HIFK:n mediaketju

  • 1 504 731
  • 6 024

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Arvon palstaveljet jeesatkaa. Mä en syystä tai toisesta löydä sitä en sitten millään ilveellä. Mä tiedän, että joku teistä on varmasti sellainen guru, joka sen pystyisi linkittämään tänne kaikkien iloksi. Joko olen umpisokea tai sitten olen tehnyt, jotain pahaa, kun en sitä löydä.

Etusivun ylhäällä, keskellä on Play-painike. Paina sitä ja mainos alkaa.

HIENO mainos!
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Salmelaisen Tony nyt vielä ainakin.

Missä? En kyllä Tonyä tosta mainoksesta löydä.

Kyllä tässä taidetaan olla mainoksen kohderyhmää, niin hyvin se osui. Tavallaan muistutti, miksi tässä ollaan, ollaan aina oltu ja tullaan aina olemaan mukana.
 

Stigu

Jäsen
Arvon palstaveljet jeesatkaa. Mä en syystä tai toisesta löydä sitä en sitten millään ilveellä.
Jos sulla on HPY:n liittymä ja käytät AZT:n 8,9 kBaudin ISDN-modeemia, niin varmista, että se vihreä valo vilkkuu siinä modeemissa, ja että modeemin toinen pää on tietokoneessa ja toinen puhelinpistokkeessa. Äläkä puhu puhelimella samaan aikaan kun olet ATK:ssa.

Hyvä mainos! Perkele kun saataisiin tuo mainontapuolen draivi tartutettua tonne kentälle.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan siisti pätkä, kuulin radiostakin. Mutta yksi kysymys heräsi, missä vittu on Pena?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tarkoittanet sitä sumuisella pelikentällä (tennis/ vast.) olevaa henkilöä? Ei kyllä mun silmään näytä eikä korvaan kuulosta Tonyltä.
Kyllä se Salmelaisen Tony on! Eli Ikerin joukoissa seisotaan :D

Loistava spotti jälleen kerran!
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
missä vittu on Pena?

En tiedä onko Penaa kysytty mukaan ja en yhtään ihmettele tai kritisoi, jos herra on kieltäytynyt kunniasta. Mutta olishan se ollut aivan huikea juttu jos hänet olisi saatu messiin! Penan naama tossa mukana kaiken draaman jälkeen kertomassa jotain "olen taistellut" tms (olen faksannut :D ) kyllä toisi aika huikean lisäbuustin tolle en gång, alltid -sanonnalle tohon mainokseen.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkoittanet sitä sumuisella pelikentällä (tennis/ vast.) olevaa henkilöä? Ei kyllä mun silmään näytä eikä korvaan kuulosta Tonyltä.

Tony se kuitenkin on.

Mutta olishan se ollut aivan huikea juttu jos hänet olisi saatu messiin! Penan naama tossa mukana kaiken draaman jälkeen kertomassa jotain "olen taistellut" tms (olen faksannut :D ) kyllä toisi aika huikean lisäbuustin tolle en gång, alltid -sanonnalle tohon mainokseen.
Ei kun stadikan tornissa olisi kuvattu niin, että jäähalli siintää alhaalla taustalla auringonnousun aikaan. Föönitukka aamutuulessa väristen olisi Pena vaan laukonut onelinerin "mua ei huimaa."
 
Viimeksi muokattu:

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä? En kyllä Tonyä tosta mainoksesta löydä.

Tsekkaa ensi kerralla mainos kuvan kera. En hiffaa miten Tonyä ei voi olla huomaamatta.

Todella hieno mainos, jälleen kerran. Ja aivan turha ottaa esiin Jokereiden mainoksia. Vähän sama kuin vertaisi Mersua ja Nissania keskenään.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Näin HIFK-sympatiseeraajana täytyy sanoa, että on muuten hieno mainos! Hasanilla on ymmärrystä HIFK-brändistä ja perinteistä ja se näkyy myös HIFK:n mainonnassa. Pelkästään sisältö ei ole timanttia, vaan myös tuo tekninen toteutus toimii hyvin. En tiedä miten vahvasti Everi vaikuttaa Hasanilla näihin HIFK-projekteihin, mutta näyttää siltä, että tunteja ei näiden HIFK-mainosten tekemisessä säästellä.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kävi kentällä miten tahansa, juuri näiden takia IFK on mitä on. Suurempi kuin yksi pelaaja, peli tai valmentaja.

Hattu päästä kärppäleiristä.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Eipä näy mainosta. Ilmeisesti yrityskohtainen etusivu sekoittaa tuon eikä yleisestä löydy. Tai sitten olen puusilmä. Onko se tuossa mainosbannerissa vai missä?
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Eipä näy mainosta. Ilmeisesti yrityskohtainen etusivu sekoittaa tuon eikä yleisestä löydy. Tai sitten olen puusilmä. Onko se tuossa mainosbannerissa vai missä?

Löytyy sivuston ylhäältä. Ei löydy Kauppalehti.fi-sivuston sisältöalueesta, vaan sieltä sivuston taustakuvasta. Siellä sisältöalueen yläpuolella pitäisi lukea "Tsiigaa filkka."

http://www.kauppalehti.fi/5/i/etusivu/?hifk siinä vielä linkki jolla tuo oikea taustamainos pitäisi aueta.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Siinähän se onkin, kun semmoista ei tule. Liekö sitten duunin palomuurista tai mistä kiinni. Lisäksi palvelu ohjaa aina ja automaattisesti yrityskohtaisille sivuille, halusi tai en.

Pelkkää valkoista taustasivua millä tahansa osoitteella.

Edit: no perkele, vasta asennettua Chromen, alkoi tuo futaamaan. Eli firman oletusselaimessa jokin päällä joka sen esti.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Eli firman oletusselaimessa jokin päällä joka sen esti.

Veikkaan P-Koreamaista ajattelutapaa firman johdossa, kun rajoitetaan työntekijöiden elämää ;) Sama juttu on kyllä omassakin duunissa, tämän takia ei oletusselainta voi käyttää.

Itse mainos ihan jees, IFK kulkee omassa kastissaan näissä asioissa.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Taattua laatua taas eli erinomainen mainos. Ylpeä voi ja täytyy olla, kun tuotokset ovat sitä parasta a-luokkaa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mutta yksi kysymys heräsi, missä vittu on Pena?

Mainos on upea, mutta olisi kieltämättä jäätävää nähdä Penakin. Syvällä rintaäänellä viiksien lomasta kuuluva mörähdys "Olen faksannut" olisi aivan eeppistä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
En tiedä onko Penaa kysytty mukaan ja en yhtään ihmettele tai kritisoi, jos herra on kieltäytynyt kunniasta.

Joo, taitaa edelleen olla nuo potkut HIFK:sta Penalle uran katkerin paikka. Hävitti heti kaikki palkinnot ja pokaalit(heh), joita HIFK:ssa saavutti, ja taitaa edelleen pitää Nordista boikotissa. Ymmärtäähän tuo, mutta eipä ole Pena paljon itsestään vikaa löytänyt, kun on parissa haastattelussa noista ajoista puhunut.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä lähden nyt saatana hoitoon. Olen (mielestäni) aikuinen mies ja pyyhin silmäkulmia. Pätkän katsoin kahdesti ja kolmatta ei kehtaa, jos joku vaikka paukkaa työhuoneeseeni.

Joku: Mitä sä spiidaat?
Mä: Olen aina...Aina!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös