Eikä tule näkymäänkään Oy Hifk Hockey Ab henkilökunta listalla. Red Events Oy on Hifk:n omistama erillinen yhtiö. Hän tulee siis jatkamaan yhtiön toimarina.Ei vielä ainakaan näkynyt henkilökunnan joukossa.
Eikä tule näkymäänkään Oy Hifk Hockey Ab henkilökunta listalla. Red Events Oy on Hifk:n omistama erillinen yhtiö. Hän tulee siis jatkamaan yhtiön toimarina.Ei vielä ainakaan näkynyt henkilökunnan joukossa.
Vastasin aiheeseen Raakel Koittola, enkä siis Red Eventsin toimariin liittyen.Eikä tule näkymäänkään Oy Hifk Hockey Ab henkilökunta listalla. Red Events Oy on Hifk:n omistama erillinen yhtiö. Hän tulee siis jatkamaan yhtiön toimarina.
Edu Kehäkettunen ja Bulin lanseeraus..Tää puulaaki ei varmaan mitään Rammsteinin tai Iron Maidenin keikkoja järjestele vaan ennemminkin Samu Haberin kokoluokan?
Ei, mutta voi tietysti ostaa ohjelmaa alan kotimaisilta toimijoilta. Mainitut ulkomaiset nimet toki "hieman" liian isoja Nordikselle myös... :)Tää puulaaki ei varmaan mitään Rammsteinin tai Iron Maidenin keikkoja järjestele vaan ennemminkin Samu Haberin kokoluokan?
Liiga julkaisi sivuillaan jutun siitä millä tavoin IFK:ssa pelaajat palautuvat matseista ja treeneistä.
Kylmää kyytiä pukukopissa – mestaruusjahdissa käännetään jokainen kivi
Lenkkeillään räntäsateessa, istutaan jääkylmässä altaassa, katsotaan telkkaria avaruushousut jalassa ja teipataan suu yöksi. Liiga-pelaajat tekevät kaikkensa palautuakseen rankoista treeneistä ja peleistä. Sen merkitys vain korostuu, kun kausi kääntyy kohti huipennusta. Miten HIFK asian tekee?liiga.fi
"Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."
Jotenkin haistan tässä jälleen jonkinlaisen palstalegendan synnyn.
Voisivat teipata Dykin loppukaudeksi sänkyyn"Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."
"Peltonenkin on ollut jo koko kauden penkin takana suu teipattuna höhöhöö"Voisivat teipata Dykin loppukaudeksi sänkyyn
Ironista että osa tämän palstan jäsenistä eivät hengitä ollenkaan pelien aikana ja silti onnistuvat ”palautumaan” seuraavaan peliin:D"Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."
Oon Vierumäellä valmentajaopiskelijana, ja siellä luennolla sivuttiin näitä hengitysharjoitusten käyttöä treenin apuna."Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."
Suomalaiset suunnistajat lanseerasi tehostettua/tehokasta nenähengityksen käyttöä jo 2000-luvun aussa osaksi harjoitusta ja kilpailua, että ei mitään uutta auringon alla.Oon Vierumäellä valmentajaopiskelijana, ja siellä luennolla sivuttiin näitä hengitysharjoitusten käyttöä treenin apuna.
Maailmalla ovat jo paljonkin käytössä, ja hyväksi koettuja.
Hienoa, että IFK on new-age-hommien kanssa ajoissa messissä.
Mä oon kieltämättä miettinyt miten olen pelkällä ulospuhaltelulla edelleen elossa.Ironista että osa tämän palstan jäsenistä eivät hengitä ollenkaan pelien aikana ja silti onnistuvat ”palautumaan” seuraavaan peliin:D
Mä sain sillain et menin HIFK - TV ja sieltä kaikki videot niin oli heti ylin.Onko kukaan saanut eilen julkaistua Kyocera uutisminuuttivideota pyörimään?? mulla ei ainakaan toimi. Olen yrittänyt pöytäkoneella, sekä kännykällä. Ei niissä mitään mullistavaa ole, mutta olisi kiva jos noi sentään toimisivat.
Laji, jossa mennään metsässä, pahalla alustalla kaasu pohjassa, jatkuvaa visuaalista havainnointia tehden, onkin hapensaanti äärimmäisen tärkeää.Suomalaiset suunnistajat lanseerasi tehostettua/tehokasta nenähengityksen käyttöä jo 2000-luvun aussa osaksi harjoitusta ja kilpailua, että ei mitään uutta auringon alla.
Kyllä yksi jos toinenkin HIFK:n johdossa voisi kokeilla nenä tai/ja suuteippiä, josko aivoitukset lähtisivät siihen suuntaan, että hei näillä rahoilla meidän ja meidän kannattajien pitäisi saada enemmän urheilullista menestystä.Laji, jossa mennään metsässä, pahalla alustalla kaasu pohjassa, jatkuvaa visuaalista havainnointia tehden, onkin hapensaanti äärimmäisen tärkeää.
Mä en tarkoittanut omaa esimerkkiäni hapenoton tehostamiseksi rasituksen aikana, vaan koko sen psykofyysisen olennon olon parantamiseksi.
Jotta se treeni tarttuu paremmin.
"IFK ja Koff - Stadin ykköset", kuten muinaisessa mainosrallatuksessa hoilattiin.
En tätä, mutta tämäkin oli hyvä haku: IFK tuli joskus jäälle tämän soidessa.Meinaatko sitä mikä soi radiossa aina kotipelipäivinä ja meni jotenkin näin: lalala... bissee bissee, se on koffii, pitkää... Ja jne. Ei mitään kauraa, ei mitään sahtii. Koffii. IFK ja Koff stadin ykköset jne.
Star Channelin ohjelmassa Silent Library klo 2000 vieraina tänään: Lehmus, Kotkansalo, Jääskä, Åsten, Salin ja Halttunen.
Japanilaisformaatti, jossa suoritetaan haasteita ollen hiljaa. Ohjelman vetäjänä on Riku Rantala, jota kautta löytyy myös IFK-yhteys.Mikä on tämä ohjelma? "Kirjaston kirjat, joita ei koskaan luettu"-tyyppinen keskusteluohjelma? Kotkis on toki lukenut useammankin kirjan, toivotaan, että jonkun ihan kopissa ääneenkin.
Japanilaisformaatti, jossa suoritetaan haasteita ollen hiljaa. Ohjelman vetäjänä on Riku Rantala, jota kautta löytyy myös IFK-yhteys.
Itse suosisin enemmän Dok... eiku Lukulampun paluuta.