mission16W
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hc.tps.fin analyysi tilanteesta:
Niin jaksan puhua remmistä, koska olen nähnyt tällaista niin monta kertaa aiemminkin junnuissa ja muissa sarjoissa. Muistaako kukaan, miten kaulasuojukset tulivat pakollisiksi?
Niin, sitähän ei voi koskaan tietää, mistä aivotärähdys tuli, mutta väittäisin kyllä, että kun miestä taklataan sivusta päin ja hänen takaraivonsa osuu jäähän, että se vertavuotava takaraivo tuli siitä jäähän osumisesta.
Viestin lähetti Vakio
Sinä jaksat syytellä sitä remmiä, vaikka pointti on ihan muualla. Vajaa satakiloinen äijä ajelee vauhdilla ja hypäten suoraan kyynärpäällä kaaliin. Oletko ihan varma, että se remmi ei katkennut tai auennut siinä teloitusiskussa? Ja mistä helvetistä tiedät, että aivotärähdys (jos sellainen on tullut) ei aiheutunut jo tuosta taklauksesta. Onhan niitä käynyt aiemminkin, vaikka kypärä on pysynyt päässä.
Minä ottaisin turkulaisena vähän nöyremmän asenteen, mutta minähän en olekaan turkulainen.
Niin jaksan puhua remmistä, koska olen nähnyt tällaista niin monta kertaa aiemminkin junnuissa ja muissa sarjoissa. Muistaako kukaan, miten kaulasuojukset tulivat pakollisiksi?
Niin, sitähän ei voi koskaan tietää, mistä aivotärähdys tuli, mutta väittäisin kyllä, että kun miestä taklataan sivusta päin ja hänen takaraivonsa osuu jäähän, että se vertavuotava takaraivo tuli siitä jäähän osumisesta.