Ei ole ollut jäätä enää pitkään aikaan, eikä nyt ole Ellullakaan.
Tämän tilaisuuden olisi voinut järjestää arvatkaapa missä? No, vaikka Apollossa! Ja jos lapset halutaan mukaan, niin olisihan sitä voinut tehdä yhteistyötä vaikka futis-HIFK:n kanssa ja järjestää tämä ennen jotain peliä. Lippuja ale-hintaan, niin varmasti olisi kauppa käynyt.
Mä en jaksa uskoa, että HIFK:ssa ei oikeasti osattaisi järjestää näitä paremmin. Edes vähän. Mun mielestäni kysymys on tietynlaisesta ylimielisyydestä. Ei ole pakko. Tehdään minimit ja se riittää. Niin kuin tavallaan riittää, koska fanit ovat uskollisia eikä kenenkään fanius kaadu siihen, että pressit on amatöörimäistä puuhastelua. Perseestä on se, että ei näytä olevan halua tehdä yksinkertaisia asioita paremmin. Mä en voi tehdä mun duuneja tuolla tasolla. Tai ehkä voisin, mutta ei tulisi mieleenkään.
Kun nyt urheilupuolella ollaan jo monta vuotta käyrä sojottanut kokonaisvaltaisesti ylöspäin, itseäni harmittaa, että toimiston osalta se käyrä osoittaa alas. Mua on aika helppo miellyttää, joten kun jopa mä kirjoitan tällaista, toimistolla kannattaisi oikeasti herätä. Tällaisiin "toimivuusasioihin" kannattaa ihan oikeasti investoida. Investointien tarkoitus on tuoda rahaa jollain aikavälillä myös sisäänpäin. Sekin voisi olla hyvä investointi, että faneja ei vituttaisi pienet asiat. Maksanee muutaman tonnin. Sanoisin, että on sen arvoista.