Nyt vähän rivienvälistälukutaitoa, arvon BOL. Kyseessä oli noin niin kuin satavarmasti tämän "ongelman" muotoon tehty mainos Skechersin kanssa, eikä mikään oikea ongelma.
Ja sitä aikaa tuon postauksen ja lähdön välillä oli tunti ja 40 minuuttia, ei 40 minuuttia. Se on jo riittävän iso vinkki mainoksen suuntaan.
Olipa tyhmä mainos, kun kerran mainoksesta kysymys. Olen noin niin kuin satavarma, että paremmankin mainoksen olisi saanut tehtyä :). Kellonajan kohdalla oli rillit jo niin huurussa, että tunti sinne tai toinen tänne.
Saa kyllä aika laput silmillä lukea tuota twiittiä jos mielensä pahoittaa ja tulkitsee puuhasteluksi. Ihan hauska tapa maknostaa ko. puljun lenkkareita.
En pahoittanut mieltäni, mutta en pidä amatöörimaisesta puuhastelusta. Kuten yllä todettua, mainoksesta olisi voinut tehdä erilaisenkin, eli paremman. Tämän kauden aikana on ollut näitä aiemmin mainitsemiani "pikkujuttuja" vituralleen ja kyse on lopulta niin pienistä asioista, jotka kuitenkin ovat suuria esim. sille pienelle fanille, joka sen pelaajan nimmarikorttia on jonottanut, että tämä hassunhauska mainos meni siihen jonon jatkoksi ja mun olisi ollut hyvinkin helppo uskoa, että joku on vain yksinkertaisesti unohtanut hakea ne lenkkarit. Kun joku oli unohtanut tilata suosituille pelaajille ne nimmarikortitkin. Berglundiltakin puuttui kokonaan kortit, vaikka oli ollut jo kuukauden päivät Suomessa. HIFK:lla on sentään eräskin Pitäjänmäessä sijaitseva painotalo kumppaninaan, joten tuskin olisi ollut ylitsepääsemätön homma saada niitä tsettejä kuukaudessa painatettua. Vaikka niitä ei jaettaisi ikinä ensimmäistäkään, kustannukset ovat niin pienet, ettei sellaisia pidä edes laskea.
Ja saivarrellaan nyt ihan kunnolla. @BOL laittoi viestissä että kiekko putoo 17.00. Ei putoa vaan 18.30.
Ja tottahan tossa viestissä oli noi pikkujutut. Kun vedetään vasemmalla kädellä, anteeksi kaikki vasurit, on touhu kokonaisuudessaan sitten tätä samaa paskaa.
Mä vielä omasta kalenterista tarkastin, että moneltako peli alkaa ja siellä luki 17.00, vaikka mulla oli sellainen hunch, että ottelu alkaisi 18.30. Olen joskus kauden alussa kaikki matsit imuroinut Liigan sivuilta, mutta niihin sivuihin ei tunnetusti ole luottamista.