Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tervonen
No kuunteleppa sitten Mike!
Hakki on pelannut sm-liigassa satoja matseja ja myös NHL:ssä aika monet pelit, hänellä on loistava pelisilmä, mikä on pelin tärkein tekijä! Sitä tarvitaan myös näiden tilanteiden tulkitsemisessa.
Tervonen on "lobbattu" tähän asemaan Kummolan ja ties kenen toimesta ja hän oli pelaajana aivan PASKA..ymmärrätkö sitä sanaa?
Viestin lähetti Mike
Kyllä sanoisin että Tervonen on pelannut niin monta ottelua pääsarjassamme, että hänet voidaan hyvinkin luokitella rivimieheksi. Entinen pelaaja -> kyllä.
Uskoisin tässä kohtaa myöskin, että olen ottanut riittävästi asiasta selvää voidakseni kutsua häntä entiseksi pelaajaksi esittämättä kuitenkaan asiantuntijaa.
Sinä, Ralli, sen sijaan osoitat todella korkeaa asiantuntemusta arvioimalla Tervosen kyvyt kurinpitäjänä sen perusteella, kuinka hyvänä pelaajana häntä pidit.
Voisit kertoa minulle - joku muukin saattaa haluta tietää - miksi vaikkapa Matti Hagman olisi ehdottomasti parempi kurinpitäjä kuin Kai Tervonen, vaikka tietääkseni hänellä ei sillä sektorilla ole vielä suurempaa meriittilistaa tukenaan. Lyhyt perustelu olisi tässä kohtaa paikallaan.
Haluan sivistää itseäni. Kerro mulle, Ralli.
No kuunteleppa sitten Mike!
Hakki on pelannut sm-liigassa satoja matseja ja myös NHL:ssä aika monet pelit, hänellä on loistava pelisilmä, mikä on pelin tärkein tekijä! Sitä tarvitaan myös näiden tilanteiden tulkitsemisessa.
Tervonen on "lobbattu" tähän asemaan Kummolan ja ties kenen toimesta ja hän oli pelaajana aivan PASKA..ymmärrätkö sitä sanaa?