Scharnhorst
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tarkoittanet sitä sumuisella pelikentällä (tennis/ vast.) olevaa henkilöä? Ei kyllä mun silmään näytä eikä korvaan kuulosta Tonyltä.Salmelaisen Tony nyt vielä ainakin.
Tarkoittanet sitä sumuisella pelikentällä (tennis/ vast.) olevaa henkilöä? Ei kyllä mun silmään näytä eikä korvaan kuulosta Tonyltä.Salmelaisen Tony nyt vielä ainakin.
Arvon palstaveljet jeesatkaa. Mä en syystä tai toisesta löydä sitä en sitten millään ilveellä. Mä tiedän, että joku teistä on varmasti sellainen guru, joka sen pystyisi linkittämään tänne kaikkien iloksi. Joko olen umpisokea tai sitten olen tehnyt, jotain pahaa, kun en sitä löydä.
Arvon palstaveljet jeesatkaa. Mä en syystä tai toisesta löydä sitä en sitten millään ilveellä.
Tyylikäs ja tunteikas. Kananlihalla alusta loppuun. Että näistä saa olla ylpeä!
Salmelaisen Tony nyt vielä ainakin.
Jos sulla on HPY:n liittymä ja käytät AZT:n 8,9 kBaudin ISDN-modeemia, niin varmista, että se vihreä valo vilkkuu siinä modeemissa, ja että modeemin toinen pää on tietokoneessa ja toinen puhelinpistokkeessa. Äläkä puhu puhelimella samaan aikaan kun olet ATK:ssa.Arvon palstaveljet jeesatkaa. Mä en syystä tai toisesta löydä sitä en sitten millään ilveellä.
Kyllä se Salmelaisen Tony on! Eli Ikerin joukoissa seisotaan :DTarkoittanet sitä sumuisella pelikentällä (tennis/ vast.) olevaa henkilöä? Ei kyllä mun silmään näytä eikä korvaan kuulosta Tonyltä.
Kyllä se Tony on, näkyy kaksikin kertaa. Lienee kuvattu Eltsun kentällä.Tarkoittanet sitä sumuisella pelikentällä (tennis/ vast.) olevaa henkilöä? Ei kyllä mun silmään näytä eikä korvaan kuulosta Tonyltä.
missä vittu on Pena?
Tarkoittanet sitä sumuisella pelikentällä (tennis/ vast.) olevaa henkilöä? Ei kyllä mun silmään näytä eikä korvaan kuulosta Tonyltä.
Ei kun stadikan tornissa olisi kuvattu niin, että jäähalli siintää alhaalla taustalla auringonnousun aikaan. Föönitukka aamutuulessa väristen olisi Pena vaan laukonut onelinerin "mua ei huimaa."Mutta olishan se ollut aivan huikea juttu jos hänet olisi saatu messiin! Penan naama tossa mukana kaiken draaman jälkeen kertomassa jotain "olen taistellut" tms (olen faksannut :D ) kyllä toisi aika huikean lisäbuustin tolle en gång, alltid -sanonnalle tohon mainokseen.
Missä? En kyllä Tonyä tosta mainoksesta löydä.
En tiedä onko Penaa kysytty mukaan ja en yhtään ihmettele tai kritisoi, jos herra on kieltäytynyt kunniasta.
Eipä näy mainosta. Ilmeisesti yrityskohtainen etusivu sekoittaa tuon eikä yleisestä löydy. Tai sitten olen puusilmä. Onko se tuossa mainosbannerissa vai missä?
Eli firman oletusselaimessa jokin päällä joka sen esti.
Edit: no perkele, vasta asennettua Chromen, alkoi tuo futaamaan. Eli firman oletusselaimessa jokin päällä joka sen esti.
Mutta yksi kysymys heräsi, missä vittu on Pena?
En tiedä onko Penaa kysytty mukaan ja en yhtään ihmettele tai kritisoi, jos herra on kieltäytynyt kunniasta.