Tuo Jarvan video oli kyllä mahtava. On tuntunut, että sen katsottuani olen wassuun saanut paremmin otetta. Viime lauantaina kun hiihdin Petikossa, siellä oli joku jamppa pitämässä hiihtokoulua. Kysyin, että onko lisää tilaisuuksia osallistua. Ei ollut ikävä kyllä. Seuraavan kerran kun ohitin kurssilaiset loivassa nousussa, tuo opettaja huikkasi, että "ihan hyvältä toi sun wassu näyttää".
En tiedä onko kukaan koskaan sanonut minulle mitään noin kaunista.
Kuitenkin on ollut olo, että joku mättää. Juuri tuo liian nopea kantilleen kääntyminen ehkä, josta myös
@iibor mainitsi. Onnistuin varaamaan Electrofitin tekniikkakurssille vikan paikan tiistaiksi. Olihan sitä korjattavaa juu, kuokassa, mogrenissa ja wassussa kaikissa.
Ei ne ongelmat tietenkään kerrasta korjaantuneet, mutta sain kyllä hyviä vinkkejä. Kurssin vetäjä opasti kyllä oikein hyvin. Ehkä paras mahdollinen tapa aloittaa hiihtoloma tuollaiselle kurssille osallistuminen. Hymiö.
Tänään piti aamulla lähteä hiihtämään vapaata, mutta kylmyyden takia vaihdoin pertsaan, joka tietysti on aina mukavaa. Iltapäivällä käytiin tyttären kanssa kiertämässä Paloheinän latuja, minä luistelukamoin. Ehkä tuolta kurssilta jotain oli tarttunut, mutta ainakin keli ja ladut olivat niin mahtavat, ettei oikein paremmasta väliä!