HIFK:n mediaketju

  • 1 489 673
  • 5 948
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella upea mainos! Vielä kun olisi saatu Kibe mukaan, niin aijai, mutta olisiko siinä ollut jotain sopimusteknisiä juttuja esteenä? Ehkä sitten vuoden tai parin kuluttua, kun Kimmo laittaa skrinnarit naulaan.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä lähden nyt saatana hoitoon. Olen (mielestäni) aikuinen mies ja pyyhin silmäkulmia. Pätkän katsoin kahdesti ja kolmatta ei kehtaa, jos joku vaikka paukkaa työhuoneeseeni.

Itsekin annoin pitkän harkinnan jälkeen silmiini kertyä kaksi miesmäistä kyyneltä, mutta katsoin että niiden päästäminen poskille olisi liikaa. Joka tapauksessa hermoon osui täälläkin, ja teki samanaikaisesti nöyräksi ja ylpeäksi.

Hienoa mainontaa, kerta kaikkiaan.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Perkele kun ei aukea. Tuosta mä painan Villen ja Söden keskeltä ylhäältä ja linkki aukeaakin. Pomppaa vaan sitten samantien meidän kotisivuille, siis Hifk:n. Vieläkö porukalla on ideoita mistä mahtaa johtua, että en pääse katsomaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylmät väreet menee kun tuota katselee. Loistavaa duunia taas mainospuolella, vielä kun saataisiin urheilullinen puoli samaan kuntoon.

Pakko oli muuttaa allekirjoitustakin.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Föönitukka aamutuulessa väristen olisi Pena vaan laukonut onelinerin "mua ei huimaa."

Ehkä Penan osallistuminen tämmöiseen estyy jonkinlaisiin sopimuskuvioihin, vaikka voisi ajatella, ettei se olisi Mestisjoukkueelta pois, jos näin Liigajoukkueen yhteydessä vilahtaa.

Penasta tuli sen taannoisen puheohjelman perusteella melko seesteinen ja mukava kuva. Jos olisi mukana tämmöisessä mainoksessa, niin kyllähän se betonoisi Penan officen tuulikaappiin, ja kaikki tapahtunut ikävä jotenkin asettuisi omaan lokeroonsa. Lätkäähän tää kuitenkin vaan on.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Tattista. Kuvan laadusta viis. Kyllä noista selvän saa ketä tossa pyörii ja tärkeintä on tuo sanoma ja tunne mikä tuosta välittyy tuon musiikin kera. Herkistää kyllä todellakin.

Mä olen aivan samaa mieltä ton herkistymisen kannalla. Olin friidun kanssa messissä silloin 6.9 . kun Nordiksen edessä fotattiin toi pätkä. Nyt mä tsiigasin sen varmaan 10 x putkeen ja täytyy myöntää , että bulin äijän öögat kostui ja varsinkin, kun oma friidu näkyy siellä lopussa snadin hetken. IFK = Perhe . Voiko sitä paremmin enään ilmaista.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Todella hieno mainos!

Bonusta siitä, ettei tarvinnut katsoa Loirin näppyläistä naamaa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella hieno ja herkistävä mainos. Enpä parannettavaa keksi muutaman katselukerran jälkeen. Hienoa duunia!
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai tenniskentällä ole keihäänheittopaikkaa? Kyllä se Eltsu on, Lintsikin näkyy taustalla.

Kauppalehden sivuilla ollut versio ja duunin näyttö takasivat sen verran huonon laadun että uudestaan kun nyt himassa katsoin niin on todettava että kyllä on Salmelainen ja Eltsun heittopaikkahan se. Taustalla vielä Lintsin laitteita näkyy.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vaikuttaa että olet mielipiteesi kanssa yksin. Erittäin hieno video ja hieno toteutus. Sai nuoren miehenkin herkistymään. Hienoa Office!

Helvetti, mikä mainos. Kymmenisen kertaa sen tänään katsonut ja kylmät väreet vain syvenevät koko ajan. Ei voi edelleenkään muuta kuin olla todella ylpeä tästä (ja toki muistakin) mainoksesta.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uudet fiilistelyt menossa kunnon laitteistolla. Köllillä jäätävä presenssi, olisi voinut vetää koko monologin yksin. Lopuksi toki se Pena Stadikan tornissa, "mua ei huimaa", viiden sekunnin hiljaisuus ja ison vaaleanpunaisen Jenkki-pallon puhallus. Sitten "lähtekää menee kun ehitte" ja logo.
 

TheHockeyFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää nyt parempi kuin esim. Narrien vastaava. Jotenkin olisi ehkä ollut parempi, jos lopussa olisi ollut vaikka ihan matsista ns. oikeita faneja. Kun HIFK on käsittääkseni muiden böndejengien kannattajien mielestä vähän sellainen jengi, jolla on paljon noita teinityttöfaneja, niin tämä vaan vahvisti sitä imagoa. Muuten hyvä mainos. Hyvä että legendoja paljon.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno mainos ja jälleen kerran hyvä osoitus siitä, että HIFK:n taustajoukkojen kokemus ja kontaktoinnit mainosmaailmasta synnyttävät hyviä ideoita ja sellaista mainontaa, johon on helppo samaistua.

Lisäksi iso plussa siitä, että muutama HIFK-kytköstään itse aktiivisesti esiin tuova henkilö oli jätetty pois tuosta mainoksesta. Pepe Lehtosen olisin kernaasti halunnut nähdä ko. Mainoksessa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää nyt parempi kuin esim. Narrien vastaava. Jotenkin olisi ehkä ollut parempi, jos lopussa olisi ollut vaikka ihan matsista ns. oikeita faneja. Kun HIFK on käsittääkseni muiden böndejengien kannattajien mielestä vähän sellainen jengi, jolla on paljon noita teinityttöfaneja, niin tämä vaan vahvisti sitä imagoa. Muuten hyvä mainos. Hyvä että legendoja paljon.

Vähän kummallinen viesti - onko sulla jotenkin sellainen ajatus, että teinitytöt eivät voi olla ihan oikeita IFK-faneja? Käsittääkseni IFK oli avoimesti kutsunut kuvauksiin seuran faneja, eikä kyseessä ole esim. mitään näyttelijöitä. Minä ainakin näen sen vain positiivisena asiana, että IFK:lla on myös nuoria, naispuolisia kannattajia ja että seura/Nordis on sellainen yhteisö ja ympäristö, jossa kaikki IFK-henkiset ihmiset tuntevat olonsa tervetulleiksi sukupuolesta ja iästä riippumatta.

Käsittääkseni tälläkin palstalla vaikuttaa useampi, ansiokas kirjoittaja, jolle on syttynyt intohimo ja rakkaus IFK:ta kohtaan nuorena tyttönä.
 
Viimeksi muokattu:

TheHockeyFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän kummallinen viesti - onko sulla jotenkin sellainen ajatus, että teinitytöt eivät voi olla ihan oikeita IFK-faneja? Käsittääkseni IFK oli avoimesti kutsunut kuvauksiin seuran faneja, eikä kyseessä ole esim. mitään näyttelijöitä. Minä ainakin näen sen vain positiivisena asiana, että IFK:lla on myös nuoria, naispuolisia kannattajia.

Ok, ymmärrän että viestistä voi saada vähän väärän kuvan, ja kaikki IFK-fanit ovat yhtä tärkeitä ikään tai sukupuoleen katsomatta. Kuitenkin asianomaiset kannattajat ovat herkimpiä vaihtamaan jengiä menestyksen mukaan. Arvostan henkilökohtaisesti eniten niitä kannattajia, jotka jaksavat tulla joka peli-ilta kannattamaan IFK:ta; oli se sitten vaikka SaiPaa vastaan tiistaina, kuin niitä, jotka joukkueen menestyttyä tulevat tsiigaamaan Mikke Granlundia ja kääntävät heti takkinsa, kun menee huonommin. Kuten sanottu, mainos on hieno, hienompi jopa kuin millään muulla seuralla.
 

Stigu

Jäsen
Ainoa miinus tuossa hienossa mainoksessa on Dino Frankin esiintyminen videolla. "Mestaruus on sivutuote"-tyyppi ei ansaitsisi missään tapauksessa päästä mukaan mainokseen. Onneksi tuossa filmissä on niin monta legendaa mukana, että tämän turhakkeen läsnäolo hukkuu kaikkeen siihen positiiviseen, mitä videolla on. Stubbi, Pepe ja Kibe mukaan, niin mainos olisi ollut täydellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös