Hjallis kirjaili blogiinsa juttuja Jokereiden 50-vuoden matkasta. Ihan normaalia Hjallista muuten, mutta pari viimeistä lausetta saivat ainakin mulle pienen pelon perseeseen.
Mitään muutahan tuo ei voi tarkoittaa, kuin että enemmistöosuuden myymistä harkitaan. Se olisi melkoinen mullistus, sillä Harkimo on omistanut Jokerit kauemmin kuin minä olen tätä palloa tallannut. Olisi todella erikoinen fiilis jos seura jatkossa henkilöityisi johonkin toiseen omistajaan.
Ei siitä edes ole kauaa kun Hjallis sanoi ettei halua eikä poikiensa vuoksi edes voisi myydä enemmistö-osuuttaan ja uusi KHL-diilikin tehtiin vastikään. Koko osuuden myymisessä venäläisille ei oikein olisi mitään mieltä ja kuka suomalainen homman voisi ottaa johtaakseen? Tarvitaan sekä aika paljon pääomaa, että intohimoa lajia ja seuraa kohtaan. Teemullakin on elämä jenkeissä niin mitä se Jokereilla tekisi.
Toivotaan että tää oli taas näitä Hjalliksen hetkellisiä ajatuksia, joita hän suorapuheisena tykkää heittää avoimesti ilmoille. Pojat puhuu sen sitten taas ympäri niin kuin aina ennenkin.
Ehkä kapula siirtyy seuraavalle sukupolvelle.