HIFK:n mediaketju

  • 1 489 625
  • 5 948

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Wanha pätkä kaudelta 05-06:

Tony ja rode

Tuli eilen juteltua yhdissä kekkereissä tän osumaa saaneen dösäkuskin hyvän kaiffarin kanssa ja katseltua tätä pätkää, kuulemman tapauksen jälkeen Doug otti IFK:n pukukopista kaikki roskikset pois Tonyn varalta. Pelaajien ja huollon alueella ei ollut roskiksia ollenkaan pariin viikkoon tapauksen jälkeen. Huumorimiehiä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tuli eilen juteltua yhdissä kekkereissä tän osumaa saaneen dösäkuskin hyvän kaiffarin kanssa ja katseltua tätä pätkää, kuulemman tapauksen jälkeen Doug otti IFK:n pukukopista kaikki roskikset pois Tonyn varalta. Pelaajien ja huollon alueella ei ollut roskiksia ollenkaan pariin viikkoon tapauksen jälkeen. Huumorimiehiä.

Mul on ikävä Sheddeniä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
HIFK:n pääsponsori helpottui Gilliesin potkuista

Voi luoja sanon minä, eihän siellä kentällä eikä sen ulkopuollakaan mitään niiin hirveää tapahtunut.

Ja onhan toi jo ihan naurettavaa, että kohta sponssit sanelee millaisia pelaajia ei saa hankkia joukkueeseen...
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Voi luoja sanon minä, eihän siellä kentällä eikä sen ulkopuollakaan mitään niiin hirveää tapahtunut.
.

Käsittääkseni mies käytti hyvinkin innokkaasti sponsorin tuotteita vapaa-ajalla, mikäs sen parempaa näkyvyyttä kuin sponsoroiman joukkueen pelaaja tuote kädessä?
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"- Että pääsisimme siihen, että jääkiekko-ottelu on iloinen, positiivinen tapahtuma katsojille niin kotona kuin hallilla. Uskon, että julkinen keskustelu asettuu nyt puhtaaseen ja reiluun jääkiekkoon - lätkän pelaamiseen keskittymiseen."

Uuh. Että nyt siis palataan niihin iloisiin, positiivisiin tunnelmiin puhtaan ja reilun jääkiekon parissa, jotka Trevor meiltä vei.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Uuh. Että nyt siis palataan niihin iloisiin, positiivisiin tunnelmiin puhtaan ja reilun jääkiekon parissa, jotka Trevor meiltä vei.

Joo siinä reilussa neljässä minuutissa mitä mies kävi kentällä ehti pilaamaan koko lajin.
Onneksi muun joukkueen esitykset ovat olleet todella iloisia ja viihdyttäviä seurata.
 

scholl

Jäsen
Joo siinä reilussa neljässä minuutissa mitä mies kävi kentällä ehti pilaamaan koko lajin.
Onneksi muun joukkueen esitykset ovat olleet todella iloisia ja viihdyttäviä seurata.

Onneksi Koffiin liittyy se iloinen, mainoksista tuttu meininki, jossa keittiössä huudetaan: onks hyvä meininki. Sehän se vasta iloista onkin.

Toi nainen on todella harhainen epeli, jonka läsnäolo sekä oluen että urheilun parissa on jotenkin hyvin valitettava asia.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Sinebrychoffista voisi hiljalleen yrittää päästä kokonaan eroon. On kai muitakin isoja sponsoreita, jotka haluavat reilusti näkyvyyttä. Jeesustelu panimoyhtiön taholta on paitsi turhaa myös vastenmielistä. Muutenkin koko yhtiö on kovin 70-lukulaisen oloinen. Sen brändistä mieleen tulevia asioita ovat lähinnä ankeus, Kekkonen, Brezhnev ja räntäsade.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutenkin koko yhtiö on kovin 70-lukulaisen oloinen. Sen brändistä mieleen tulevia asioita ovat lähinnä ankeus, Kekkonen, Brezhnev ja räntäsade.

Teinibileet, hyvä musa, kuumat kissat ja järkyttävä stondis...

Pitäisi varmaan maistaa taas pitkään aikaan ;)
 

444

Jäsen
Teinibileet, hyvä musa, kuumat kissat ja järkyttävä stondis...

Pitäisi varmaan maistaa taas pitkään aikaan ;)

Muista kuitenkin, että kun siinä järkyttävässä stondiksessa pyörit siellä teinibileissä, niin niiden kuumien kissojen maistamiseen pätee kuitenkin suojaikäraja 16v. ;)
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
IFK otti eilen askeleen mobiilimarkkinointiin kun katsojille, oletan että kausikorttilaisille. Tuli tekstari joka meni jotenkin näin "nastaa että olit matsissa, kausikortilla/ottelulipulla nyt tuplajuusto..."
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IFK otti eilen askeleen mobiilimarkkinointiin kun katsojille, oletan että kausikorttilaisille. Tuli tekstari joka meni jotenkin näin "nastaa että olit matsissa, kausikortilla/ottelulipulla nyt tuplajuusto..."

Vai niin, ja olikohan tämä nyt sitten suunnattu taas kaikille kausikorttilaisille (ei ollut, en ole saanut sellaista) vai onko tämä jotain petoklubi katsomon juttuja?

Tai sitten tämä on yhtä mystinen kuin se newsletteri, toiset saa 10 kpl ja toiset jää kokonaan ilman.
 

Päivi11

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Vai niin, ja olikohan tämä nyt sitten suunnattu taas kaikille kausikorttilaisille (ei ollut, en ole saanut sellaista) vai onko tämä jotain petoklubi katsomon juttuja?

Sama juttu. Kausarilainen olen ja matsissa paikan päällä vaan eipä tullut tekstaria. Ois tuplajuusto maistunut. Pöh.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
En yhtään tiedä millä perusteella noita tekstareita läheltiin, sellainen tuli pyytämättä ja yllättäen kännykkääni kolmannessa erässä. Jos viestiä ei tullut niin mahdollisuuksia on monia:
1) et ole ilmoittanut numeroasi kausikorttitietoihin
2) olet kieltänyt markkinoinnin
3) tekstareissa käytetään samaa järjestelmään kuin newslettereissä

ja Päiville tiedoksi se tuplajuusto olisi maksanut 2€, eli ei ollut mistään ilmaisesta kyse.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Tekstiviesti taisi tulla niille, jotka käyttivät Jäähallin wifi-verkkoa ottelun aikana.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mielenkiintoinen tosiaan tuo eilen kännyyn kilahtanut tekstari: en omista kausaria, en käyttänyt hallin wifiä enkä ole jakanut numeroani. Silti tuli viesti.

Mikä mahtoi olla tekniikka, jolla numeroita saivat tietoonsa?

Edit. ei mulla tosin mitään sitä vastaan ole, että IFK valtaa mun luurin, päin vastoin...
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mielenkiintoinen tosiaan tuo eilen kännyyn kilahtanut tekstari: en omista kausaria, en käyttänyt hallin wifiä enkä ole jakanut numeroani. Silti tuli viesti.

huh, Minä olen sentään kausikorttilainen ja jakanut numeroni myös IFKlle kausaritilauksen yhteydessä.
Oletko ilmoittanut numerosi lippupalveluun, jonka kautta olet hankkinut lippusi?

Jokainen sisääntulluthan rekisteröidään viivakoodilla, joten siitä pystytään varmaankin yhdistämään tuo ottelussa käynti henkilöön/puhelinnumeroon.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No mun luuri ei suostu yhdistämään siihen Wi-Fi verkkoon, sen verta ruuhkaa aina hallilla että jos käytän matsin aikana käytän ainoastaan 3Gtä. Mutta kausari löytyy ja taatusti numerokin officelta, koska kausareita olen varaillut.

No ehkäpä tarjouksessa oli sitten tietty määrä vaan niitä purilaisia, joten ei riittänyt kaikille. Jos sukunimen aakkosista saatiin katettua vaan A-H ja loput jäi ilman? ;)
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pohdiskelin eilen itsekin pelin jännittävillä loppuminuuteilla tuota tekstiviestiasiaa. Päädyin siihen lopputulokseen, että kuten MJ64 tuossa pohtikin, viesti tuli siihen puhelinnumeroon, josta kausari oli hommattu. Kavereille siis hommasin kausarit samalla, mutta koska en heidän puhelinnumerojaan ilmoittanut, eivät he myöskään tekstiviestiä saaneet. Tekstiviesti siis ilmeisesti lähetettiin niiden portilla skannattujen kausikorttien omistajille, joiden puhelinnumero oli tiedossa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin tuo kausarikriteeri pitää paikkaansa, sillä tiedän henkilön, joka oli eilen irtolipulla paikall ja käy HIFK:n peleissä säännöllisen epäsäännöllisesti. Eilisen tsettinsä hän osti verkosta. Mulla on kausari, enkä ko. viestiä saanut ja olen noin 100% varma, että olen yhteystietoni seuralle toimittanut useampaankin otteeseen.

En kuitenkaan pahoittanut mieltäni millään tavalla. Kiva kuitenkin, että jotkut kyseisen viestin saivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös