Itse kommentoin tapausta ainoastaan Tulosruudusta näkemäni raportin perusteella.
Sitä ei näkynyt mistä jäähy tuli. Rönn on paska tuomari, mutta ei tuossa Tonyn reaktiossa ollut mitään järkeä. Veikkaan että mies on hieman turhautunut omaan viimeaikaiseen tehottomuuteensa ja se oli osasyy tähän purkautumiseen. Ulosajo oli liigan linjan mukainen tuomio. Se kuitenkin omalla tavallaan plussa, että on tunnetta pelissä, mutta ei tietysti hyvä että se näin tulee esiin.
Roskiksen heitto oli typerä temppu, josta pitää vastata, mutta varmasti Tony ei sillä tarkoittanut kehenkään osua, oli vain huolimaton. Hänhän viskasi sen kääntyessään. Selkeää huolimattomuutta. Onneksi mies tajusi paikata mitä paikattavissa on katsomalla miten uhrille kävi. Hyvä jos selvisi tikeillä kuten Tulosruutu kertoi.
Pelikielto. Sitä nyt tulee varmasti enemmän kuin se yksi, mitä Shedden sanoi. En muista paljonko Nickerson sai omasta rinkelinmäkiepisodistaan, mutta enemmän tulee, koska nyt tapahtui jotain. Oma veikkaukseni on, että Tony ei enää runkosarjassa pelaa, toive on että kielto olisi vain 2-3 peliä.
Kaikkiaan valitettava episodi eikä tämä tietysti tee hyvää Tonyn maineelle. Toisaalta ei mua kiinnosta, vaikka maaseudulla vihattaisiin kaikkia IFK-pelaajia. Itse odotan että Tony kärsii rangaistuksensa ja palaa sitten entistä ehompana pleijareihin. Seura ja fanit seisovat hänen takanaan. Tekoa ei voi puolustella, mutta omaa kaveria ei hylätä. Kyllä tämä tästä.
Runkosarjan kakkossijasta tulee nyt kova kamppailu. Tänään oli ollut paikka ottaa kaulaa. Meillä on helpohko loppuohjelma, mutta tiukkaa tekee.
Joku voisi kertoa Rönnin suoriutumisesta aside tämä Tony-case. Yhtään en ylläty, jos mies on ollut jälleen täysin paska.