HIFK:n mediaketju

• 1 658 800
  • 6 730
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA, FRANK
@pettter in viestin innoittamana askartelin tällaisen lyhyen koosteen leffasta:

Tämä sen senjaan sopisi paremmin "Wanhat hyvät ajat" -ketjuun, mutta menköön tähän viestiin, kun Hakki on yhdistävänä tekijänä:

Kiitos näistä! Huh huh mitä aikakoneita nuo videot. Onkohan sopimatonta todeta tänä päivänä että on tuo Satu Silvo aina ollut viehättävä nainen?

masukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Florida Panthers
Miika Roine on lisätty IFK:n nettisivujen pelaajalistalle! Sen sijaan Einari Luhanka komeilee yhä listalla ja Petteri Nurmi puuttuu kokonaan.

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Olin muuten itse katsomassa tuota peliä Nordiksella aikoinaan. Kyseessä oli K-Kissat - Lahden Reipas(?). Muistan kun huomasin kesken pelin jonkun naisen nousevan paikaltaan kameraporukan ympärillään ja ihmettelin, että mikäköhän homma.

Tämä on mielenkiintoinen tieto! Katsoinkin, että leffan pelikohtaukset näyttävät olleen ihan aidoista matseista.
Tosin jälkimmäisessä K-Espoota vastaan Hagmanlla on ainakin jossain kuvissa roolihahmo Sallisen nimi selässä - ja tuskin tuohon aikaan CGI-grafiikoita käytettiin, heh.

Hagman tosiaan pelasi tuolloin divaria Lahdessa Penan annettua monoa IFK:sta. Jengi taisi tuolloin käyttää nimeä Hockey-Reipas.

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on mielenkiintoinen tieto! Katsoinkin, että leffan pelikohtaukset näyttävät olleen ihan aidoista matseista.
Tosin jälkimmäisessä K-Espoota vastaan Hagmanlla on ainakin jossain kuvissa roolihahmo Sallisen nimi selässä - ja tuskin tuohon aikaan CGI-grafiikoita käytettiin, heh.

Hagman tosiaan pelasi tuolloin divaria Lahdessa Penan annettua monoa IFK:sta. Jengi taisi tuolloin käyttää nimeä Hockey-Reipas.
Sellainen muistikuva minulla on, että myös KaKia vastaan Hakki veti ainakin yhden erän paidalla, jossa luki Sallinen selässä. Olisiko sitten ollut ensimmäisessä erässä noi kuvakset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy