämeenlinnassa lehdistötilaisuudesta ulos, niin miksi meuhkaat siitä kuin viimeistä päivää? Ja mitä väärää on siinä, että toimittaja tekee työnsä, eli kirjoittaa siitä mitä näkee ja joskus myös siitä, mitä ei näe, jos ko. toimittaja näkee sen kokonaisuuden kannalta merkittävänä seikkana? Ja jos sinulla todella on Raimo Summasen itsensä kertoma tieto, että mies kätteli Jukka Jalosen, niin miksi et kirjoita suoraan toimitukseen ja pyydä oikaisua?

Käsittämätöntä, että käytännössä tekijöidensä harrastuksena pyörivään sivustoon kohdistetaan noin suuria odotuksia puolueettomasta toiminnasta, kun valtakunnassa on suurempiakin medioita, joiden osalta puolueettomuus on pelkkä unelma. Missä olit Cobol esimerkiksi silloin, kun Hockey Night tässä taannoin käytti n. puolet lähetysajastaan erään helsinkiläisseuran kehumiseen, vaikka samaisena päivänä pelattiin täysi kierros SM-liigakiekkoa, eikä kyseinen joukkue edes pelannut tuolla kierroksella!

Mitä tulee Raimo Summaseen persoonana, niin olen täsmälleen samaa mieltä, kuin nimimerkki Kuznetsov: Hyi olkoon!

Kummaksuttaa sekin, että Suomen kokoisessa kiekkomaassa maajoukkuepestiin riittää vajaa puolitoista kautta päävalmentajana ja tusina käsittämätöntä ja epäurheilijamaista itkuvirttä sekä peliuralla että valmentajakausina...

Jos jatkoajassa on kamala salaliitto Jokereita vastaan (hui!), niin samaa epäilen Summasen maajoukkuepestin taustalla...(ota nyt vielä tämä vakavasti, ja haasta oikeuteen) =P
 
Viimeksi muokattu:

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Cooley
Cobol on tehnyt itsestään pellen.
Jos väität, että Cobol on tehnyt itsestään narrin tai pellen olet joitakin vuosikymmeniä myöhässä ;-)

Ja taas narri on saanut yhden uhrin... Cooley ota rauhallisesti, tätä on liikkeellä.
 
Suosikkijoukkue
H.I.F.K.
Hull16 "Mitenköhän MTV3 on suosinut Jokereita? "

Ja sit vähän faktaa:

MTV3 -> Urheilukanava -> SportFm. Hjallis omistaa kaksi jälkimmäistä, jotka toimivat maikkarin alaisuudessa. Niin eiköhän tossa ole toi suhdepuoli suht kondiksessa.

/Porkkis
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti erpe
Tuo, "ilman korvausta raatavat tyon sankarit" on kuitenkin vähän kulunut puolustus. Kaverit pääsevät niihin otteluihin ilmaiseksi ja näin ollen luovuttavat aikaansa korvausta vastaan Jatkoajalle, jos Kirjoittaminen ei nappaa tuolla palkalla niin voi mielestäni unohtaa sen.

Tuo ei todellakaan ole kulunut puolustus. Tällä kaudella on toki päässyt ilmaiseksi sisään, mutta ei raporttien ja ennakoiden kirjoittaminen aina mitään herkkua ole, välillä siinä pääsee tunteet pintaakin.

Tätä työtä tekisivät samat ihmiset ilman vapaapääsyäkin, ainakin pääosin. Näin tapahtui edellisellä kaudella. Toiminta tapahtuu kuitenkin edelleen pitkälti harrastepohjalta, eikä tämä mikään palkallinen ammatti todellakaan ole. Lisäksi kirjoittajat, eivät ainakaan kaikki, ole mitään journalismin ammattilaisia. Tavallisia faneja, jotka tuovat sitten omaa näkemystään raporteissa esiin, kuitenkin objektiivisesti molempien joukkueiden kannalta.

Tässä tapauksessa on kyllä paljon porua aivan turhaan. Ehkä teksti on lievästi piikittely-tyyliin, mutta pääosin ottelun kulku kerrotaan niin kuin se on tapahtunutkin. Aina ei voi välttää jonkin asteista piikittelyä; vaikka ei olisi tarkoituskaan piikitellä, toisen joukkueen kannattaja ottaa siitä herneen nenään.
 

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Raúl
Tuo ei todellakaan ole kulunut puolustus. Tällä kaudella on toki päässyt ilmaiseksi sisään, mutta ei raporttien ja ennakoiden kirjoittaminen aina mitään herkkua ole, välillä siinä pääsee tunteet pintaakin.

Tätä työtä tekisivät samat ihmiset ilman vapaapääsyäkin, ainakin pääosin. Näin tapahtui edellisellä kaudella. Toiminta tapahtuu kuitenkin edelleen pitkälti harrastepohjalta, eikä tämä mikään palkallinen ammatti todellakaan ole. Lisäksi kirjoittajat, eivät ainakaan kaikki, ole mitään journalismin ammattilaisia. Tavallisia faneja, jotka tuovat sitten omaa näkemystään raporteissa esiin, kuitenkin objektiivisesti molempien joukkueiden kannalta.

Minun mielestäni on kulunut, mutta jos jonkun mielestä ei niin se on OK.
Tuo toisen kappaleen perustelu onkin sitten jo luokkaa parempi, kukaan tuskin odottaa tai haluaakaan saada neutraalia objektiivista raporttia, mutta faktat olisi syytä olla kohdallaan. Tuskin kukaan odottaa myöskään kielellisyyttä täydellisyyttä, koska normaalit koulutetut journalistitkään eivät siihen pysty.

Tähän raporttiin en ota kantaa, koska en ollut katsomassa kätelivätkö herrat vai eivät ja en tiedä kuka on naurettu ulos hämeenlinnasta. Ymmärrän kuitenkin Cobolin suuttumuksen jos hän tuntee tulleensa väärin kohdelluksi.
 

Toimitus

Jäsen
Raportit

Nimimerkki JiVe kyseli statseista.

Mitään keskimääräistä tilastoa ei ole, mutta jokaisesta raportista on kyllä lukukerrat tiedossa. Parhaimmillaan yksittäinen raportti on avattu yli 2000 kertaa. Noin 300-400:sta lähdetään liikkeelle.
Keskiarvo lienee lähempänä tuhatta kuin viittäsataa. Riippuu hyvin paljon ottelusta. Sanomattakin on selvää, että esim. Jokerit-HIFK on eri asia lukijamäärien kannalta kuin moni muu ottelu.

EDIT: Riippuu hyvin paljon myös joukkueesta. Kuten tiedettyä, eniten kirjoittajiakin löytyy IFK:n osalta, joten niin myös lukijoita. Kaksi kertaa on jääty alle tuhannen lukijan ja parhaimmillaan hilkun alle 4000 lukijaa. Mitä pienemmän kaupungin joukkue, sitä vähemmän lukijoita. Ainakin yleistäen.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Cooley
Cobol on tehnyt itsestään pellen.

Kuten hull16 jo totesi, olet pahasti myöhässä. Narrihan tässä on oltu jo yli 20 vuotta.

Jos todellakin on kyse niinkin pienestä asiasta, kuin siitä, että Raimo Summanen oli vain mukana - ei siis puhemiehenä - kun Jokereiden valmennusjohto viimeksi naurettiin Hämeenlinnassa lehdistötilaisuudesta ulos, niin miksi meuhkaat siitä kuin viimeistä päivää?

Kyseessä oli HIFK:n valmentaja Erkkä Westerlund. Kyseessä ei ollut Jokereiden valmentaja Raimo Summanen.

Kun sulla tuo maailma on noin suurpiirteinen, juhlit varmasti pitkään viime kauden mestaruutta. Pelasihan Jokerit muutaman pelin Hämeenlinnassa, joten noilla sun periaatteilla todellisuudessa HPK voitti mestaruuden.
 

Probert

Jäsen
Viestin lähetti PorkkananPurija
"Mitenköhän MTV3 on suosinut Jokereita? "
Ja sit vähän faktaa:
MTV3 -> Urheilukanava -> SportFm. Hjallis omistaa kaksi jälkimmäistä, jotka toimivat maikkarin alaisuudessa. Niin eiköhän tossa ole toi suhdepuoli suht kondiksessa.

Miten MTV3 on mielestäsi käytännössä suosinut Jokereita? Lienee selvää, että liigaa tänä syksynä dominoineen mestari-yhdistelmän otteita on seurattu mediassa suurella mielenkiinnolla. Itse olen ennemminkin ihmetellyt sitä, kuinka tarkasti sen toisen helsinkiläisen joukkueen asioita jatkuvasti mediassa käsitellään. Eikö HIFK saa palstatilaa eniten vai kuvittelenko vain? Ehkä olen väärässä, mutta sen voin kertoa, että esimerkiksi MTV3:n toimituksesta löytyy niitä punaisia rillejä. Sen sijaan Jokeri-rilleihin en ole törmännyt. Ehkä vähän aiheen vierestä, mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää kumpi seura on tänä päivänä suositumpi Hgissä? Siis ihan mutu-mittarilla.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Probert
Itse olen ennemminkin ihmetellyt sitä, kuinka tarkasti sen toisen helsinkiläisen joukkueen asioita jatkuvasti mediassa käsitellään. Eikö HIFK saa palstatilaa eniten vai kuvittelenko vain?

Kyllä minä voisin ainakin väittää näin, ja se johtunee vain ja ainoastaan siitä että meistä riittää aina puhuttavaa. Joukkueella menee aina hyvin, huonosti, tai hyvin huonosti, tai sitten muuten vain sikaillaan, mutta juuri koskaan ei ole mitään kerrottavaa. Eli jos uutiseen saa ympättyä paljon komiikkaa (siis uutinen on komiikkaa), niin tottakai se halutaan painaa lehteen. Vrt. "Kun kuulin Levokarin lähdöstä, hankin Hedbergin korvaamaan hänet". Ja vakavalla naamalla.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Carlos
Kyllä minä voisin ainakin väittää näin, ja se johtunee vain ja ainoastaan siitä että meistä riittää aina puhuttavaa. Joukkueella menee aina hyvin, huonosti, tai hyvin huonosti, tai sitten muuten vain sikaillaan, mutta juuri koskaan ei ole mitään kerrottavaa.

Aivan, yksi IFK:lainen saa kiekon katsomoon, nousee kohu, josta ei ole vieläkään savu hälventynyt. Tosiasiassa kyseinen sika-veljessarjan esikoinen (?) halusi lahjoittaa muiston pelistä tälle katsojalle.

Sinäänsä jännä juttu, kun lähes jokaisessa matsissa niitä kiekkoja lentelee sinne katsomon puolelle, mutta kukaan muu ei ole päässyt lehtien otsikkoon tappamismielessä. Viimeksi HIFK-Tappara pelissä, Miska Kangasniemen laukoma kiekko meni omalta b-pisteeltä niin suoraan jonnekin A2-katsomon seutuville, ettei sitä millään jääkiekkotaitoja omaavalla kaverilla voi luonnehtia vahingoksi. Ja viimeisenä niittinä tämä kyseinen pelaaja menee vielä tuulettamaan kyseistä vetoa maila ylhäällä keskiympyrään, vaikka katsomossa saattoi olla ruumiita.

Älkää ottako vakavasti.

Cobol ehkä laittoi aika rankan alun, mutta ymmärrettävää jos häntä otti asia päähän. Tilanteessahan on kuitenkin ollut eri henkilö, vieläpä eri joukkueen valmentaja, joten kyseinen toimittajakin voisi heittää ihan rennosti "Sorry, Cobol, my mistake. Muistin asian/henkilön väärin". Nyt täällä yritetään vaan kaivaa Cobolin tekstistä jotain millä tämä juttu saataisiin kasattua jollain tapaa hänen syyksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös