HPK-JOK: kuinka paljon voi vääristellä raportissa?

  • 27 225
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

piikki

Jäsen
Re: Re: Re: HPK-JOK: kuinka paljon voi vääristellä raportissa?

Viestin lähetti cobol
Niin, tämä on nyt sitä itseään. Kyse ei ollut Summasesta. Tarkistin asian Summaselta itseltään. Hän kertoi sen, että tapahtuma on todellinen, hänkin tietää sen. Mutta kyseessä oli toinen valmentaja. Ei siis Raimo Summanen.

Nyt taitaapi olla Pokin vuoro kaivaa esiin toimittaja joka väittää jotain muuta. Näihän Pokki lupasit. Voisit lainata jotain julkisuuden henkilöö jollon tästä tulisiki varsin mielenkiintone väittely. Cobol tais mennä ainaki tilapäisesti johtoo aika kovalla jutulla.

Tuli muuten sellainenki mieleen ettet vaan Cobol ole Summanen. Se selittäis paljon :D

Olet tai et nii aika pienestä jaksat nyt vääntää. Toinen väitetty virhehän tais tulla kumottua tossa jo ja sitä et ainakaan kiistäny.

Jos todella kävit Summasen kanssa keskusteluu niin miten se muuten meni?

Cobol: Onkos sut koskaan naurettu ulos lehdistötilaisuudesta Hämeenlinnassa?

Raimo: Ei ole

Cobol: Kiitti


Tolla varmaan kokonaa keksityllä jutulla tulee lähinnä ajettuu kahta asiaa takaa. Mistä me voidaan tietää että olet puhunut Raimon kanssa. Toinen juttu onkin sitten et jos näin on oikeesti käyny ja mä haluun uskoo sua. Et mistä me tiedetään ettei Raimo tullu vähän puhuneeks muunneltua totuutta. Mä en ainakaan ite mainostais kyseistä tapahtumaa :D

Tämähän alkaa melkein muuttua jo mielenkiintoseks. Nyt nähdään miten voi todistaa jotain netin kautta vai voiko. Tästähän voi tulla hieno ennakkotapaus. Ennakkoasetelmat lupaa mielenkiintosta jatkoselvittelyy. Jännittävää.

Mut kohta alkaa lätkämatsi. Se on oikeesti mielenkiintosta.

edit: Typoja noita bittiavaruuden satiaisii tuli taas vähän tapettuu. Mut antaa ny joittekin kukkiaki tekstissä. Parempi siellä kun ...
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti pokki
Se on nimenomaan ollut Raimo Summanen, jolla toimittajat puhkesivat Hämeenlinnassa nauramaan. Tämän vuoksi hän ei loppukaudella Hämeenlinnassa haastatteluihin ilmestynyt ja sitä monta kertaa itsekseni silloin naureskelin.

Olet väärässä. Et ollut paikalla, mutta Raimo Summanen oli. Ja Raimo Summanen tietää itse sen, mitä tapahtui. Westerlund hoiti tuohon aikaan vastuuvalmentajan pestiä Jokereissa, joten Summasta et senkään vuoksi nähnyt sen kauden muissa presseissa Hämeenlinnassa.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Re: Re: Re: Re: HPK-JOK: kuinka paljon voi vääristellä raportissa?

Viestin lähetti piikki
Nyt taitaapi olla Pokin vuoro kaivaa esiin toimittaja joka väittää jotain muuta. Näihän Pokki lupasit. Voisit lainata jotain julkisuuden henkilöö jollon tästä tulisiki varsin mielenkiintone väittely. Cobol tais mennä ainaki tilapäisesti johtoo aika kovalla jutulla.

Näin teenkin. Valitettavasti hoidan tämän asian cobolin kanssa yksityisviestein. Voidaan sitten julkistaa tulos myöhemmin teidän iloksenne.

Cobol on varmasti soittanut Ramille, sen verran tiedän miehen taustoja. Sitä on aivan turha epäillä. En kuitenkaan ymmärrä miksi Rami välttelee totuutta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: HPK-JOK: kuinka paljon voi vääristellä raportissa?

Viestin lähetti piikki
Jos todella kävit Summasen kanssa keskusteluu niin miten se muuten meni?

No se on meidän eli mun ja Summasen välinen ykstyisasia. Mutta voit luottaa siihen, että tämä keskustelu käytiin tänään.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: HPK-JOK: kuinka paljon voi vääristellä raportissa?

Viestin lähetti pokki
. En kuitenkaan ymmärrä miksi Rami välttelee totuutta.

Ei pidä paikkaansa. Usko jo, että kyseessä oli Westerlund.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Cobol peräänkuulutti Jatkoajan ja SM-liigan yhteistyötä. Tuon työn hedelmät, myös raportti HPK-Jokerit-ottelusta, löytyvät SM-liigan sivuilta. Jatkoajan omat raportit ovat oma asiansa, SM-liigalle tehtävät raportit toinen asia.

EDIT: Typo
 
Viimeksi muokattu:

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi Jatkoaika ei sais suosia HPK:ta kun kerran MTV3 saa suosia Jokereita! Minun mielestä kaikkein puolueettomin on Yle!!!!!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Re: Re: HPK-JOK: kuinka paljon voi vääristellä raportissa?

Viestin lähetti erpe
Tuo on kanssa aika mielenkiintoinene pointti, Kuka käskee lukea. No eipä kukaan, mutta olettaisin, etta tarkoituksena olisi tehda hyviä raportteja (99.5% niitä ovatkin) ja lukijoilla on myös oikeus sellaisia vaatia. Suostutaanko vaatimuksiin on tietysti aivan toinen juttu sillä tässä tapauksessa uhkauksella en enää koskaan lue sivustoa, on paljon pienempi vaikutus kuin en enää koskaan tilaa tätä lehteä.

Yksi mielenkiintoinen pointti on myös se, että millä perusteella kukaan voi täällä vaatia mitään. Jos ostan Iltalehden, voin maksavana asiakkaana vaatia tasapuolista näkemystä SM-liigasta, mitä en sivumennen sanoen tule saamaan. Jatkoajan tapauksessa en lähtisi kovasti mitään "vaatimuksia" esittämään. Kaiken lisäksi käsittääkseni jokaisella joukkueella on "oma" toimittajansa, joten siinä suhteessa tilanne on kaikille sama. Näin ei ole monen muun median tapauksessa. Raportin hyvyys tai huonous sen sijaan ei ole mikään absoluuttinen määre, joten jokaisella on oikeus arvioida se itse. Tavoittena on varmasti tehdä hyviä raportteja, mutta tokkopa se millään vaatimuksilla muuttuu.

Toisaalta jos Hämeenlinnassa pääsee istumaan 6 eurolla niin olen erittäen kateellinen.
Ok, laitoin tuohon hätäpäissäni opiskelijoiden seisomapaikkahinnan. Se ei kuitenkaan ollut pointti vaan se, että tuskin sitä kukaan rahan takia tekee.

Enkä sitä paitsi ymmärrä, miksi pitäisi maksaa enemmän siitä, että pääsee istumaan ;) Itsekin pääsisin jokaisessa pelissä istumaan ns. "parhaille paikoille", mutta valitsen silti ne parhaat paikat. Tämähän siis ei liittynyt itse asiaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hiuksenhieno, mutta selvä ero

..on mielestäni Jatkoajan raportilla ja puheenvuorolla Jatkoajan keskustelupalstalla. Olen itse tehnyt haastatteluja Jatkoaikaan (Suhonen, Matikainen) ja otteluraportteja SM-liigan Kiekkokanavalle Jatkoajan auktorisoimana ja näin ollen Jatkoajan edustajana tuolloin.

Minulla on ainakin, olkoon sitten minun vikani, aika kieli keskellä suuta, kun kirjoitan JA:n "viralliselle" puolelle jotain. Virallisella puolella tarkoitan raportteja ja haastatteluja. Ne ovat juttuja, joita kaikilla keskustelupuolen kirjoitusoikeuden omaavilla ei ole lupa kirjoittaa, joten pidän sitä jonkinmoisena luottamuksen osoituksena, että virallisellekin puolelle pääsee kirjoittamaan. Niinpä mesoan vähemmän raporteissani ja pyrin olemaan jollain mittarilla puolueetonkin. Tietenkin olen HIFKin mies henkeen ja vereen, mutta en saa hirveitä kicksejä vastustjien nöyryyttämisestä. Siis raporteissa, keskustelupuolella kylläkin! Keskustelupalstalla olen sataprosenttisella mielihyvällä "puusilmäinen väkivaltakiekon apostoli" (ilmaisu on tullut minulle yv:nä, loistavaa ja kiitos:)) JHag ja tuuttaan ihan fiiliksellä ajatuksiani Suhosesta, Tapparan kahvaamisesta, Nicce Hedbergistä, Roman Vopatista, AJ Niemestä ja muusta, mikä minua henkilökohtaisesti kiinnostaa/kiihottaa/vituttaa.

Kun menen tsekkaamaan otteluraportin, odotan ainakin henkisesti erilaista otetta kuin keskustelupuolella. Raportithan, jotka luen aina ja kaikki, palvelevat nimenomaan meitä, jotka emme olleet paikalla. Näin ollen pidän itse enemmän raporteista, joissa ei ole vain yksi näkökulma koko ajan.

JA:n raportit ovat niin tasokkaita, samoin kuin useat keskustelupalstan jutut, että ne kelpaavat nykyään lähes sellaisenaan "oikeillekin" medioille. Minusta se on paras kiitos mitä voi saada - paskaa ei plagioida (poislukien Mikko Alatalon sävellystyö).

Itse ottelussa HPK-Jokerit, puhumattakaan sen lehdistötilaisuudesta, en ollut, joten enpä voi oikein kommentoida raportin oikeudellisuutta ja paikkansapitävyyttä. Mutta kovin puolueettomaksi ei tuota raporttia voi parhaalla tahdollakaan sanoa. Tämähän ei tarkoita sitä, että kielenkäytössä tai sujuvuudessa olisi ollut toivomisen varaa. Päinvastoin. Kynä lensi mallikkaasti, mutta paikoitellen hieman....öh....ohi aiheen? Makuasioitahan nämä ovat, mutta minua tuo hieman häiritsi. Keskustelupalstan puolella minua ei häiritse mikään. Eivät edes 200 kilsan päästä ottelutapahtumia kommentoineet. Niillehän pääsee vetämään takaisin vastapalloon.

Näin HIFK-näkökulmasta. Ja muistattehan, että ei Tappara kahvannnut oikeasti, me vain suurentelimme.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Silläkin uhalla, että muut HPK-kannattajat suivaantuvat, on pakko tässä kuka naurettiin ulos keskustelussa asettua Cobolin kannalle.

Kuuntelin itse ko. haastattelutilaisuuden radiosta. Kyseessä oli HPK-IFK matsi silloin kun Erkka "Erkka" Westerlund ja Raimo "Psyko" Summanen olivat Stadin kingien valmentajatiiminä. Lehdistötilaisuudessa tappion suivaannuttama Westerlund alkoi tilittää toimittajille jotakin Kerhon ikävästä pelitavasta kun paikalla olleet toimittajat puhkesivat ns. röhönauruun. Westerlund poistui paikalta sanomatta sen enempää.

Tietysti en tiedä oliko myös Summanen paikalla, ainakaan hän ei puhunut mitään jos oli.

Ai niin, toimittajat nauroivat siksi, että IFK:n pelaajat olivat ko. pelissä sikailleet jopa kyseisen kauden pelityylin huomioon ottaen tavanomaista enemmän ja vain ihme pelasti useamman HPK:n pelaajan lasarettireissulta. Niinpä ennakko-odotuksena oli, että Teisa Räsänen alkaa tilittää IFK:n vaarallisista otteista, mutta kun sen tekikin Westerlund, petti kaikilla pokeri.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Jussih
Kuuntelin itse ko. haastattelutilaisuuden radiosta. Kyseessä oli HPK-IFK matsi silloin kun Erkka "Erkka" Westerlund ja Raimo "Psyko" Summanen olivat Stadin kingien valmentajatiiminä. Lehdistötilaisuudessa tappion suivaannuttama Westerlund alkoi tilittää toimittajille jotakin Kerhon ikävästä pelitavasta kun paikalla olleet toimittajat puhkesivat ns. röhönauruun. Westerlund poistui paikalta sanomatta sen enempää. .

Näin juuri. Eli Jatkoajan raportin kirjoittanut henkilö vääristää totuuden täysin ja kaataa täyslastin tyyliin "ei ole toipunut vieläkään vanhoista kaunoista" Summasen niskaan.
 

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
???

Onko tällä Summas- episodilla ja hänen nauramisesta pihalle jokin kokonaisuuden kannalta ratkaiseva merkitys. Jos Cobol on oikeassa niin virhe ei ole mikään suuri joten ihmettelen todella sen saamaa huomiota. Jotenkin tästä jää sellainen kuva, että enemmän vituttaa itse Jokereiden huonot otteet kuin Summasen Ramiin liittyvät väärät tiedot. Summaselle taitaa olla yksi hailee mitä mieltä hänestä kukin on. Tälläisen käsityksen olen ainakin itse saanut miehestä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: ???

Viestin lähetti holvius
Onko tällä Summas- episodilla ja hänen nauramisesta pihalle jokin kokonaisuuden kannalta ratkaiseva merkitys. Jos Cobol on oikeassa niin virhe ei ole mikään suuri joten ihmettelen todella sen saamaa huomiota.

Täysin perättömän tiedon levittäminen otteluraportista jostain henkilöstä tyyliin ensin täysin perätön tieto ja sitten sen perusteella täysin perätön johtopäätös on ainakin minusta sitä luokkaa, että pienemmästäkin on täällä mekkaloitu. Ja oikeussaleissa saatu rapsuja.

Jokereiden valmentajalle ja pian Suomen maajoukkueen päävalmentajalle ei varmasti ole ihan yksi ja sama, mitä hänestä julkisuudessa kirjoitetaan. Varsinkin kun kirjoitetaan täysin paskaa.
 

Toimitus

Jäsen
Päätoimittajan vastine

Vastaan kohta kohdalta esitettyihin väittämiin seuraavassa:

1. Jatkoajan toimituksen tietyt jäsenet ovat masinoineet kampanjan Raimo Summasta vastaan.

- En tiedä mihin julkaistuihin artikkeleihin näkemyksesi perustuu, mutta voin aivan sataprosenttisella varmuudella vakuuttaa, että Jatkoajan toimituksessa ei ole koskaan ole ollut vallalla mitään salaliittoja tai kampanjoita ketää kohtaan. Jos näkemyksesi perustuu vain tähän yhteen otteluraporttiin, niin olet heikolla pohjalla; jos taas kyseessä ovat muut artikkelit, niin toivoisin sinun esittävän nämä kohdat.

Mitään kampanjoita EI ole olemassa. Allekirjoittanut korkeintaan yrittää vakuuttaa kaikki siitä, että Juhamatti Yli-Junnila on yksi Suomen lupaavimmista jääkiekkoilijoista :-)

2. Jatkoajan ja SM-liigan välinen yhteistyö.

- Jatkoaika toimittaa SM-liigan verkkosivuille otteluraportit. Piste. Yhteistyöhön ei liity mitään muuta eikä siinä ole mitään ehtoja. Jatkoaika päättää täysin itsenäisesti omasta toimituksellisesta linjastaan eivätkä siihen vaikuta yhteistyösopimukset. Tietystikään emme halua ns. mokata itseämme tärkeiden tahojen edessä, mutta se on hyvin pieni sivujuonne toimituksellisessa linjassamme. Jatkoajan toimituksen ja SM-liigan välillä ei ole ollut minkäänlaista keskustelua siitä, mitä Jatkoaika saa omissa artikkeleissaan kirjoittaa.

3. Summanen / ulosnauraminen.

- Toimittaja Peltonen väittää, että näin on tapahtunut ja on jo hankkinut kyseiselle tapahtumalle todistajia Hämeenlinnan pitkäaikaisesta toimittajakaartista. Nimimerkki cobol puolestaan on kysynyt asiaa Summaselta, joka kieltää tuollaisen tapahtuman. Itselläni ei ole varmaa muistikuvaa ko. tapahtumasta liittyen siihen kumpi valmentajista se oli. Ellei sitten puhuta eri asioista.

Minä en tuosta kommentista saa "todella herjaavaa" sitten millään ilkeellä, vaikka se ei pitäisikään paikkaansa. Tällöin kyseessä olisi toimittajan inhimillinen muistierhe, joka on kyllä täysin sallittavaa. Mikäli tuollaisen episodin paikkansapitämättömyys saadaan todistettua, niin kyseinen kohta poistetaan otteluraportista. Mikäli taasen episodi todistetaan toisin päin, niin oletan, että kohdistat julkisen anteeksipyynnön toimittaja Peltoselle, sillä on ollut hyvin lähellä ettetkö olisi julkisesti syyttänyt häntä rikoksesta.

4. Kättely

- Itse en kättelyä nähnyt, en myöskään nähnyt etteivätkö valmentajat olisi kätelleet. Ilmeisesti toimittaja Peltonen ei kättelyä myöskään nähnyt ja sen vuoksi näin kirjoitti. Kyseessä oleva virhe on Jatkoajan raportista korjattu.

--------------

Muita seikkoja:

5. Kyseisen raportin puolueellisuus

- Luin ko. jutun useampaan otteeseen läpi. Raportissa kerrottiin ottelutapahtumat juuri kuten ne tapahtuivat. Toki HPK-maaleihin uhrattiin enemmän millimetrejä ja ylisanoja kuin Jokereiden osumiin, mutta on myös huomattava, että Jokerit teki Nemirovskyn osumaa lukuun ottamatta ns. räkämaaleja, kun taas Pallokerhon osumat syntyivät pääsääntöisesti taitavien suoritusten jälkeen.

Ainoa puolueellisuutta osoittava kappale oli A-J Niemen tilannetta kuvannut kappale. Ja siinäkin kuvattiin kyseinen tapahtuma prikulleen niin kuin se tapahtui. Sen poimiminen erilleen toki oli HPK-väritteistä, mutta aivan perusteltua, koska edellisessä HPK-Jokerit-ottelussa nähtiin samanlainen tapahtuma eri seuraamuksin.

Jokerit oli huonoimmin liikkuva joukkue, joka Rinkelinmäellä on tällä kaudella nähty. Ainoa henkilökohtaisella suorituksellaan kehuja ansaitseva pelaaja oli Tomi Mäki ruhtinaallisella neljän vaihdon peliajalla. Jatkoajan toimituksellisen linjan yksi peruskiviä on se, että asiat voi sanoa niin kuin ne oikeasti ovat. Eilisestä ottelusta olisi voinut kirjoittaa, että Jokerit taistelivat hyvin, mutta eivät pysyneet HPK:n kyydissä mukana. Todellisuudessa vierailija oli kuitenkin todella huono ja HPK olisi erilaisella motivaatiolla voinut mässäillä tulokseksi aivan erilaiset lukemat.

Muista ketjussa esille tulleista asioista onkin keskusteltu jo useaan otteeseen aiemmin ja olen tällöin ilmaissut mielipiteeni niiltä osin.

Sitä en kyllä ymmärrä miten tässä on saatu Max Kenigistä Eric Lindros. Yhdestä (tai kahdesta) hyvin pienestä inhimillisestä virheestä on tehty lähes valtakunnansyyttäjälle vietävä rikosjuttu.

Terveisin,

Matti Liljaniemi
Päätoimittaja
Jatkoaika.com
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Otetaas nyt Flo asiat asioina, jookos?

Nostin esille kaksi ottelurapostista kaksi asiaa, en muuta. Asiat olivat ja ovat:

1) Ottelun lehdistötilaisuus oli taas kerran myrkkyä Raimo Summaselle. Hän ei ole vieläkään saanut kurottua vanhoja haavoja umpeen, kun hänet aikoinaan naurettiin tilaisuudesta ulos.

Yllä olevassa kohdassa mikään ei pidä paikkaansa. Kaikkein pahin on väite siitä, että Raimo Summanen olisi aikoinaan naurettu tilaisuudesta ulos. Tällaista ei ole koskaan Summaselle tapahtunut.

2) Tiistainakin Summanen pyrki olemaan erittäin vähäsanainen ja heti kommenttien annon jälkeen hän poistui tilaisuudesta edes kättelemättä ritareiden valmentaja, Jukka Jalosta.

Summanen ja Jalonen kättelivät 100 % varmuudella. Se tapahtui kun miehet tulivat tilaisuuteen. Summanen vastasi kaikkiin kysymyksiin. Sen jälkeen hän poistui.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Koska asiassa on selviä erimielisyyksiä minun ja cobolin välillä, päätin poistaa kyseisen kohdan raportistani. Näin ollen tämänkin välikohtauksen voi pikkuhiljaa kuopata ja keskittyä tulevaan.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti cobol
Otetaas nyt Flo asiat asioina, jookos?

Flo?

Nähdäkseni olet saanut vastineen Jatkoajan päätoimittajalta, Matti Liljaniemeltä.

Enää pitäisi tietää, kuka on Flo...
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kun tuleva maajoukkueen valmentaja puhuu medialle paskaa ja teilaa julkisesti pelaajia eikä kunnioita kollegoja, niin minulle on aivan sama mitä hänestä kirjoitetaan. Vaikka sitten paskaa. Suomessa ei ole toista liigavalmentajaa, jota arvostaisin yhtä vähän persoonana. Miehen käytös on tämänkin kauden aikana ollut niin totaalisesti perseestä, että todellakin alkaa olemaan mitta täynnä. Kaiken huippu oli se, kun mies meni julkisesti sanomaan kuinka kauan Tommi Santala on jo pelannut "puolisikaa". Sehän alkoi Summasen mielestä juuri samana päivänä, kun mies lähti Jokereista. Voiko asiaa enää läpinäkyvämmin ilmaista?

L a p s e l l i s t a.

Hämeenlinnassa Summanen muistetaan lisäksi ääliömäisistä kommenteistaan, jotka edesauttoivat häntä saamaan pelikieltoa liigalta sekä lehdistölle itkemisistä jo peliuran aikana. Muistan edelleen kuinka tämä tyyppi itki paikallisessa lehdistössä kuinka Kivelän kanssa on kiva pelata, mutta vain silloin kun Peltola ei ole mukana. Vielä olisi juttuja kaverista, mutta antaa olla. Onneksi kyseinen tapaus poistuu liigasta. Hyi helvetti.
 

Toimitus

Jäsen
Kuten todettua, niin kukaan Flo ei ole tähän ketjuun mitään kirjoittanut.

1. Toimittaja Peltosella oli omat todistajansa ja sinulla, cobol, omasi. Koska asiassa ei täten ollut mitään yksiselitteistä totuutta, niin mitään ei myöskään tehty. Nyt Peltonen on kuitenkin päättänyt kohun laimentamiseksi poistaa kyseisen kohdan otteluraportista.

2. Näin todettiin ja ko. kohta poistettiin. Mitä vielä räksytät?

3. Nostit esille paljon muutakin kuin pelkästään nuo kaksi kohtaa. Lue avausviestisi, jossa syytät minun päätoimittamaani verkkolehteä Summasta vastaan masinoidusta kampanjasta. Vaadin tällaisesta todisteita, kun kerran julkisesti tuollaisia syytöksiä esität.

4. Edellisen viestin kohdan viisi (5) vastaus ei ollut kohdistettu sinulle vaan muille tähän ketjuun kirjoitetuille ja siksi se oli erotettu alkuosan tekstistä.

Matti Liljaniemi
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Viestin lähetti cobol
Summanen ja Jalonen kättelivät 100 % varmuudella. Se tapahtui kun miehet tulivat tilaisuuteen. Summanen vastasi kaikkiin kysymyksiin. Sen jälkeen hän poistui.

Hienoa Cobol oletkin aina ollut yhtä hyvä prosenttiesi kanssa vrt Tuomo Ruutu. Ei pelannut muuten eilen Rinkelillä. Onko loukkaantunut?

Mutta onhan se kauheata kun suurta ja mahtavaa Jokeri laumaa joku uskaltaa kritisoida.
Vittu antakaa se kannu noille pelleille. Lopetetaan koko paska.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Toimitus
[
1. Toimittaja Peltosella oli omat todistajansa ja sinulla, cobol, omasi. Koska asiassa ei täten ollut mitään yksiselitteistä totuutta, niin mitään ei myöskään tehty. Nyt Peltonen on kuitenkin päättänyt kohun laimentamiseksi poistaa kyseisen kohdan otteluraportista.

Peltosella ei ole ensimmäistäkään todistajaa. Toiseen suuntaan kyllä löytyy. Esimerkiksi Jussi (HPK) ja Raimo Summanen (Jokerit).

2. Nyt Peltonen on kuitenkin päättänyt kohun laimentamiseksi poistaa kyseisen kohdan otteluraportista. Näin todettiin ja ko. kohta poistettiin. Mitä vielä räksytät? .

Eli ensin kirjoitetaan paskaa ja kun siitä jää kiinni, niin vika onkin mun. Kas kut et tarjoa kompromissina sitä, että jos mä tarjoan kaljat koko Jatkoajan toimitukselle, saan joskus anteeksi.

3. Nostit esille paljon muutakin kuin pelkästään nuo kaksi kohtaa. Lue avausviestisi, jossa syytät minun päätoimittamaani verkkolehteä Summasta vastaan masinoidusta kampanjasta. Vaadin tällaisesta todisteita, kun kerran julkisesti tuollaisia syytöksiä esität.

Höpö-höpö. Täyttä skeidaa koko väitteesi. Kirjoitin tasan tarkkaan, että (suora lainaus) "Eräiden henkilöiden Jatkoajassa masinoima..." Jokainen lukutaitoinen tajuaa, että tuossa ei väitetä M Liljaniemen päätoimittamaa verkkolehtea Summasta vastaan masinoidusta kampanjasta. Koita nyt lukea ensin ja kommentoida vasta sitten!
 
Viimeksi muokattu:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
k
 
Viimeksi muokattu:

Toimitus

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Peltosella ei ole ensimmäistäkään todistajaa. Toiseen suuntaan kyllä löytyy. Esimerkiksi Jussi (HPK) ja Raimo Summanen (Jokerit).

Eli ensin kirjoitetaan paskaa ja kun siitä jää kiinni, niin vika onkin mun. Kas kut et tarjoa kompromissina sitä, että jos mä tarjoan kaljat koko Jatkoajan toimitukselle, saan joskus anteeksi.

Höpö-höpö. Täyttä skeidaa koko väitteesi. Kirjoitin tasan tarkkaan, että (suora lainaus) "Eräiden henkilöiden Jatkoajassa masinoima..." Jokainen lukutaitoinen tajuaa, että tuossa ei väitetä Flon päätoimittamaa verkkolehtea Summasta vastaan masinoidusta kampanjasta. Koita nyt lukea ensin ja kommentoida vasta sitten! [/B]
Kyllä Peltosella vaan ainakin äskettäin vielä oli todistajana esimerkiksi Hämeen Sanomien pitkäaikainen toimitussihteeri, joka oli henkilökohtaisesti paikalla tuolloin.

Paskankirjoittaminen ja inhimilliset virheet ovat mielestäni kaksi hyvin eri asiaa. Jos toimittajalla on täysin varma muistikuva, että Summanen naurettiin ulos, niin ei se silloin ole paskankirjoittamista. Jos toimittaja sen sijaan tietäisi, että tuo ei pidä paikkaansa, niin silloin asia olisi selvä. Saat ihan vapaasti tarjota kaljat, ilmoita vaan missä - tällä sovittu.
Olen aiemminkin yrittänyt puuttua Jatkoajan raportoinnin pahimpiin vääristelyihin, mutta tällä kertaa asiasta on jo syytä avata oma ketjunsa. Eräiden henkilöiden Jatkoajassa masinoima kampanja Jokereiden valmentaja Raimo Summasta vastaan on saanut jo sellaisia piirteitä, että ne on syytä nostaa laajempaankin käsittelyyn. Näin varsinkin nyt kun Jatkoaika on yhteistyössä SM-liigan kanssa.
Luepa tuo teksti hitaasti ja rauhallisesti. Ensimmäisessä lauseessa puhutaan Jatkoajan raportoinnista ja sen pahimmista vääristelyistä. Eli minulle suunnattu, eikö? Viimeisessä lauseessa puhutaan liigayhteistyöstä. Minulle suunnattu, eikö? Olisiko minun syytä siis uskoa, että tuo toinen lause on täysin sitä edeltäviin ja seuraaviin lauseisiin liittymätön ja irrelevantti välipointti. Ehei, ei suinkaan. Seiso nyt sinäkin sitten sanojesi takana, kun tuollaista scheissea kerran suollat.

Matti Liljaniemi
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin...

Voin sanoa suoraan Roman ,minä olin yksi joka oli antamassa tietoa Ruudusta,sillä siinä vaiheessa kaikki näytti siltä,että Ruutu pelaa Jokereissa ja varmuus oli noin99 mutta maailma muuttuu.. ja tekee mieli kysäistä Missä oli Vujtek eilen? ai tsekeissä?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Re: niin...

Viestin lähetti liigajyrä
Voin sanoa suoraan Roman ,minä olin yksi joka oli antamassa tietoa Ruudusta,sillä siinä vaiheessa kaikki näytti siltä,että Ruutu pelaa Jokereissa ja varmuus oli noin99 mutta maailma muuttuu.. ja tekee mieli kysäistä Missä oli Vujtek eilen? ai tsekeissä?

off-topic, mutta eräs (ennen) kunnioitettu tsekkiläinen verkkosivusto uutisoi Vujtekin paluun varmaksi. Kyllähän sinä tiedät että tuollainen nostaa "hypeä". Jälkeenpäin kyseinen verkkosivusto korjasi vierheensä. Tuomo Ruudun jokeri pestistä ei taas tainnut mikään uutislähde virallisesti kertoa. Että sikäli. Kirjoitin tämän vain siksi että ymmärrätte, miksi "hypetettiin" VV:n paluusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös