HIFK:n mediaketju

  • 1 488 761
  • 5 945

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Toivoisin että IFK:lla on joku isompi plääni tämän kanssa, mutta seuraltammehan voi odottaa mitä vaan, hyvässä ja huonossa.

Se isompi plääni varmasti liittyy Gardeniin. Ennen sitä on varmasti pienempi muotoista ja pohjan rakentamista kestävälle tekemiselle.

Siellä on puheenjohtajana markinnoinnin ammattilainen jolla vahva side myös tulevaan areenaan. Eiköhän tuosta vielä jotain saada aikaan.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vielä ainakaan näkynyt henkilökunnan joukossa.
Eikä tule näkymäänkään Oy Hifk Hockey Ab henkilökunta listalla. Red Events Oy on Hifk:n omistama erillinen yhtiö. Hän tulee siis jatkamaan yhtiön toimarina.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Eikä tule näkymäänkään Oy Hifk Hockey Ab henkilökunta listalla. Red Events Oy on Hifk:n omistama erillinen yhtiö. Hän tulee siis jatkamaan yhtiön toimarina.
Vastasin aiheeseen Raakel Koittola, enkä siis Red Eventsin toimariin liittyen.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Tää puulaaki ei varmaan mitään Rammsteinin tai Iron Maidenin keikkoja järjestele vaan ennemminkin Samu Haberin kokoluokan?
Ei, mutta voi tietysti ostaa ohjelmaa alan kotimaisilta toimijoilta. Mainitut ulkomaiset nimet toki "hieman" liian isoja Nordikselle myös... :)
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Liiga julkaisi sivuillaan jutun siitä millä tavoin IFK:ssa pelaajat palautuvat matseista ja treeneistä.




 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liiga julkaisi sivuillaan jutun siitä millä tavoin IFK:ssa pelaajat palautuvat matseista ja treeneistä.




"Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."

Jotenkin haistan tässä jälleen jonkinlaisen palstalegendan synnyn.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
"Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."

Jotenkin haistan tässä jälleen jonkinlaisen palstalegendan synnyn.

Heh, tollanen neuvo olis muuten aika huikee ihmisille, jotka kärsivät varsinkin yön aikaisesta tukkoisuudesta (allergia ym. seikat). Nenä joko täysin tai edes osittain tukossa, ja sitten suu teipattuna :D :o
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
"Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."

Jotenkin haistan tässä jälleen jonkinlaisen palstalegendan synnyn.
Voisivat teipata Dykin loppukaudeksi sänkyyn
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
"Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."

Jotenkin haistan tässä jälleen jonkinlaisen palstalegendan synnyn.
Ironista että osa tämän palstan jäsenistä eivät hengitä ollenkaan pelien aikana ja silti onnistuvat ”palautumaan” seuraavaan peliin:D
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
"Hengitystekniikoita käytetään niin ikään ottelun jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa. Osa pelaajista jopa teippaa suunsa yön ajaksi, koska nenän kautta hengittäminen on hyödyllisempää."

Jotenkin haistan tässä jälleen jonkinlaisen palstalegendan synnyn.
Oon Vierumäellä valmentajaopiskelijana, ja siellä luennolla sivuttiin näitä hengitysharjoitusten käyttöä treenin apuna.
Maailmalla ovat jo paljonkin käytössä, ja hyväksi koettuja.
Hienoa, että IFK on new-age-hommien kanssa ajoissa messissä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Oon Vierumäellä valmentajaopiskelijana, ja siellä luennolla sivuttiin näitä hengitysharjoitusten käyttöä treenin apuna.
Maailmalla ovat jo paljonkin käytössä, ja hyväksi koettuja.
Hienoa, että IFK on new-age-hommien kanssa ajoissa messissä.
Suomalaiset suunnistajat lanseerasi tehostettua/tehokasta nenähengityksen käyttöä jo 2000-luvun aussa osaksi harjoitusta ja kilpailua, että ei mitään uutta auringon alla.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ironista että osa tämän palstan jäsenistä eivät hengitä ollenkaan pelien aikana ja silti onnistuvat ”palautumaan” seuraavaan peliin:D
Mä oon kieltämättä miettinyt miten olen pelkällä ulospuhaltelulla edelleen elossa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Onko kukaan saanut eilen julkaistua Kyocera uutisminuuttivideota pyörimään?? mulla ei ainakaan toimi. Olen yrittänyt pöytäkoneella, sekä kännykällä. Ei niissä mitään mullistavaa ole, mutta olisi kiva jos noi sentään toimisivat.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Onko kukaan saanut eilen julkaistua Kyocera uutisminuuttivideota pyörimään?? mulla ei ainakaan toimi. Olen yrittänyt pöytäkoneella, sekä kännykällä. Ei niissä mitään mullistavaa ole, mutta olisi kiva jos noi sentään toimisivat.
Mä sain sillain et menin HIFK - TV ja sieltä kaikki videot niin oli heti ylin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Suomalaiset suunnistajat lanseerasi tehostettua/tehokasta nenähengityksen käyttöä jo 2000-luvun aussa osaksi harjoitusta ja kilpailua, että ei mitään uutta auringon alla.
Laji, jossa mennään metsässä, pahalla alustalla kaasu pohjassa, jatkuvaa visuaalista havainnointia tehden, onkin hapensaanti äärimmäisen tärkeää.
Mä en tarkoittanut omaa esimerkkiäni hapenoton tehostamiseksi rasituksen aikana, vaan koko sen psykofyysisen olennon olon parantamiseksi.
Jotta se treeni tarttuu paremmin.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Laji, jossa mennään metsässä, pahalla alustalla kaasu pohjassa, jatkuvaa visuaalista havainnointia tehden, onkin hapensaanti äärimmäisen tärkeää.
Mä en tarkoittanut omaa esimerkkiäni hapenoton tehostamiseksi rasituksen aikana, vaan koko sen psykofyysisen olennon olon parantamiseksi.
Jotta se treeni tarttuu paremmin.
Kyllä yksi jos toinenkin HIFK:n johdossa voisi kokeilla nenä tai/ja suuteippiä, josko aivoitukset lähtisivät siihen suuntaan, että hei näillä rahoilla meidän ja meidän kannattajien pitäisi saada enemmän urheilullista menestystä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
"IFK ja Koff - Stadin ykköset", kuten muinaisessa mainosrallatuksessa hoilattiin.




Meinaatko sitä mikä soi radiossa aina kotipelipäivinä ja meni jotenkin näin: lalala... bissee bissee, se on koffii, pitkää... Ja jne. Ei mitään kauraa, ei mitään sahtii. Koffii. IFK ja Koff stadin ykköset jne.

Semmonen juttu vielä tohon minun mainitsemaan biisiin niin eräs frendini joka ei ollut lätkästä kiinnostunut lauloi, ei sitä kauraa ei sitä sahtii.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Meinaatko sitä mikä soi radiossa aina kotipelipäivinä ja meni jotenkin näin: lalala... bissee bissee, se on koffii, pitkää... Ja jne. Ei mitään kauraa, ei mitään sahtii. Koffii. IFK ja Koff stadin ykköset jne.
En tätä, mutta tämäkin oli hyvä haku: IFK tuli joskus jäälle tämän soidessa.

Rallatus, jota tarkoitin, pyöri samoihin aikoihin ysärin alussa aina maalin jälkeen: "IFK iski taas, vastustajal' on mieli maas', IFK ja Koff - Stadin ykköset!"
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Star Channelin ohjelmassa Silent Library klo 2000 vieraina tänään: Lehmus, Kotkansalo, Jääskä, Åsten, Salin ja Halttunen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Star Channelin ohjelmassa Silent Library klo 2000 vieraina tänään: Lehmus, Kotkansalo, Jääskä, Åsten, Salin ja Halttunen.

Mikä on tämä ohjelma? "Kirjaston kirjat, joita ei koskaan luettu"-tyyppinen keskusteluohjelma? Kotkis on toki lukenut useammankin kirjan, toivotaan, että jonkun ihan kopissa ääneenkin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mikä on tämä ohjelma? "Kirjaston kirjat, joita ei koskaan luettu"-tyyppinen keskusteluohjelma? Kotkis on toki lukenut useammankin kirjan, toivotaan, että jonkun ihan kopissa ääneenkin.
Japanilaisformaatti, jossa suoritetaan haasteita ollen hiljaa. Ohjelman vetäjänä on Riku Rantala, jota kautta löytyy myös IFK-yhteys.









Itse suosisin enemmän Dok... eiku Lukulampun paluuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös