Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Hyvä, että minun PC on tuossa kahden metrin päässä, ettei bisse lentänyt suusta tätä lukiessani. Tuo pukunyypuku oli aivan huikea oivallus.Tulipa taas katsottua pitkästä aikaa kokonainen matsi Lumoa. IFK:n matsit ATK:hon tilanneena olen tällä kaudella aloittanut katsomaan varmaan 90% matseista, mutta useimmiten ATK menee kiinni ensimmäisen 20 minuutin jälkeen. Tänään siis nöyryytin itseäni oikein kunnolla ja katsoin koko Lumon.
IFK.n joukkuehan on mielestäni kolmen ensimmäisen ketjun + pakiston osalta koottu tälle kaudelle helvetin hyvin. Otteet kentällä kertovat, että Lumon suurin yksittäinen kokki on päävalmentaja Pikkarainen. Jarno on tainnut nyt haukata liian ison haasteen itselleen. Jos IFK tuolla materiaalilla on esim. Jukureiden takana sarjataulukossa, niin valmennuksessa on jotain pielessä ja tosi pahasti. Ainoa vaihtoehto Jarnon pestin jatkamiselle on, että Jarno on todella hyvä pukukoppivalmentaja, ja me katsojat emme vain tajua hänen arvokkuuttaan, koska se näkyy vain pukukopissa . Vähän samaan tapaan kuin nelosen kahden ikijunnun panos, jotka eivät taidoillaan mahtuisi jengiin, mutta ovat kuulemma todella arvokaita pukukoppipelaajia. Onko muuten sattumaa, että meidän nelonen on mestaruuskauden 2011 jälkeen ollut kahdeksan kautta muodossa Pukukoppi-Nykoppi-Pukukoppi?
Pikkaraistahan ei tulla erottamaan, mutta itse näkisin että ainoa tie nostaa IFK edes kohtuulliselle tasolle, on antaa kaikille mahdollisille junnuille (pl. ikijunnut) peliaikaa. Tuo jengi on aika pahasti umpisolmussa, mutta Järvisen ja Keräsen sainaamisen myötä potentiaali on aika hirveä. Uskon, että fressit pelaajat, jotka tulevat jengiin hieman pukukopin ulkopuolelta, saisivat umpisolmun aukaistua. Tuollaisella materiaalilla ei hirveän ihmeellisä pelikirjoja tarvita.
Ja Tuohimaahan on ilmetty Lundell: Helvetin hyviä koppeja, mutta pari helppoa lirahtaa sisään aina silloin tällöin.
Mutta aivan totta, me emme tarvitse pukukoppivalmentajaa ja 4-5 pukukoppipelaajaa.
Junnut kehiin!