HIFK:n mediaketju

  • 1 475 028
  • 5 864

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Japanilaisformaatti, jossa suoritetaan haasteita ollen hiljaa. Ohjelman vetäjänä on Riku Rantala, jota kautta löytyy myös IFK-yhteys.









Itse suosisin enemmän Dok... eiku Lukulampun paluuta.


Tämä voi olla Jäkyllä ja Muulilla höystettynä ihan hauskaakin ajanvietettä. Aivotonta ainakin. Harmi, että just tänään tulee Maikkarilta ajankohtaisohjelma "Vahvat Naiset Huutaa Väsyneiden Miesten Päälle", eli puheenjohtajatentti, joka kiinnostaa kyllä. Mutta senhän voi katsoa jälkilähetyksenä helpommin kuin tämän.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Hiivat kylmään, popparit tulille. Kannattaa avata Spotify...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiivat kylmään, popparit tulille. Kannattaa avata Spotify...

Todellakin kannattaa. Nyt kehut, koska niille on aihetta. Todella hyvä setti! Vito Varakas oli ihan loistava co-host ja toi aidosti lisäarvoa. Hyviä kysymyksiä.

Sydän toki jätti Villen puheenvuoron kohdalla muutaman lyönnin välistä yhdessä kohtaa. Onneksi huomasi mokansa ja korjasi tilanteen. Olin jo hyvin vahvasti pahoittamassa mieltäni. En spoilaa, mistä on kysymys ja toivon, että muutkaan eivät ainakaan vielä tänään niin tee.

Näitä lisää!
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellakin kannattaa. Nyt kehut, koska niille on aihetta. Todella hyvä setti! Vito Varakas oli ihan loistava co-host ja toi aidosti lisäarvoa. Hyviä kysymyksiä.

Sydän toki jätti Villen puheenvuoron kohdalla muutaman lyönnin välistä yhdessä kohtaa. Onneksi huomasi mokansa ja korjasi tilanteen. Olin jo hyvin vahvasti pahoittamassa mieltäni. En spoilaa, mistä on kysymys ja toivon, että muutkaan eivät ainakaan vielä tänään niin tee.

Näitä lisää!

Piti oikein kuunnella uudestaan, että mikä tämä moka oli. Ja joo oli paha sinänsä, mutta toisaalta ymmärrän, miksi se sattui.

En myöskään spoilaa, kenestä puhutaan ja miksi näin ymmärrän.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on varmaan vettä korvassa tai ymmärryksessä vikaa, mut mun tajuntaan ei toisellakaan kuuntelulla tarttunut tuosta haastattelusta mitään ihmeellistä. Varmaan tulee kunnon ahaa-elämys, kun se joskus nostetaan täällä pöydälle.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaihteleeko muilla äänenlaatu tuossa Villen osiossa eli osa sanoista kuuluu hiljaisemmin ja osa kovempaa? Jokseenkin todella ärsyttävää.

Vaihtelee. Samoin oli siellä täällä muuallakin, esim Vesalaisen osuudessa taisi olla vähän tätä. Tosin itse kuuntelin tuon Soundcloudista, koska olen luopunut Spotifysta ja siirtynyt musan osalta Tidaliin, joten voiko olla alustastakin kiinni?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mulla on varmaan vettä korvassa tai ymmärryksessä vikaa, mut mun tajuntaan ei toisellakaan kuuntelulla tarttunut tuosta haastattelusta mitään ihmeellistä. Varmaan tulee kunnon ahaa-elämys, kun se joskus nostetaan täällä pöydälle.
Liittyisiköhän tuo Villen unohdukseen, johon myöhemmin palasi?

Todella mielenkiintoista sisältöä tämä podi, mutta kieltämättä nuo tekniset asiat vähän nakersivat kuuntelukokemusta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Liittyisiköhän tuo Villen unohdukseen, johon myöhemmin palasi?

Todella mielenkiintoista sisältöä tämä podi, mutta kieltämättä nuo tekniset asiat vähän nakersivat kuuntelukokemusta.
Jaksaisiko joku tuon jakson kuunnellut laittaa tuon monen esiin nostaman ”mokan/unohduksen” tms. tähän kirjallisesti? Voi vaikka aloittaa viestin CAPS LOCKILLA ja sanalla SPOILERIVAROITUS tai laittaa jatkoajan palstan oman spoilerin alle tuon. Kiitos!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jaksaisiko joku tuon jakson kuunnellut laittaa tuon monen esiin nostaman ”mokan/unohduksen” tms. tähän kirjallisesti? Voi vaikka aloittaa viestin CAPS LOCKILLA ja sanalla SPOILERIVAROITUS tai laittaa jatkoajan palstan oman spoilerin alle tuon. Kiitos!
Oli niin hidasta menoa ja huono audio, joten en jaksanut kuunnella kuin 10 minuuttia Peltosen haastattelua. Kun täällä viitataan ”shokkiunohdukseen” niin käydessään staffiaan läpi Ville ei mielestäni maininnut sanallakaan Lundellia. Varmaan sitten palasi tähän myöhemmin? Tähän yhtälöön, kun yhdistää pari kautta jatkunut sekoilu Halosen kanssa niin voidaan laittaa foliota kunnolla päähän… Toki, saattoi olla jotain muutakin?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Kun täällä viitataan ”shokkiunohdukseen” niin käydessään staffiaan läpi Ville ei mielestäni maininnut sanallakaan Lundellia. Varmaan sitten palasi tähän myöhemmin?
Näin minä tulkitsin "shokin". Rehellisyyden nimissä tuskin olisin kiinnittänyt asiaan huomiota, ellen olisi täältä lukenut "mokasta" ensin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK


Käytän tummaa teemaa, joten en nähnyt tekstiosaa. Luulin aluksi, että, okei, mukana ovat siis IFK:sta Jääskä ja Åsten ja heidän lisäkseen on jotain muita urheilijoita. Tämä siis sen takia, että luulin takana oikealla seisovan Tero Pitkämäen...

On kyllä ollut harmillinen kausi Kotkansalolla; vähän jo päässyt unohtumaan, että hän edes on joukkueessa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Käytän tummaa teemaa, joten en nähnyt tekstiosaa. Luulin aluksi, että, okei, mukana ovat siis IFK:sta Jääskä ja Åsten ja heidän lisäkseen on jotain muita urheilijoita. Tämä siis sen takia, että luulin takana oikealla seisovan Tero Pitkämäen...

On kyllä ollut harmillinen kausi Kotkansalolla; vähän jo päässyt unohtumaan, että hän edes on joukkueessa.
Tuli tämä ohjelma eilen katsottua. Vaikutti että pojilla oli ainakin helvetin hauskaa keskenään. Puoliso huomautti yhdessä kohtaa kun Micke siinä esitteli hymyään että toivon mukaan tuo säästää kaikki rahat ja laittaa uran lopuksi hampaat jonkinlaisen järjestykseen. Näyttihän kaveri jo miltei Uuno Turhapurolle tuolla.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli niin hidasta menoa ja huono audio, joten en jaksanut kuunnella kuin 10 minuuttia Peltosen haastattelua. Kun täällä viitataan ”shokkiunohdukseen” niin käydessään staffiaan läpi Ville ei mielestäni maininnut sanallakaan Lundellia. Varmaan sitten palasi tähän myöhemmin? Tähän yhtälöön, kun yhdistää pari kautta jatkunut sekoilu Halosen kanssa niin voidaan laittaa foliota kunnolla päähän… Toki, saattoi olla jotain muutakin?

Ville siis totta tosiaan kehui omaa staffiaan ja kävi kaikki uskollisesti läpi jopa hierojaopiskelijoista lähtien, muttei maininnut sanallakaan Lunkkaa. Korjasi toki hetken päästä mokansa ja totesi, että taisi itse asiassa unohtaa kokonaan mainita Lunkan ja "kehui" sitten Jannea toteamalla, että "Lunkka on niin viilipytty, ettei sitä aina muistakaan", lämpimästi naurahtaen. Ei siis mitään draamaa ja arvostus lienee siellä, missä sen kuulukin olla.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Japanilaisformaatti, jossa suoritetaan haasteita ollen hiljaa. Ohjelman vetäjänä on Riku Rantala, jota kautta löytyy myös IFK-yhteys.









Itse suosisin enemmän Dok... eiku Lukulampun paluuta.


Katsoin tämän eilen illan päätteeksi boxilta. Ohjelma oli ihan paska ja turhaa hömppää, mutta edareiden sekoiluille sai kyllä nauraa. Paitsi yhdessä kohdassa ja kirjoitan sen nyt tähän ilman spoilereita. Siinä Joona Lehmuksen haasteessa, missä hakattiin märillä pyyhkeillä perseelle, Kotkansalon kainalosauvan nosto Lehmuksen munille oli aivan ala-arvoista. Toivottavasti siinä oli optinen harha, eikä oikeasti osunut, mutta jos osui, tällainen huumori ei naurata ja on oikeaa kiusaamista. Mulle on jo pienenä lapsena opetettu, että jätkiä ei ikinä, missään olosuhteissa, potkita munille (paitsi tietenkin tilanteessa, jossa puolustaa oikeasti itseään, kuten vaikkapa raiskauksen yritystapauksissa). Mua rupesi vituttamaan ja tuli oikeasti paska fiilis. Mitä pyörii aikuisen miehen mielessä tv-sarjan kuvauksissa, jos kuvittelee tuollaisen olevan millään tavalla hauskaa, vaikka ei kovaa osuisikaan. Siellä voi kuitenkin olla kotikatsomossa pieni faneja, jotka pelaajia ihailevat. Ääliömäisen huono päätös ja sitä korostaa vielä se, että Joona Lehmus on kuitenkin junnuosastoon laskettavissa oleva pelaaja. Toki muutenkin koko tämä tehtävä oli tyhmä.

Jengi vaikutti kyllä todella hyvähenkiseltä ja junnut ihan tasa-arvoisilta jäseniltä. Omaa katselukokemusta häiritsi kuitenkin toi Kotkiksen kepukan nosto kasseille.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harvoin odotan näkeväni sitä postgame-osiota kopista, mutta nyt olen käynyt päivittelemässä hifk.fi muutamaan otteeseen eilisillasta lähtien josko tulisi jotain haastatteluja/fiilistelyjä kopista, mutta ei. Somessa vaan uudelleenjaettu fanien omia videoita hallista ja sitten tuo yksi penkiltä otettu klippi.

Dykin mahdollinen päivitetty Jalla Jalla -versio olisi ollut upea nähdä ja mielestäni ne on muutenkin mahtava tapa välittää faneille sitä pelaajienkin aitoa fiilistä kun päästään koppiin tuulettamaan yhdessä jätkien kanssa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mainio artikkeli:
Lukuunottamatta pahaa asiavirhettä. Kts. Wanhat Hywät Ajat-ketjusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös