Hiihdon harrastajat Jatkoajassa

• 252 854
  • 1 476

Tupu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Olen tuon Tervahiihdon 69 km hiihtänyt nyt kahdesti. Eka kerralla kun tuo 69 km tuli kellossa täyteen, sitä alkoi jo vähän vittuuntuneena viimeisillä voimilla vilkuilla ympärilleen, että missäs se maali nyt sitten lymyilee. Siitä meni vielä muutama sata metriä, kunnes joku järjestysmies siinä tokaisi, että enää kilsa maaliin. Aake Kallialaa Pulttiboisissa siteeraten ”silloin otti vähän pattiin”.
Itse olen myös hiihtänyt tuon matkan ainakin kolme kertaa ja ihmetellyt joka vuosi, että miksi matkaa mainostetaan 69km mittaiseksi, kun se kuitenkin on yli 70km.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pirkan hiihto 90km myös peruttu, samoin peruttiin 2-3 -vuotiaiden 250m Leijonahiihto viime viikonlopulta, joka herätti hieman hilpeyttä. Eiköhän tuon radan olisi saanut jonnekin tehtyä.

On kyllä surkea hiihtotalvi ollut. Varmaan maaliskuun pääsee noita muutamia latuja vielä hiihtämään, jotka sulavat viimeisinä. Ja lyhyttä tykkilumipätkää vielä huhtikuussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy