Re: Ihanaa
Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
VAUHTIA N5-6 METRIÄ,HYPPÄYS,OSUU NISKAAN.Tietysti vahinko??????????????
Just, niskan osu ja sen takia Lehtonen putosi niskalleen. Komee kierre?
Eikö vittu,vielä perään toinen karkea karvainen ämmä, eli nurminen kovana poikana taklaa ifk:veskarin.
Käy sääliksi tps:ää. Seura,joka mainostaa itseään hissukkana ja laitoja pitkin hiipivänä, ryhtyy todella hatunnoston arvoiseen taklaus peliin. Jos, edes oikeus käy toteen, mitä pelkään, ei tota apinaa näy todella pitkään aikaa.
Ensinnäkin, TPS ei mainosta hissukkapeliä, se on pääkaupunkiseudun oma mielikuva asiasta. Meillä kyllä puhutaan taitokiekosta, mutta ei mitään taklauskieltoa ole. <sarcasm>Se vaan on niin, että on muitakin tapoja voittaa ottelu kuin taklatya vastustajan maalintekijät sairaalaan. RP:hän ei ole malintekijä ;)</sarcasm>
Toiseks, tuo maalivahdin ajelu on opittu ihan IFK:ta, vaikkapa mallina Ruutu 1999, Vihko 2001...
Ei se ehkä suositeltavaa ole, mutta kun kerran sellaista tekee muutkin, niin eihän siitä voida tuomita?
Olen todella tps kiekon vihaaja, ja tästä eteen päin, sitä vielä enemmän.
Vihaa pois. Minä vihaan kaltaisia kaksinaismoralisteja, joille omien teot on ok mutta vastustajan teot tuomittavia. Seuraa katsomatta. Olen sanonut näin suoraan myös tutuille TPS-kannattajille ja sanon sinullekin.
Jos täällä,joku tps apina puolustelee tekoa,olen valmis haastamaan hänet kisahallissa, joka perjantai, jos tarvis vaatii. Mutta, jos esitykset ovat, kuin apinalla jäällä, ei liene pelkoa.
Urgh. Urgh. Tule pois haastamaan. En vastaa, kun minun ei tarvitse todistaa sinulle olevani mitään enempää. Jos sinun tarvitsee, niin se on sinun ongelmasi.
Miksi ihmeessä TPS-fanin pitäisi todistaa kenellekään tappelun voimalla kuka on paras? Eikös se kentällä ratkaista, toistaiseksi TPS:llä on aika hyvä asema kolmen peräkkäisen mestaruuden turvin.
Olen todellakin hyvilläni,että Mäkkäri kouli kuoripoikaa.
Ja tämä on sitä oikeaa kovuutta? Että ihan nyrkillä lyödään?
Jos vertaa tapausta levokariin,olisi sanktio,jossain 15-loppukauden kieppeillä.
Muista, että kun sinä haastat minut edestäpäin taklaamalla, niin sinä saat loppukauden, mutta kun minä ajan sinut selästä, niin saan vain 8 peliä. Näinkö se sinun mielestäsi menee oikein?
Itse aion haastaa,jonkun tps fanin, tästä en tingi.
Ja sillä todistat olevasi luomakunnan kruunu, aito ihminen? Ei h*lvetti, miten ihmeessä sinä silloin olet mitenkään Schaeferin tai Levokarin tekoa parempi tai miten ihmeessä sinä sillä kostat Lehtoseen kohdistuneen vääryyden? Muista, että 1999 Tony Viikinki Halme ilmoitautui TPS-faniksi. Siinä sinulle haastettavaa. Miten olisi vaikka Kings-tallin järjestämä ottelun Fani vs Viikinki Nordeskjöldinkadun hallissa, fanilla IFK-paita "Lehtonen" ja Viikingillä TPS #72.
Reilu ottelu, eikö? Muista "haastaa".
Vai otatko sen pienimmän, 50kg 14v tytön? Sekö on sinulle sopivampi?
Sorry kirjoituksen loukkaavuus, se ei ole kohdistettu IFK:hon. Minäkään en hyväksy Schaeferin tekoja, mutta en myöskään näitä lainatun kaltaisia kirjoituksia aiheesta.
edit: liiat boldaukset pois
Edit: kirjoitusvirheet...