HIFK:n mediaketju

  • 1 489 679
  • 5 948

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainoa miinus tuossa hienossa mainoksessa on Dino Frankin esiintyminen videolla. "Mestaruus on sivutuote"-tyyppi ei ansaitsisi missään tapauksessa päästä mukaan mainokseen. Onneksi tuossa filmissä on niin monta legendaa mukana, että tämän turhakkeen läsnäolo hukkuu kaikkeen siihen positiiviseen, mitä videolla on. Stubbi, Pepe ja Kibe mukaan, niin mainos olisi ollut täydellinen.

Kyllähän Frank kuuluu tarinaan olennaisesti, niin hyvässä kuin pahassa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun HIFK on käsittääkseni muiden böndejengien kannattajien mielestä vähän sellainen jengi, jolla on paljon noita teinityttöfaneja, niin tämä vaan vahvisti sitä imagoa.

Ainahan IFK on kiinnostanut naisia, mitä sä oikein puhut? Mä olen viihtynyt esiteinistä isoäidiksi. Aina IFK!

Olen katsonut tänään tuon mainoksen varmaan kymmenen kertaa. Ehkä paras mainos ikinä! Sniff.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylmät väreet materiaalia tää mainos! Ja vähän joutui silmäkulmaakin pyyhkimään! Aina
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Kun HIFK on käsittääkseni muiden böndejengien kannattajien mielestä vähän sellainen jengi, jolla on paljon noita teinityttöfaneja, niin tämä vaan vahvisti sitä imagoa.

Tämä onkin hieman hassua. Böndellä tietysti kaikki Helsinkiin viittaavakin koetaan negatiiviseksi, IFK:n fanit mukaan luettuna. Tähän ajatusmaailmaan sopii hyvin kuva IFK:n fanien suuresta teinityttöpitoisuudesta. Samaan aikaan joukkueen kannattajakunnassa on ilmennyt huolestumista fanien ukkoutumisesta ja akkautumisesta. En tiedä, mikä on totuus, mutta mutu-tuntumalla arvioisin, ettei IFK:n kannattajakunta varmasti ole keskimäärin Liigan nuorimmasta päästä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kun HIFK on käsittääkseni muiden böndejengien kannattajien mielestä vähän sellainen jengi, jolla on paljon noita teinityttöfaneja, niin tämä vaan vahvisti sitä imagoa.
Mitä väliä on böndejen mielipiteellä? Mainos on hieno ja tunteikas ja siinä ihmiset ovat mukana täydellä sydämellä.

Itse aloitin Nordiksella nelivuotiaana ja olin jossain välissä pakostikin teinityttö. Nyt minua ei sellaiseksi voi (onneksi) kutsua enää hyvällä yritykselläkään. Aina IFK.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
TV-mainos toimii, hyvä konsepti ja toteutus.
Radioversio lähinnä pikkuisen ärsyttää, koska peppusalminen.
Mitä väliä on böndejen mielipiteellä?
Juuri näin!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Näköjään palattu takaisin vanhaan esittelyyn, mikä sopii enemmän kuin hyvin. Ainakin minulle.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikko Jokelan harrastuksesta pieni juttu HIFK:n sivuilla. Hienoa että tälläisiä juttuja tulee. Näitä lisää.

Uutiset › Mikko Jokela ja prätkät - HIFK

-Tinke

Mukava lisä haastattelujen kirjoon ja kuuteen minuuttiin saatu puristettua hyvin asiaa. Jokela on haastattelun perusteella jalat maassa-tyylin herrasmies ja komeat on prätkät, ei voi kuin hattua nostaa kun tuollaisia on pystynyt rakentamaan.
 

Rällä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Vainion Pyrintö
Mukava lisä haastattelujen kirjoon ja kuuteen minuuttiin saatu puristettua hyvin asiaa. Jokela on haastattelun perusteella jalat maassa-tyylin herrasmies ja komeat on prätkät, ei voi kuin hattua nostaa kun tuollaisia on pystynyt rakentamaan.

Toivottavasti klipin lopussa lähti suhaamaan Helsinki-Vantaalle, ja vaihdossa uutta pakkia sisään...
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Pakko antaa kehuja IFK:n median hallintaan Linnanvallin tulon jälkeen. Twitter kanavana on tullut sellaiseksi paikassa missä esimerkiksi IFK:sta saa seuran puolesta paljon informaatiota.
Mun mielestä viimeisin loistava juttu oli tämä kun selvennettiin joukkueen loukkaantumistilanetta yleisesti. Muutenkin videoita ja pelaajahaastatteluita tulee todella hyvään tahtiin.

Ollaan selkeästi menty eteenpäin turpa kiinni politiikasta. Twitterissä myös useimmat pelaajat twiittaa peleistä yms. jos sellainen sattuu kiinostamaan. IFK:n on tässä noussut samalle tasolle Jokereitten kanssa ehkä jopa ylikin tämän kauden aikana.
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Kyllä täytyy sanoa, että toi IFK:n uusi tv-mainos on kyllä huikea. Paras näkemäni IFK mainos. Esim viime vuoden mainos, missä peltonen ja kumppanit lämää kiekkoja, niin ei toiminut allekirjoittaneeseen, mutta tämä uusi. VAU!!

Yksinkertainen, tyylikäs ja osuu tunteisiin. Hienoa!

Mitä sitten tulee kyseisen mainoksen radioversioon Eppu Salmisen spiikkaamana, niin ei toimi yhtään. Salmisen ääni ei saa mitään fiilistä kehiin. Minun mielestäni tässä olisi voinut käyttää IFK:n kuuluttajaa. Joskus aikoinaan Micke hoiti IFK:n radiomainokset ja se toimi. Sopii radioääneksi helvetin hyvin ja on tuttu kaikille IFK-faneille.Tulisi heti himamatsit mieleen.

Fiilis olisi heti ihan eri, jos mainoksen hoitaisi micke, eikä Eppu.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Pakko antaa kehuja IFK:n median hallintaan Linnanvallin tulon jälkeen.

Ollaan selkeästi menty eteenpäin turpa kiinni politiikasta. Twitterissä myös useimmat pelaajat twiittaa peleistä yms. jos sellainen sattuu kiinostamaan. IFK:n on tässä noussut samalle tasolle Jokereitten kanssa ehkä jopa ylikin tämän kauden aikana.

Täältä vahva sama. IFK on selkeästi löytänyt välineen nimeltä Internet.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Lainaan tuolta Rico Fatan omasta ketjusta.
Rico kirjoitteli GetRealHockey -sivustolle fiiliksiään Suomesta, Stadista, IFK:sta jne. Kannattaa käydä tsekkaamassa!

Linkki: Rico Reports from Europe: A New Season | GET REAL HOCKEYGET REAL HOCKEY

Tuon linkin kautta kun menin ja katsoin, että Rico suosittelee käymään niin HIFK:n kuin Liigankin sivuilla. Ei siinä mitään, huomasin vain, että meidän sivuilla ei ole mahdollista valita muuta kieltä kuin suomi. On se nyt kumma, ettei sivustoa saada englanniksi käännettyä tänä päivänä.. Isompi ihmettelyn aihe on vielä se, ettei kaksikieliseksi profiloitunut seura tarjoa mahdollisuutta selata internet-sivujaan ruotsiksi.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mä bongasin vasta nyt tuon IFK:n mainoksen, mistä jo edellisellä sivulla olikin puhetta ja pakko tulla kehumaan, että jumalauta on upea pätkä! Edustaa mielestäni todella hyvin juuri sitä yhteisöllisyyttä ja suurta IFK-perhettä, jota kannattaa tuoda esiin yhä enemmän ja enemmän. Näin naapurin näkökulmasta tuo monien värikkäiden henkilöiden sekä fanien mukaantuominen mainokseen on loistava idea ja kaikki Jokereiden vastaavat tekeleet jäävät kyllä tämän mainoksen taakse. Piti oikein hetkeksi pysähtyä katselemaan telkkaria hiljaa ja fiilistellä. Upeaa, tällaista lisää teiltä ja toivottavasti myös meiltä!
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iloinen yllätys sähköpostilaatikossa! Yhtään newsletteriä en ole aiemmin saanut, nyt niitä napsahti kertaheitolla YKSITOISTA!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Iloinen yllätys sähköpostilaatikossa! Yhtään newsletteriä en ole aiemmin saanut, nyt niitä napsahti kertaheitolla YKSITOISTA!

Tuo lienee ennätys!
Varmaankin olivat jumissa jossain laitteessa jolla faksit saadaan sähköpostimuotoon, epäilen paperitukosta fax-laitteessa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Iloinen yllätys sähköpostilaatikossa! Yhtään newsletteriä en ole aiemmin saanut, nyt niitä napsahti kertaheitolla YKSITOISTA!

Mulle tuli vain neljä. Mitähän ne oikein pihtaavat?
 

Carlos

Jäsen
Mulle tuli vain neljä. Mitähän ne oikein pihtaavat?

Just joo, elvistelkää vaan, mulle tuli vaan kolme!

Pakariselle voisi muuten kertoa että paljasjalkainen stadilainen on vasta kun vähintään toinen vanhemmista on myös syntynyt siellä (ja tietty itse sen lisäksi).

Tosin joku on tästä sitä mieltä että pitää olla 3. polvessa paikan päällä syntynyt ennenkuin kelpuutetaan.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Oli lähellä ettei olisi tullut mestaruutta 1998. Jos aurinkokuningas olisi saanut kuskin paikan, niin tuskin kannu olisi noussut keväällä 1998, vaikka jengi oli kovinikinäkoskaanmissään.

On tuo Tami kova ukko. Mies vakuuttaa tienneensä Kekäläisen kyvyt joukkueen rakentajana, vaikka Kekäläinen oli toistaiseksi rakentanut vain yhden joukkueen - ja senkin aika päin seiniä. Kekäläisen kyvyt toki tulivat mestaruuskaudella ilmi, mutta ensimmäisen kauden suoritus oli luvalla sanoen kehno.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös